PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

:confused: :confused: :confused:
    Mijn god!.. Ik bedoel, helemaal geweldig voor haar.. ben heel blij voor haar zelfs, maar krijg ineens behoorlijk de kriebels! Pffffff ik heb trouwens opnieuw weer krampen, maar ja dat had zij ook.. Tjemig!

@ Waterlelie, wat kl*te! heb er verder geen woorden voor.. kan wel zeggen volgende ronde beter, maar weet uit ervaring dat dat niet troost dus dan maar veel sterkte! Ik zou het i.i.g leuk vinden als je hier blijft schrijven, succes!

@ Didlina, ik hoop ook dat dat roze niets te betekenen heeft.

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Waterlelie, hele dikke knuffel... altijd zwaar kl*te om die rotduivels weer tegen te komen :evil:

Didlina, duimduimduim dat het een innesteling is....

Milla, die krampen betekenen gewoon iets HEEEEEEL goeds, afgesproken? [-o<

Meisje, hoe is ie met jou?

Linda, hou jij het wachten tot de volgende poging/afspraak een beetje vol? Vind het vaak zo moeilijk om wat te zeggen... lees je topic vaak mee, maar soms wil ik iets neerzetten en als ik het dan teruglees denk ik van nee nee nee, wat kan/moet ik toch zeggen en dan lijkt alles zo stom.... maar ik denk veel aan je en duim heel hard hoor!

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Natuurlijk blijf ik hier schrijven :)
    lekker stalken hihi 8)
    Vind het opzich wel prettig even helemaal niks. Geen puregon, geen echo's, geen pregnyl...even helemaal nada
    2 januari gaan we weer beginnen met een nieuwe poging ovulatie-inductie.
    Dan moet het gewoon goed komen :D

4. Milla

Milla Niet meer actief

@ Waterlelie waarom begin je pas 2 januari weer?

@ Makkie, lief dat je ons door heel je zwangerschap heen blijft ondersteunen! Dat waardeer ik zo enorm aan jou! Of je nu altijd weet wat je moet zeggen of niet, is niet belangrijk, dat je er bent des te meer!

We waren met ons 4en opweg naar NOD, nu helaas nog maar met 3, en nog geen roze, we hebben vandaag allemaal tegenslagen gehad, en waterlelie is zelfs al ongi :( hopelijk komt er toch nog wat goed nieuws, ook al ziet het er niet rosekleurig uit. [-o< [-o< [-o<

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

@ Makkie, lief dat je ons door heel je zwangerschap heen blijft ondersteunen! Dat waardeer ik zo enorm aan jou! Of je nu altijd weet wat je moet zeggen of niet, is niet belangrijk, dat je er bent des te meer!
    [/quote]

thanx milla, lief van je! Ik ben ook echt oprecht met jullie bezig, tis (zoals jij natuurlijk weet) zoooo mooi, dat ik dat jullie zooooo gun! Dus ik blijf hier nog mooi rondhangen, net zolang totdat jullie allemaal roze zijn!

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    waterlelie: heel veel sterkte en we gaan er samen voor in januri ok?

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    makkie: dit geloof je niet, heb over je gedroomd! dat je bezig was met bevallen en steeds op het forum schreef hihi nouja zeg ik spoor gewoon niet helemaal denk ik :confused:

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    MEISJE HOE IS HET?

9. Milla

Milla Niet meer actief

Helaas, mijn temp was vanmorgen nog verder gezakt..
    Kan bijna niet anders of ik ga ongesteld worden, zal straks een tempkaartje plaatsen.

10. Milla

Milla Niet meer actief

@ Linda, ik weet dat je liever niet in het zwangerschapstopic kijkt, maar daar staat het verhaal van meisje ;)

11. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Heel veel succes voor jullie meiden.
    Ga nog even door met duimen.

Liefs Thamara

12. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Oeps, sorry meiden, was het hier vergeten te plaatsen (schrijf ook in het IUI topic mee!).

Maar lief dat jullie aan me denken!

Ehmm.... ik weet dus niet hoe het zit.
    Heb gisteren getest, de test was negatief maar een paar uur later zag ik tóch een lijntje.
    Daarom vanochtend met Kruidvat en CB getest.
    Die kruidvat is zo goed als negatief (misschien een heel licht roze waas, maar zeker niet meer!) en de CB laat wél een duidelijk, licht lijntje zien.
    Maar het lijntje zou best wel eens een indrooglijntje kunnen zijn.

Ben nu 1 of 2 dagen voor mijn NOD, weet niet zeker wanneer mijn ei is geweest, de IUI was op donderdag en toen was mijn ei 20 à 21 mm. Dus het kan donderdag of vrijdag gesprongen zijn....

Pfff.... dáárom test ik normaal dus nooit te vroeg. Want nu weet ik nóg niks!
    X
    :confused:

EDIT: de testen staan in mijn album. De CB is dus 2 x dezelfde (alleen de ene met wat meer contrast dan de andere).

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oeioeioei wat gaaf, het ziet er wel positief uit vind ik die dunne en vage laantjes... mijn theorie is altijd ik heb nog nooit zoiets gehad dus ik denk dat je druk bezig bent hcgtjes aan te maken! ik duim nog even door maar wie weet ga jij straks met heel goed nieuws komen :)

14. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou, als dat zo is dan hoop ik dat dat de laatste keer is de komende jaren (met andere woorden, dat het dan ook goed blijft gaan).
    En als het niet zo is, dan blijf ik gewoon doorgaan met mijn schat.
    Sta er wel positief in hoor.
    Natuurlijk hopen we dat het raak is na deze 2e IUI maar als dat niet is dan gaan we braaf door.
    Onze tijd (en die van jou en alle andere dames hier) komt zéker, het is alleen even de vraag hoe lang we er op moeten wachten!

X

15. @ meisje wat spannend zeg! Wanneer ga je opnieuw een testje doen?

Mijn duimen draaien nog steeds overuren.

@ Milla al getest?
    @ Waterlelie wat balen dat je ongie geworden bent meid.

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hihi, ik denk morgenvroeg weer!
    En dan maar hopen dat het dan wat duidelijker wordt!
    X

17. Milla

Milla Niet meer actief

@ Ryanne, nee ik heb sinds maandag niet meer getest, maar gezien mijn temperatuur en inmiddels roze slijm verlies denk ik dat het snel door zal zetten.
    Hoe gaat het met jou?

Hier dus rozes slijmverlies, dat in combinatie met mijn temp. zal ik denk ik snel ongi zijn zie ook mijn tempkaartje:
    http://i292.photobucket.com/albums/mm5/Marda/untitled3.jpg

18. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    Hier heel af en toe een klein bruin plekje bij het afvegen, ik denk dat de ongi wel zal doorzetten dus ben nog niet van plan om te testen. Ik hoop dat het maar tijdelijk is natuurlijk, maar heb me er al bij neergelegd dat ik me bij Linda zal moeten aansluiten en dat we dan hopelijk in 2009 een ivf beebje hebben!

@ waterlelie: balen! dikke knuffel!
    @ milla: we staan er hetzelfde voor vrees ik, ik hoop dat hettoch nog positief uitdraait voor ons!
    @ meisje: duim duim!

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @meisje, op 1 van die 2 cb(volgens mij foto3, als je van li naar r telt) is duidelijk een streep te zien, wrs zal hij morgen of overmorgen nog duidelijker zijn....heb er alle vertrouwen in!

20. @ milla wat balen zeg! Had al ff in je topic gelezen dat je wl tot je NOD gekomen bent dus dat is wel een pluspunt. Hoe gaat het nu verder? Volgende ronde weer naar de kliniek?

Hier gaat het wel goed. Maandag echo gehad en hartje gezien. Nog niet echt gerust maar de klachten vallen gelukkig mee.

@ didlina jeetje zeg. Maar het heeft nog niet doorgezet dus wie weet... Wanneer beginnen jullie met IVF? Is daar een wachtlijst voor of kunnen jullie er gelijk mee beginnen?

@ meisje ziet er hoopvol uit! ow zie dat je nog voor je NOD zit. Ik kom morgen meteen kijken of je getest hebt.

Deel Deze Pagina