PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
    Mila, toi toi toi :D
    En nu maar hopen dat de engeltjes jou iets moois meebrengen.

xxx lelie

2. Milla

Milla Niet meer actief

Tnx ladies!

Meisje, succes vandaag!

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou, hier wéér geen goed nieuws.
    Er was nog steeds niks te zien....
    Volgende week woensdag laatste FM, als er dan weer niks te zien is, krijg ik een kuur Primolut en gaan we verder met Clomid 100.

Balen zeg...

X

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla, duimerdeduim! Dit moet hem worden he?!
    @meisje0123 Shit meid, dat is niet leuk! Ik herken dat gevoel weer meteen. dat doelloze wachten...bah! Succes he!

5. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    meisje dat meen je niet, en de vorige keer zo snel!? pppfff dat zou wel onwijs shit zijn als er nu geen eitje komt, en dat terwijl je op zich best een eigen cyclus hebt alleen lang...tja die wordt zo niet echt korter! nou we duimen nog even voor woensdag, het kan kennelijk anders sturen ze je niet terug! ik denk aan je!

6. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Hoi meiden,

Afgelopen maandag ben ik bij de gyn. geweest omdat ik sinds de pilstop op 6 juli jl niet meer ongesteld geworden ben.

Ik weet nog niet zeker of het echt PCO is, maar n.a.v. de inwendige echo vermoedde de gyn. het wel. Dus ik ben gewoon het e.e.a. aan het lezen.. hoop dat ik 'in mag breken' in dit topic. Ik moest ook bloed inleverenen 22 januari krijg ik de uitslag daarvan, dus dan kunnen ze aangeven of het echt PCO is.

In ieder geval zagen ze bij ik meen mn linkereierstok een typisch pco beeld. Er waren veel eiblaasjes en die lagen in een kringetje in mn eierstok.

Zoals gezegd krijgen we 22 januari de uitslag. Ik vroeg me eigenlijk af, als inderdaad blijkt dat het PCO is, wat gebeurt er dan verder? Moet je dan weer weken afwachten en gaan er weer onderzoeken gebeuren?

7. Milla

Milla Niet meer actief

Dazwa Welkom hier!

@ Meisje, oh nee wat balen! Maar het kan toch niet dat er in jou eigen cyclus wel (wel wat later, maar toch) een eitje groeit en nu helemaal niet?Wat gek zeg! Hopelijk hoef je deze cyclus niet af te breken!

8. Didlina

Didlina Actief lid

Aug 7, 2007
    386
    0
    0
    België
    Aan de nieuwe dames: welkom hier, heel veel succes en laten we inderdaad hopen dat 2009 ons (eindelijk) een beebje zal brengen!

@ milla: spannend! Ik heb stiemkum een briefje naar de kerstman gestuurd ;)

@ meisje: wat balen! Ik duim heel hard dat er volgend fm een mega-ei op springen staat! :D

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meiden, ik ben jullie niet vergeten hoor, maar ben niet zoveel online (niet echt gek natuurlijk ;) ...) Ik blijf duimen hoor! Dikke kusssss aan jullie allemaal!

10. Milla

Milla Niet meer actief

Tnx didlina en Makkie..

Ik heb zelf ineens niet zo'n goed gevoel bij mijn cyclus. Mijn temp wil niet echt goed omhoog en dat terwijl ik en utrogestan gebruik en extra pregnyl spuit.
    Voorheen ging ik altijd van 36,8 naar 37,2. En vorige ronde (eerste keer alleen met utrogestan) zelfs van 36,8 naar 37,4 dat bleef zo tot ik na 15 dagen ongesteld werd. Nu heb ik Utrogestan en 10.000 pregnyl voor de eiprong en eergisteren nog eens 5000 pregnyl na de eisprong gespoten en komt mijn temp niet hoger dan 37,1.. Ik snap er niks van, volgens de arts zou het gele lichaam door je pregnyl juist een flinke opdonder moeten krijgen om nog meer progesteron te produceren. Vraag me nu af of ik eigenlijk wel een eisprong gehad heb.

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Milla, wat vervelend wederom die onzekerheid! Ga je dan nog bloedprikken om te zien of er een eisprong is geweest?

Pffff, knap hoe jullie het allemaal nog zo volhouden meiden, petje af!

12. Didlina

Didlina Actief lid

Aug 7, 2007
    386
    0
    0
    België
    @ milla: gooi die thermometer in de vuilnisbak want hij kent er niets van ! ;) Ze hebben toch een fm gedaan, dus ik zou proberen om je er niet te druk in te maken! Je lf was vorige keer ook al langer wat volgens mij wil zeggen dat je lichaam nu genoeg hormoon heeft om eventueel te laten groeien wat moet groeien... Ik duim meissie!

@ makkie: geen wonder dat je hier niet veel bent, geniet maar van je kleine spruit! Geef hem alvast een zoentje van didlina :D ;) :D

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hihihi doe ik hoor!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Milla, maak jezelf niet gek met die thermometer! Je temp is ook afhankelijk van ander dingen dan alleen je eisprong! En 37.1 heb ik zelfs nog nooit gehaald, zelfs niet tijdens mn zwangerschap! Je weet dat je een eisprong hebt gehad, heb vertrouwen daarin!

15. Didlina

Didlina Actief lid

Aug 7, 2007
    386
    0
    0
    België
    Vind ik ook... "amen" :D hahaahhaaahaha ben in een vrolijke bui ;)

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey Milla,
    Inderdaad weer lekker wazig zeg, die temp!
    Maar inderdaad, die echo zal toch niet liegen, wel?
    Hier verder ook geen nieuws, woensdag weer echo.
    Ik hoop ontzettend dat er iets te zien is, want als dat niet zo is moet ik weer aan de primolut en zijn we wéér een tijd verder zonder ei (en dus zonder kansen...).

X

17. Milla

Milla Niet meer actief

Het blijft wazig met de temp, maar vanmorgen weer 1 tiende hoger, nu 37,2 :D
    Het is bij mij altijd heel accuraat geweest, en hangt samen met de progesteron opbouw. Maar ik vind die tiende graad hoger voldoende.
    Wel vreemd dat het de vorige cyclus veel hoger (constant 37,4)was.
    We zullen zien. Misschien is het juist een goed teken..

@ poohbear, de hoogte is per persoon verschilldend, ik heb een normaalwaarde (voor de eisprong) van 36,8, dus moet wel hoger zijn na de eisprong ;)

@ meisje ik hoop heel erg dat er woensdag wel wat te zien is! Weet hoe slopend een langdurende cyclus is, is zo frustri. Ik wens je al vast veel succes!

@ Didlina, nog steeds zo vrolijk? Veel succes met je IVF gesprek vandaag!

@ Linda hoe gaat het met jou?

18. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Heb even in mijn topic gepost over de planning!

Milla die 10.000 pregnyl zorgt voor ene eisprong hoor, ik ben er ook een keer bang voor geweest maar als er een eitje is, spring ie! Wanneer zijn weer die spannende dagen waarop je eerder wel ongi werd maar nu dus (natuurlijk zeker) hopelijk niet vanwege je lf?

Meisje ik duim voor je woensdag meid!

Didlina ben benieuwd naar jouw planning!

19. Milla

Milla Niet meer actief

Vanaf woensdag wordt het weer spannend, vooral aankomend weekend.
    Als ik op kerstavond nog niet ongesteld ben ga ik testen. Ik ben dan over mijn NOD, maar niet ongi worden kan ook door de pregnyl/progesteron komen. De test zal bepalend zijn.
    Ik slik nu voor het eerst extra asperine (zit in de innesteldagen) dus ben benieuwd!

20. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Heb ik ook goed berichten over gelezen (die asperine) is dat op advies van het zkh? Wilde het ook al eens vragen. Ik duim voor je, zou wel een mega mooie kerst zijn!

Share This Page