jeetje meisje, had echt gedacht dat het goed bij je zat deze ronde....super kl*te....had het je van harte gegund! maar zoals gezegd, beter zo als die lange onzekerheid....hoop voor je dat december je een mooi kado achterlaat!
Mwaahhhh weet ik nog niet. Ik denk wel dat die toch komen omdat er íets heeft gezeten lijkt me. Wat ik dan wel raar vind, is dat ik weer zo keurig op tijd ongesteld ben geworden. Ik ben ALTIJD 14 dagen na mijn ei ongesteld, nu dus ook weer. Je zou toch zeggen dat als er iets is geweest, het best voor de hand zou liggen dat je wat later ongesteld wordt? Maar ja, ik zie wel wat we doen. Nu even lekker niks.
meisje, volgens mijn gyn zijn er genoeg vrouwen waarbij de innesetling niet helemaal goed verloopt, en dus daardoor gewoon ongesteld worden. deze vrouwen weten dus niet dat ze misschien 1-2 dagen zwanger zijn geweest. de vrouwen die het wel weten hebben ruim voor hun NOD getest. In jouw geval, je had volgens mij niet echt veel voor je NOD getest, ofwel?
Ow meisje...ik lees nu pas al de verhalen. Wat gaan jullie snel zeg! Ik ben er even niet en dan is het al een paar bladzijden verder Hele dikke knuffel meis Ga net als ik met vol goede moed verder. Met mij gaat het iets beter. Ik zat er echt even doorheen! Nou luitjes...ik moet weer aan de slag! xxx
Nee, eergisteren (dus 2 dagen voor NOD) voor het eerst. Heb eigenlijk geen zin om er te veel bij stil te staan hoe het nu precies gegaan is, op naar de toekomst weer!
Wat kl*te meisje, ik hoop dat we 2008 i.i.g wel goed af gaan sluiten! @ Didlina, hoe gaat het met jou, jij bent hier deze maand de laatste hoop nog op roze! Ik heb vanavond tijdens de uitgangsecho groen licht gekregen om te gaan spuiten, er zat wel een cyste van 4 cm rechts (een van de 5 follikels die niet gesprongen waren is doorgegroeid, de rest is wel geslonken) Blijkbaar is dit geen belemmering om door te mogen. Hoop maar dat het geen vervelende consequenties met zich mee gaat brengen deze ronde, want ik heb mijn buik letterlijk en figuurlijk vol van dat soort verassingen!
Hey dames! Heb de eerste FM voor deze ronde al weer afgesproken, en de Clomid en Pregnyl liggen al weer in de (koel-)kast. NIEUWE RONDE NIEUWE KANSEN! En ehh... Didlina?!?!?
Jeetje had zulke goede hoop voor jullie meiden. Heel veel succes in de volgende ronde. Ik denk aan jullie. Liefs Thamara
HIHI Meisje, ik moest wel even lachen met die grote letters van je! Helaas hier ook weeral over en uit! Nu even aan de pil zodat de formulieren voor het ziekenfonds in orde gemaakt kunnen worden. Ik moet 15dec op gesprek zodat alles uitegelgd kan worden over de medicatie en werking e.d.... Ik ben heel teleurgesteld dat ik weer ongi geworden ben, ik had zo'n mooie dromen voor komende kerst (hé Milla ), maar ik ben ook wel blij omdat we weer iets anders gaan proberen (wat hopelijk wel zal helpen), maar ook bang omdat dit onze laatste hoop is! Een hele hoop gemengde gevoelens dus... Ik hoop zo dat we met zijn allen volgend jaar een beebje hebben of toch op zijn minst zwanger zijn! @ Milla & Meisje: misschien heeft het met zijn drie aftellen een beetje ongeluk gebracht?! @ Linda: ik sluit me bij jou aan, dan kan je me ook een beetje vertellen hoe het allemaal gaat... best wel spannend! @ Miranda: welkom hier, wat is jouw verhaal in het kort? @ Makkie: Staat alles al klaar? Wat gaat het toch snel, ik weet nog als gisteren hoe je ons kwam vertellen dat je zwanger was en nu is je beebje bijna op komst... Hopelijk kunnen we hier snel jouw voorbeeld volgen!
@didlina, ik denk dat we dan zo'n beetje gelijk gaan lopen, bij ivf/icsi zijn veel mensen die voor de 1e keer gaan heel veel sterkte komende periode het is niet niks!
ja dat hoop ik ook meid! Jullie moeten mij heeeeel snel volgen hoor! Kl*te dat je ongi bent geworden.... maar je komt gelukkig wel positief over! Heel veel succes, kracht en sterkte toegewenst met jullie volgende 'avontuur'.
Inderdaad nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik droomde vanacht dat ik ondanks dat ik ongesteld was geworden toch zwanger was, ik was zooooo blij! Dat gaf zo'n bijzonder gevoel, helaas was het maar een droom. Heel stom, maar ik zit op dit moment zo te hopen op een positieve kerst of nieuwjaars test. Ik heb echt zo'n droom beeld met sneeuw en kerstmuziek erg he! Ik heb nu al mijn mijn mannetje afgesproken dat als mijn NOD voor nieuwjaar valt om om 0.00 op 1 januari te testen, best wel 'tricky' want als het negatief is is het ook geen leuk begin... nou ja we zullen wel zien hoe het loopt! Eerst maar eens een normale eisprong krijgen, niets is zeker.. Ik hoop gewoon dat we de december en januari maanden knal roze gaan krijgen hier en dat we dit topic dat eindelijk eens kunnen sluiten!
Hey Milla! Denk jij dat jij de enige bent die al van die 'romantische kerst'-scenario's heeft bedacht? Ik heb ook al weer helemaal bedacht hoe het gaat lopen (wat zijn we toch een stel wanhopige meiden he...)... Zwijmel de zwijmel... Nou, ik heb weer helemaal goeie zin. Gisteren even voor een zwangere vriendin een cadeau wezen kopen bij de Babydump, samen met 3 andere vriendinnen. Ze krijgt (let op); een campingbed, een matrasje voor erin en een super leuke baby-gym (zo'n kleed voor op de grond met van die bogen er overheen) van Tiny-love. Ach ja, ik vond het wel leuk om eens een keer goed uit te pakken, en ze viert haar verjaardag samen met haar vriend dus dan kan het wel een keer he! Vandaag 1 afspraak (een bezichtiging, dus dat mag wel in deze slappe tijden op de woningmarkt) en dan ga ik een cadeautje zoeken voor 'ons' petekind (eigenlijk die van mijn vriend) voor Sinterklaas. En vanavond een bruiloft, waar ik me lekker voor ga optutten en mijn haar in de Carmen set ga zetten enzo. Dus..... weer allerlei leuke dingen! DECEMBER ROCKS GIRLS! X
pppfff meisje, aan jou kan ik een voorbeeld nemen... super zeg, milla heeft al een tijdje niet geschreven dus ik hoop dat het goed gaat met haar kindje!