Deborah. shit zeg, sterkte. Temp is hier hoog gebleven, nog steeds 36.9. oh nu wordt het echt spannend. Zit op 12 DPO. Ben nu al 2 dagen misselijk, en buikkrampen. Nog niet te vroeg juichen, kan nog vanalles gebeuren. Groetjes Cindy
Ik heb de goedkope ovulatie testen van de site hier gebruikt. Het werkt eigenlijk hetzelfde als een zwangerschapstest. Alleen bij een ovulatie test mag geen ochtend urine gebruikt worden. Je moet ook ongeveer 4 uur lang niet plassen en de laatste 2 uur van die vier uur weinig drinken. Daarna gewoon opvangen en testje ongeveer 10 a 15 seconden in je urine houden. De ovu test is positief wanneer het twede lijntje net zo donker of donkerder is als de controle lijn. Ik heb het vorige ronde uitgeprobeerd omdat ik bijna zeer wist dat ik een eisprong zou krijgen. in mijn album zie je wat fotoos. Veel succes en als je vragen heb stel ze gerust.
Wow een heel topic voor lotgenoten met PCO, mag ik me hierbij aanmelden? btw mijn schoonzusje heeft ook PCO en is na een opratie om cysten weg te halen in ene keer zwanger geworden en heeft ondertussen 2 koters. Dus er is hoop ....
fleurebel welkom hier! Mariska net als wat je zegt wij weten nu gelukkig dat het met de clomid is gelukt om een normale cyclus te hebben. Gelukkig heb ik er niet te veel op gehoopt dat het raak zou zijn. De teleustelling was groot maar gelukkig niet echt een super dip.
Nou gister maar verteld aan mijn moeder en mijn tante en nicht (zijn ook soort moeder en zus voor mij) dat Chris en ik bezig zijn met kids, en uitgelegd hoe de stand van zaken stonden, ze vonden het heel lek en hun waren we positief voor mij! Dat helpt ook wel weer een beetje, ik zeg was erg depri erover, maar goed na vandaag denk ik ook tis het ergste nog net. Moet gewoon nu de moed erin houden en morgen afspraak maken en dan zien we wel even verder Hoe is het met de rest?
Cindy: ik denk dat je ons snel goed nieuws komt brengen! Fleurrebel: welkom! Deborah: het is erg fijn dat er mensen zijn die weten waar je mee bezig bent, vind ikzelf. Van die mensen krijg je veel steun en medeleven..... Ik vind het (meestal) erg fijn!
@chantje, Ik weet precies hoe je je voelt met die provera. Ik mag vanavond gelukkig mn laatste slikken, dan kan ik weer een beetje opknappen. Ik ben er namelijk ook ontzettend moe van. En kan s'nacht slecht erdoor slapen. Gelukkig vanacht niet en heb ik zo'n 14 uur achter elkaar geslapen, want ik was gewoon uitgeput. Na het sporten was ik helamaal niets meer waard. Volgens mij lopen we gelijk met de provera en ben jij er ook bijna vanaf en kunnen we weer door met de verder behandeling. Ga jij weer aan de clomid of krijg je wat anders. Ik ga aan de puregon. gr sas
Hoi Sas, Fijn dat jij vanavond jouw laatste provera slikt! Ik neem woensdag de laatste en ga daarna met clomid 150mg) beginnen. Ik heb al eens eerder 150mg geslikt en kreeg daar een eitje van en was ook meteen zwanger! Dus heb goede hoop voor de 150mg! Hopelijk ben ik na de provera sneller ongi dan de vorige keer, toeb duurde het 8 dagen en dat vond ik toch wel erg lang duren! Wordt dit jouw 1e keer met puregon?
Hoi dames, Ik heb vrijdag mijn laatste provera geslikt, had vanmiddag erge pijn in mijn onderbuik dus of dat van de aankomende ongie is wist me even geen houding te geven nu is het minder maar niet weg hoop maar dat de ongies snel komen.... sas fijn dat jij ook de laatste heb gehad, mag ik vragen wat puregon precies is? chantje bijna van de provera af nog even succes hoe is het met de bijwerkingen? cira hoe is het met jouw? deborah wij hebben het ook tegen een aantal mensen verteld soms is het gewoon fijn of even je verhaal kwijt te kunnen he... bloemetje hoe is het met jouw? mariska voel je je al weer wat beter? cindy bij jouw is het wel erg spannend succes! en hopelijk snel goed nieuws! allemaal veel succes en hoop zo voor ons op het goede
@Lot, puregon is een hormoon wat je moet spuiten. De clomid in alle doseringen, met en zonder metformine hebben bij mij geen resultaat gehad, dus nu zit ik in de volgende stap. @Chantje het is inderdaad de 1e keer dat ik dit ga gebruiken. Ik heb gisteren al zitten oefenen op een nectarine met die spuit. Het is echt wel makkelijk. De volgende stap is alleen om hem in mn eigen buik te steken. brrr. maar ja ik heb ooit bij een gebroken been ook mezelf moeten prikken voor trombose, dus ik ga er maar vanuit dat het nu ook gaat lukken. Succes met jullie clomid rondes.
Hallo meiden hoe is het met jullie? Ik heb net de gynocoloog gebelt maar ik kan pa 12 september terecht Wordt je dus ook niet echt vrolijk van
Kon het niet laten. Heb een sensitest gedaan, en hij is positief! Morgen en woensdag doe ik nog een test van kruidvat. Neem aan dat de sensitest betrouwbaar is.
Heej lieve meiden, Wat is er weer veel geschreven, kheb ff bij moeten lezen. De computer heeft hier een paar dagen niet aangestaan, heb vanalles te doen gehad. Het gaat hier nog een beetje op en af. Ik heb regelmatig een huilbui, maar ben ook veel vrolijk hoor. Mn mannetje heeft ook bijna vakantie, dus dan gaan we lekker samen wat leuke dingen doen, daar kijk ik erg naar uit. Verder gaan we ook nog op vakantie dus dat komt wel goed allemaal. Ik ben inmiddels bij de anesthesist geweest en de opnameverpleegkundige. Stelde niet zoveel voor, een gesprek, bloeddruk gemeten en longen geluisterd. Ik weet helaas nog niets over de datum. Kon vier tot zes weken duren... wachten wachten wachten dus. Cindy, meid wat spannend zeg! Ik duim hard voor je! Mariska, ik lees dat jij je ook regelmatig verdrietig voelt. Hou vol he meissie! Linda, ik hoop dat je zwanger terug komt van vakantie! Cira, oooo wat balen zeg! Een flinke teleurstelling. Dikke knuf! Lot, ik hoop dat je snel ongi bent! Ik las dat je ook bijna vakantie hebt, zet 'm op, nog even he. Chantje, hoe is het meid? Flink last van de hormonen? Het gaat vast jouw ronde worden met de 15omg! Wup, ik heb ook regelmatig mn eierstokken gevoeld, maar op de echo bleek er dan niets te zien te zijn. Geen idee wat het is. Volgens mij is het ook niet echt kenmerkend voor PCO. Succes! Pattie, heb je ondertussen nog een fm gehad? Ik hoop dat je deze week een mooi groot ei hebt! Poohbear, spannend wachten op de uitslagen! Heel veel succes in de mmm! Deborah, het zit je even niet mee he meid. Goed dat je het wat naasten verteld hebt, mij luchtte het enorm op en ik heb er veel steun aan. Hopelijk jij ook. Balen dat je nog zolang moet wachten voor de eerste afspraak. Oja, wat betreft het stukje wat Makkie schreef; ze heeft er gelijk in dat een eisprong bij PCO zeer onwaarschijnlijk is, maar niets is onmogelijk. Ik ben vorig jaar ook een keer zwanger geweest zonder hulp, helaas liep dat uit op een mk. Maar wat ik dus zeggen wil is dat de kans heel klein is, maar niet uitgesloten. Veel sterkte! Sas, jeetje wat spannend om zelf te gaan spuiten, knap hoor! Vanaf welke dag moet je beginnen? Heel veel succes! Fleurrebel, welkom hier en heel veel succes! Ik word wel vrolijk van je stukje over je schoonzus, zit nl zelf op zo'n operatie te wachten Ik hoop dat ik niemand vergeten ben! Meiden, ik denk aan jullie en hoop dat de eerste zwangere zich hier snel laat zien. En dat de rest dan natuurlijk héél snel volgt! [-o< [-o< [-o< X Bloemetje
Nou ben net terug uit het ziekenhuis voor een fm. Het is waarschijnlijk niet goed. Er zijn nog geen grotere eiblaasjes te zien en het is dag 14 van mijn cyclus. De gyn wilde nog geen conclusies trekken, maar aan haar gezicht kon ik wel aflezen dat ze niet positief was. Donderdag moet ik weer en ik hoop dat er dan wat meer te zien is. Ik denk dat ik anders de volgende cyclus naar 100 mg Clomid moet. He ik baal echt even! Maar ik ga vanmiddag allemaal leuke dingen doen met mijn hubbie dus het zal snel weer beter gaan.
Cinsy geweldig meid! Alvast een kleine felicitatie! Geniet er lekker van! Hopelijk volgen wij jouw snel! De rest van de dames natuurlijk succes en sterkte als je in een dipje zit! Hopelijk mogen wij ook snel hier fantastisch nieuws vertellen!