@ waterlelie, welkom hier en hopelijk kan je oons snel weer verlaten (omdat je zwanger bent natuurlijk! ) @ linda: ik hoop dat het wat voor je doet, ik doe er zelf nl. ook zo veel mogelijk aan om te ontspannen (lavendelolie, kersenpitje,...), dus hou me maar op de hoogte! Straks doen ze gouden zaken dankzij ons PCO-clubje Ik kan echt niet tegen die wachtweken, hoewel ik er niets van verwacht maakt het me echt gek!
Wat is het hier rustig zeg! Milla & meisje: houden jullie het goed vol?! Al symptomen? Ik kan hier echt niet tegen! Dat domme wachten altijd, verschrikkelijk!
Hey Didlina! Nee, ik merk nog niks. Ja, ik heb het idee dat hier iemand héél veel wasverzachter heeft gebruikt bij de was want het ruikt hier zo lekker (en dat zóu natuurlijk een symptoom kunnen zijn want niemand ruikt het hier verder). Maar goed, het zou nog wel erg vroeg zijn, 5 dagen na de IUI he. En jij? Merk jij iets? X
@ Waterlelie, welkom hier! @ Didlina en meisje, wat spannend zeg! Ik voel vanalles maar zit me vast weer voor niks gek te maken.. Ik heb zere borsten, steekjes en krampjes, zag gister wat blauwe aders over mijn borsten en heb meer honger en het snel koud.. Ik gebruik natuurlijk nu Utrogestan, (extra progesteron) dus weet ook niet of het daar van komt, is natuurlijk ook wel erg vroeg zit nog 8 dagen voor mijn NOD.. De komende 3 a 4 dagen gaan sowieso extra spannend voor mij worden, want pas dan is te zien of dat Utrogestan zijn werk goed doet (normaal wordt ik een dag of 8-9 na mijn ei ongesteld.) Wat spannend trouwens we hebben nu met 4-en volgende week woensdag/donderdag of vrijdag onze NOD! Pff heftig hoor!
Milla, hoop zo dat het geen 'valse' symptomen zijn! En je zit nu ongeveer rondom je innesteling, ik had achteraf rondom mijn innesteling ook 'gekke' dingen: buikpijn, 2 keer flinke diarree, koud/warm...
milla ik besef me idd nu pas dat als je ongi weg blijft je in ieder geval een goed teken hebt dat je LF langer wordt, spannend zeg, we duimen door voor jullie allemaal!
Ik hoop dat jullie gelijk krijgen! Ik kan echt niet tegen de spanning! Hier nog geen symptomen, heb wel af en toe wat buikpijn waardoor ik mijn huis niet zo grondig durf te poetsen (is nogal een inspanning), ik ben bang dat er anders iets verkeerd gaat. Ik heb nl. gelezen dat je bij ivf ook moet rusten en geen te heftige inspanningen mag doen voor een goede innesteling... Ik denk ook dat ik bewust niet te veel symptomen wil voelen om mezelf wéér niets wijs te maken en op een teleurstelling uitdraaien.
@ Waterlelie. Volgens mij een dag of 5 na de eisprong, hoezo? @ Didlina, Ik weet niet of het uit maakt, maar als het jou een beter gevoel geeft zou ik vooral niet te veel doen! Hopelijk geeft het straks een mooi resultaat. @ Meisje, hoe gaat het met jou? Zo alweer een dagje verder. Normaal krijg ik rond deze tijd het eerste bloedverlies ik hoop zo dat het door de Utrogestan weg blijft!
Ow...gewoon hihi Wilde het even weten omdat ik niks meer voel in mn buik en voor mij is het dag 8 na pregnyl. Ik denk dat ik niet zo'n leuk kadootje krijg...
Haha Didlina, stel je voor zwanger door de Sint! Ik zat vandaag te bedenken dat ik het geweldig zou vinden op pakjes avond tegen mijn kindjes te kunnen vertellen dat er een baby bij mama in de buik groeit en dat ze dus naast alle cadeautjes van 'de sint' nog een heel speciaal cadeautje van papa en mama krijgen. (zwijmel)
@ milla: zou inderdaad super zijn! Ik droom ook steeds weg, krijg ik altijd als mijn nod dichter komt... ps: nog steeds geen spotting?! Het gaat vast goed nu, hopelijk ineens voor 9 maanden! @ thamara: hoe gaat het met jou? Heb je nog klachten? Weet je het geslacht al of wil je het niet weten? (niet dat wij het hoeven te weten, ben gewoon steeds benieuwd hoe mensen ertegenover staan)...
@ Didlina, ja vind het ook zooo spannend, wil me ook absoluut nog niet verheugen, want dan komt de klap des te harder als ik toch bloedverlies krijg. Ik heb nog steeds geen bloedverlies, de utrogestan werkt! Ik vind het echt super spannend!
@ milla: Da's alvast goed nieuws, nu het andere goede nieuws nog! Ik begrijp wat je bedoeld, ik zeg ook steeds tegen mezelf "het gaat weer niets zijn, stop met dat dagdromen" stom hé Hoe is het met de andere "wachtbankdames"? Symptomen? Hier niets te merken... pfft verdomde wachten steeds...