Hallo dames, Mag ik hier even een vraagje stellen? Ik ben bezig met m'n tweede ronde Clomid, heb helaas PCO.. De gyn dacht dat het niet was aangeslagen en moest eigenlijk aan de Duphaston om vervolgens aan de 100mg te beginnen.. Totdat ik weer last van mijn tepels kreeg, dat heb ik nog elke keer gehad voor ik een eisprong kreeg. En ja hoor, volgens mijn progesteronwaarde (dinsdag laten prikken) heb ik een goede eisprong gehad! Ik moet dus ergens volgende week (ik denk einde van de week) ongesteld worden of niet.. Nu had ik net een beetje roze slijm op mijn WC-papiertje zitten.. Maar als je waarde dinsdag heel hoog is, dan kan ik toch niet nu al ongi worden?! Of wel? Hebben jullie zoiets weleens meegemaakt? Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Linda@ ik dacht ook aan een innesteling. ff een ander vraagje ik wil weer gaan tempraturen om te kijken of ik weer een cycles krijg/heb hoe zat het ook al weer precies...t is nl al weer 2 jaat gelden dat ik dat heb gedaan...
@ Ryanne: SUPER GEFELICITEERD MEID! GEniet ervan! @ Kiwi: welkom hier meid, hopelijk kan je snel in het roze! @ LindaS: Ik denk ook aan een innesteling (duim, duim!) @ Linda: fijn dat jullie adoptie aangevraagd hebben, maar ik hoop dat jullie de moed nog niet opgegeven hebben! @ milla: ben je al opnieuw voor fm geweest? Ik had vandaag fm, 1 eitje van 13mm, ik moet klein beetje verhogen en woensdag opnieuw voor fm. Het ziet ernaar uit dat ik een goede cyclus zal hebben, met hopelijk weer geen 4 eitjes... Ben dus al een beetje optimistischer dan begin deze week met mijn slechte nieuws. Alhoewel ik niet echt meer in deze behandeling geloof, ik denk dat er nog ergens iets niet goed zit, al weet ik niet wat...
ik weet dat je elke dag op het zelfde moment tempratuurt... alleen gaat hij nu omhoog met eisprong of omlaag? Wil nl wel erg graag weten of ik een cyles heb... anders mag ik gelukkig snel terug naar het ziekenhuis en hoef ik neit al te lang te wachten... Ik heb nl zo weinig keren menstruatie in het jaar dat het slecht is voor mijn baarmoeder ga nu lekker slapen groetjes en tot morgen
@ kiwi: ik denk dat de temperatuur naar omhoog moet gaan, maar ik ben niet zeker. Ik heb ook ergens gelezen dat het niet zo positief zou zijn om te temperaturen omdat je dan nog méér met je cyclus bezig bent en het zwanger worden zou kunnen beïnvloeden. Als je natuurlijk wil weten of je wel een cyclus hebt, kan het misschien wel helpen, of anders ovulatietesten gebruiken (het probleem is dat het nogal duur uitvalt als je je eisprong maar niet kan vinden of lang op zich laat wachten). @ milla: welk gedichtje? heb ik iets moois gemist?!
@ didlina, zie mijn weblog http://derdewens.punt.nl Je komt er ook door onder mijn berichtjes op het knopje website te klikken
@ milla: nu ik het je nog eens zie schrijven, herinner ik me dat ik er snel ben over gegaan, zal toen de situatie geweest zijn. Heel erg mooi in ieder geval!
Ik vind een eitje van 13 mm op dag 9 van je cyclus heel netjes hoor! Nog een dag of 3 en je eitjes is al 19 mm en klaar om te springen! Dan heb je toch een hele nette cyclusduur!
Ik vind een eitje van 13mm ook super Didlina! Hoop dat die mooi doorgroeit! Ik duim voor je! Ik moet zelf morgen avond terug, ik durf nergens op te hopen. Voel wel vanalles, maar dat was vorige week ook, dus daar kan ik ook niet meer vanuit gaan.
Nou Didlina, dan mogen jij, Milla en ik alledrie voor een fm deze week! Laten we hopen dat we alle drie een mooi, groot (en vooral vruchtbaar ) ei hebben!
Ik duim heel hard voor mooie eitjes meiden! En daarna voor een supermooie bevruchting, innesteling, zwangerschap, bevalling en beebjes!
@ makkie: laat ons hopen hé, maar zoals ik al eerder zei, ik geloof er niet echt meer in dat het op zo'n "eenvoudige" manier nog zal lukken. Ik weet niet wat de volgende stap is, maar misschien is dat ons ding dan?! @ milla: en ? @ meisje: wanneer moet jij voor fm?
FF ego: Opnieuw was er vanavond geen grote follikel te zien. Vreemd want ik had al wel een baarmoederslijmvlies van meer dan 10mm, iets dat helemaal niet bij elkaar aansluit. Even was de twijfel of ik misschien nog geen eisprong gehad heb, de gyn dacht uiteindelijk van niet maar ik ga voor de zekerheid de komende dagen wel mijn temperatuur opnemen. Vanaf nu moet ik 112,5 IE Gonal F gaan spuiten, dit is een behoorlijk hoge hoeveelheid. Vrijdag avond mag ik terug komen. Ik ben behoorlijk teleurgesteld in mijn lichaam, ik kan het ook allemaal niet goed plaatsen want ik heb wel constant buikpijn. Ik baal enorm van het lange wachten, maar meer doen dan afwachten kunnen we helaas niet.
A.s donderdagochtend! Ben nieuwsgierig, voor het eerst Clomid deze ronde dus ben benieuwd of het iets voor me doet!