Meiden, ik ben me vast helemaal gek aan het maken met een dode mus van 10 bij 10 meter waar ik waarschijnlijk echt dagen van kapot ga zijn.. maar ik kan niet slapen want.... ik heb zoveel steekjes.. in mijn liezen! Dat had ik ook toen ik van de oudste zwanger was en heb ik in al die cyclussen nog nooit gehad! Ik weet het is heel tricky om dit te schrijven als het volgende week niet zo blijkt te zijn.. maar mijn mannetje ligt naast me te slapen en ik moest het even kwijt! (handig zo'n laptop in bed ) pff heb in die anderhalf jaar nog nooit zoveel spanning gevoeld tijdens de wachtweken.. die steekjes ook!
Oh meid, getsie, tuurlijk hardstikke logisch dat je hoop hebt, anders doe je dit toch allemaal niet! Bekijk het gewoon positief het KAN gewoon echt alleen pin je er niet op vast want anders is de klap straks groter, eerlijk gezegd heb ik ook wel eens steken in mijn liezen maar dat zegt natuurlijks niks. Dikke knuf!
Hoi meiden, balen dat het hier niet zo wil lukken Maar ik had even een vraagje, tempen jullie ook? Want ben wel benieuwd naar kaartjes. Liefs Weetjewel.
@ Milla: SPAAAANNNEND! Nou ja, beter dat je íets voelt dan niets toch?! Ohh... ik heb echt goede hoop voor jou meid! En ehh... over dat tempen: ik heb deze cyclus de eerste 15 dagen getempt, maar ja, er gebeurde niks (temp bleef rond de 36,8 schommelen) dus ik ben er maar mee gestopt. Tja, ik weet door de echo's natuurlijk ook precies wanneer mijn ei is dus voor mij is dat tempen niet van cruciaal belang!
Om het hele kerst gedoe te vergeten: Ik had even helemaal geen zin meer in die stomme kerstboom als banner.. nu maar een hele vrolijke uitgezocht.
Tnx Chantje en jww! Voor wie geïnteresseerd is in mijn testen; In mijn album plaats ik iedere dag een update. Kunnen jullie mee loeren
en vanochtend? in ieder geval nog geen ongi he? dat is in ieder geval mbt je LF wel weer goed nieuws, dat probleem is dan hopelijk ook verholpen, nu nog de finishing touch!
joehoe stil hier zeg, net kerstinkopen gedaan, wilde ook nog wat halen voor mijn kleine nichtje, hebben we ons dus lekker lopen irriteren in de bart smit, met als gevolg natuurlijk gesnauw naar elkaar maar nu zitten we gezellig thuis met de kaarsjes en een koppie thee, ben benieuwd hoe het met milla gaat!
Hier ben ik! Lief dat je aan me denkt, ik denk ook vaak aan jullie, gek is dat hé terwijl je elkaar niet eens echt kent.. en tegelijkertijd weet je zoveel van elkaar.. Maar ff over de testen, ik test altijd 's middags omdat ik 's nachts vaak extra moet plassen op wisselende tijden. Ik test elke dag op de zelfde manier.. voor 11.00 voor het laatst plassen, van te voren 1 glas vruchtensap bij het ontbijt en daarna wacht ik tot 15.30 en ga dan plassen.. Ik heb nog geen duidelijkheid, al leek de test vandaag ietsje donkerder als gister.. maar niet donker genoeg om conclusies aan te verbinden! Hij wordt in ieder geval niet lichter en dat vind ik voor het moment goed genoeg. De vorige keer had ik ook op woensdag mijn NOD en begon kreeg ik op zondag hee licht bloedverlies en krampen... ben benieuwd morgen! Zal zo de foto van vandaag even in mijn album plaatsen.
jeetje zeg wat klinkt dat positief, je temp zal dus ook wel weer hoog geweest zijn. spannend zeg, ik krijg het er gewoon helemaal warm van, straks is het gewoon RAAK! Ik duim nog ff door meid! Kom morgen weer kijken! Alleen ben ik er 's avonds niet... zolang je positief test, test je neem ik aan door tot aan je nod? Jeetje wat gek zeg, het voelt nog niet echt als ECHT maar misschien is dat het gewoon wel!
Bezoek is net naar huis, was super gezellig, dus een latertje vanavond... Ik moest er de hele tijd aan denken, we deden kolonisten van catan, maar mijn gedachten waren heel ergens anders! Toen we net wilden gaan slapen en ik de testen nog eens goed bekeek zag ik dat de test zelfs donkerder is als eergister, zelfs mijn mannetje zag het (en hij ziet normaal nooit zoveel verschil) pfffff Ik ben zooo benieuwd wat de test morgen gaat doen! We kunnen het ons allebei niet voorstellen dat het raak is, je hoopt iedere ronde dat het heel misschien raak zou kunnen zijn, maar na anderhalf jaar proberen en al die ellende kan ik me echt niet meer inbeelden hoe het zou voelen/zijn. Ik ga nog nergens vanuit, heb al zovaak hoop gehad en dat ik toch weer ongesteld werd, dus we zullen wel zien.
ga over 5 min. naar een verjaardag maar ik dacht nog ff snel kijken hoe je test was nee ongikrampen? echt? nou hopelijk is het wat anders! kom morgenvroeg weer kijken knuffel en hou je taai!