PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Ik ben zo onzeker.. Heb sinds vanmiddag baarmoederkrampen en steken,ben zo bang dat ik weer ongesteld ga worden, zit nog maar 5 dagen na mijn eisprong, zal toch niet nu al mis gaan..

@ Linda, ik heb er veel over gelezen. In de kliniek waar ik onder behandeling ben hebben ze zoiets van baat het niet dan schaad het niet, heb dus een goed gevoel bij de aspirine.

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    He getsie milla dat meen je niet, kijk ik kan wel zeggen het kan ook een goed teken zijn maar het is gewoon vervelend dat je een onzeker gevoel hebt. Bah, hopelijk geeft je temp morgen wat moed! Al vind ik boven de 37 al een goeie temp hoor! Nou hou vol meid, probeer een beetje te ontspannen als het lukt, denk aan je goede voornemen een paar weken geleden! Het is niet makkelijk je bent er toch 24 uur per dag mee bezig he. Nou zet toch maar gewoon in je hoofd dat het een innesteling kan zijn, positief denken is toch maar beter! Knuf

3. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    Heej,

ik heb mijn verhaal helemaal uitgeschreven. Wat ik hier geschreven had was heel beknopt. Voor degene die het willen lezen; het staat bij vlindertjes van 17 t/m 24 wkn onder de titel van
    Onze jongens *Jorn* en *Tijn*.

Liefs Kim

4. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi Kim, wat een verhaal!
    Ik heb in het andere topic gereageerd.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Kim, ik heb je verhaal net gelezen! En daar gereageert!
    Knuf

6. Milla

Milla Niet meer actief

@ Didlina, hoe was je gesprek gister?

@ Meisje, voel jij al iets, ik ben benieuwd morgen, duim voor je!

@ Linda, tnx voor je lieve berichtje! Het is ook zo ingewikkeld, leef constant tussen angst en hoop. Ik wil het ook graag positief bekijken.

Vanacht had ik een flinke kramp in mijn buik toen ik mijn benen uitrekte. Ik werd er ineens wakker van, zo fel. Verder constant een heel licht kramperig gevoel en steekjes links en rechts. Gisteren was ik echt bang dat ik ongi ging worden, maar ik hoop dat het wat anders is! Mijn temperatuur is nog steeds hetzelfde.. pff wat een spanning!

7. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nee, ik voel nog niks.
    Ja, ik heb denk ik 2 of 3 keer een krampje gevoeld waarvan ik dacht, zóu het een ei zijn?
    Maar ik heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd...
    Ben erg benieuwd, morgen om 08.30 uur ben ik weer aan de beurt voor de FM.

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey Milla,

Ik zag toevallig in jouw onderschrift dat je een insufficiente luteale fase hebt ofzo? Zou je mij willen uitleggen wat dat inhoudt?

Ik heb pco, voor mijn zwangerschap werd ik nooit ongesteld, maar nu ongeveer om de 3 weken....en ben dan 14 dagen ongesteld..... Ben van plan om na de feestdagen even bij de gynae langs te gaan.

Groetjes,
    Miranda

9. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi Miranda,
    Kort gezegd heb je een te korte 2e fase, is een lang verhaal met progesteronwaardes,progesteron metingen, te vroeg ongesteld worden enz... te veel info eerlijk gezegd om hier helemaal uit te typen.. Maar ik heb het allemaal al eens opgeschreven: Op mijn weblog kun vind je bovenaan een verwijzing naar een uitgebreide uitleg (klik op website knop onder mijn banner). En anders misschien even googelen? ;)
    Je moet in ieder geval wel een eisprong hebben en weten wanneer die is voor je kunt weten of je een te korte lf hebt, zonder dat heb je niet eens een lf (=luteale fase, is fase ná je ei) ;)

@ Meisje ik hoop dat er morgen wel wat te zien is!
    Maar het is wel raar als dat niet zo is toch? Ik bedoel uit je zelf had je toch ook een ei, dus als clomid niet werkt moet je toch alsnog een ei krijgen?

10. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Milla: ja, in principe wel. Maar ik heb ook al 2 keer helemaal geen ei gehad (die cycli met 59 en 96 dagen). Toen kreeg ik primolut om een onttrekkingsbloeding op te wekken. Als ik morgen (op dag 21) nog geen ei in zicht heb, dan gaat mw. M. ook over tot het voorschrijven van die primolut, want god weet hoe lang die cyclus anders weer gaat duren :( .

11. Milla

Milla Niet meer actief

Oh meis, dat hoop ik ook niet. Het heeft al zo lang geduurd! Hopelijk heb je dit jaar toch nog een kans!

12. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ milla: jeetje die verd*mde onzekerheid steeds ! We begrijpen het spijtig genoeg maar al te goed... hou de moed erin meid!

@ meisje: ik duim voor een mooi ei!

@ linda: ik lees zo dadelijk even in je topic...

Mijn consultatie kort samengevat: Ik mag al met neusspray beginnen, mag 8 jan beginnen spuiten en als alles goed gaat zal de pickup ergens tussen 19-23 januari zijn...

13. Milla

Milla Niet meer actief

@ Didlina en Linda, dan lopen jullie dus helemaal gelijk! Dat wordt dubbel duimen!

14. Milla

Milla Niet meer actief

krampjes en steekjes blijven trouwens maar aanhouden en aanhouden, voelt zo gek! Als het geen innesteling is, dan is het toch iets heel raars!
    Ik begin stiekem toch weer hoop te krijgen.. al ben ik wel bang voor teleurstelling.

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    meisje en milla ik duim duim duim duim voor jullie!

16. Milla

Milla Niet meer actief

Meisje, veel succes vandaag!

17. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou, hier dus slecht nieuws...
    Wéér geen fatsoenlijk ei (max. 9 à 10 mm) en het baarmoederslijmvlies was niet dikker dan vorige week.
    Heb dus een kuurtje primolut gekregen, en urine ingeleverd.
    Als de zwangerschapstest negatief is (waar ik vanzelfsprekend wel van uit ga, anders was er op de echo ook wel iets anders te zien :( ), begin ik met een 5-daagse kuur primolut en daarna met Clomid 100 mg.

Pfff... leuk is anders.
    Wéér 4 weken naar de gort...

X

18. Milla

Milla Niet meer actief

Jeetje meisje wat een ellende, maar kan het niet zijn dat die van 10mm nog doorgroeit? Ik had de vorige ronde ook pas een ei op dag 30..
    Maar goed ik weet niet hoe dat met clomid zit, natuurlijk, je zult de primolut niet voor niets mee hebben gekregen. Maar is er toch niet een kansje dat dat eitje door gaat groeien?
    Wat frustrerend is dit zeg! Je moet altijd al zoveel geduld hebben, en nu dit! Ik had zo gehoopt dat jij met kerst ook op het wachtbankje zou zitten.. :(

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ged meisje....wat een vette tegenvaller (om het maar netjes uit te drukken). Is niet leuk ,als je weet dat je weer 4 weken "vergooit hebt". Sterkte!

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Meisje wat onwijs k*t! geen andere woorden voor, en dan zeker ook nog ongi tijdens de kerst, nou fijner kan het niet (not). Verdorie ik dacht jij en milla wijzen didlina en mij wel even de weg na deze maand. Het ging zo goed, clomid en IUI, eindelijk echt goede kansen en nu dit! Een hele dikke knuffel.

Deel Deze Pagina