milla nog 5 dagen en meisje en didlina 6 dagen tot testen, wanneer gaan jullie allemaal daadwerkelijk testen? moet m'n agenda er bijna bij nemen zullen we afspreken dat jullie de weg voor mij gaan vrij maken? kunnen jullie vast de slingers ophangen voor als ik begin 2009 aansluit ok?
Hoi hoi meiden..ik ben helaas iets minder vrolijk. Ik heb zeer slecht geslapen vannacht vanwege ongikrampen. Het is nog niet doorgezet maar ik geloof dat het in t weekend gaat gebeuren. Ik vind dat wel te vroeg. Dat zou dan 11 of 12 dagen na pregnyl zijn... Ik hoop voor jullie op beter nieuws!
meisjes ik duim voor jullie! wat zullen jullie in spanning zitten. Ik hoop ook dat de sint jullie hele mooie cadeau´s brengt.
meisje hoe gaat het? en didlina? hopelijk gaat de week snel voorbij, hoewel soms geniet ik in de ww ook wel eens van de blije gevoel dat het raak kan zijn
@ milla: ik geef je alvast een dikke knuffel. Inderdaad het is een mooie maar voor ons die graag (nog eens) mama willen zijn toch wel pijnlijk. Ik had ongeveer hetzelfde als jij toen ik met mijn neefje naar de sint ging kijken... Jouw beurt komt heus nog wel, alleen weeral veel geduld uitoefenen. Je weet nu inderdaad dat je cyclus of tweede fase al langer is wat op zich ook al veel kan helpen natuurlijk! Neem de tijd om eens uit te huilen en dan met verse moed ertegenaan! P.S.: misschien brengt de kerstman dan een beebje Dikke knuffel! @ waterlelie: hou de moed erin, alles kan nog! Ik heb soms iets gevoelige borsten, maar met momenten is het plots verdwenen. Verder heb ik al bijna heel mijn 2e fase steken in mijn buik en nu een iets gelige afscheiding. Ik hoop natuurlijk ontzettend hard, maar ik ben zo bang dat ik het me weer allemaal inbeeld en dat ik morgen rood/bruine afscheiding zal hebben voordat ongi doorzet... Helemaal gek word ik ervan! Ik denk dat ik in ieder geval lang ga wachten om te testen, misschien wel tot vrijdag of zo... (ik heb al vaak vroeg getest omdat ik me niet meer kon houden, maar toen was ik nog onzeker over de uistlag)...
Waar zijn jullie allemaal?! Het is hier zo stil, ben ik de enige die nog op is van de zenuwen?... Hoe gaat het met de andere dames?
Hihi! Hier ben ik hoor Didlina! Heb vanochtend getest, negatief helaas... Dus hoop dat het te vroeg is geweest en dat ik morgen ofzo wél positief test! En met jou? X
Hoi, Ik ben ook nog steeds niet ongesteld, maar denk wel dat ik het ga worden. Nog even afwachten dus. Ik duim heel hard voor jullie! Het liefst natuurlijk allemaal, maar ik hoop toch dat er tenminste iemand deze ronde het roze in gaat!
ja dat vind ik ook, even ruimte maken voor mij balen meisje, maar we duimen nog even door, ik hoor didlina en meisje niet over spotting dus dat is al een goed teken! @milla ook hier nog even ene knuffel
Sinds vandaag durf ik niet meer te testen, ik ga morgen ook niet testen ook al is het mijn NOD ik wacht nog even af.. Zo gek, ik die niet gaat testen! Voor het eerst haal ik mijn NOD dag en voor het eerst begrijp ik jullie angsten van testen... Toen ik nog geen NOD had en altijd te vroeg ongi werd, had ik nooit wat te verliezen met testen omdat als het negatief was nog alle kanten op kon, nu heb ik ineens wel wat te verliezen want als ik nu nog negatief test ben ik gewoon zeker weten niet zwanger... Nu snap ik voor het eerst pas echt wat bang zijn om negatief te testen inhoud! Ik ben voor het eerst bang voor een negatieve test ale: Ik denk dat ongi minder pijnlijk is nu als een negatieve test. Eerst was dat altijd andersom, ik snap nu ook pas waarom ik dat enkel door te vroeg ongi worden altijd anders heb ervaren.
jeetje wat een verandering he! ja het klopt ongi worden is toch anders hoewel de vorige keer zakte ik ook wel door de grond maar zo'n negatieve test is op een een of andere manier confronterender... thnx voor je reactie in mijn topic, zal alleen ergens donderdag kunnen reageren omdat ik morgenavond vergadering heb en ik de afspraak ook pas om half zes heb, maar morgen kom ik eerst nog even kijken hoor voor jou, duim voor jullie allemaal meiden!
Ik had net bij het afvegen wat rozig slijm, ik hoop dat het wil zeggen dat er gewoon één of twee van de 3 eitjes verdwijnt en dat ik alsnog zwanger ben, maar de hoop is toch weeral gezakt! Ik heb nog steeds wat gevoelige borsten (heb ik nog nooit gehad tegen de ongi aan), maar de rest van mijn lichaam zegt me dat ik ongi ga worden...
Waterlelie wat balen.. Sterkte ermee. 2 weken zit je in top spanning te wachten, hopen en dromen, en dan is in 1 keer alle hoop weg..