PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb zojuist weer getest en..
    Het lijntje was net zo donker als gister of zelfs wat donkerder!
    Niet lichter dus, dat is al een opluchting

De testen van vandaag en gisteren zijn in ieder geval allebei donkerder dan die van donderdag en vrijdag.. zou dat een goed teken zijn?
    Ongi krampen zijn ook weg.. maar die kwamen en gingen de vorige ronde ook dus dat zegt niks.. ben er gelukkig heel rustig onder niet gefrustreerd of wat dan ook. Vind het wel spannend.

Ik plaats straks even weer een nieuwe foto.

2. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    waaahhhhhhhhh ik lees het net nog even, wat goed zeg, die pregnyl is er nu toch wel zo langzaam uit of niet? oeioeioei wat spannend maar ik moet nu echt weg, nogmaals hug

3. Milla

Milla Niet meer actief

Tnx!
    Ik zit nu 7 dagen na 5000IE heb geen idee..
    Een fijne avond!

Ik heb voor dezekerheid (omdat de testen toch van matcare zijn en ik er niet zo'n goede ervaringen mee heb) nog een clear blue test gedaan en deze is ook licht positief.. Uit ervaring weet dat clear blue bij zwangerschap echt al snel duidelijker wordt, dus ik denk voor de kerst wel zekerheid te hebben in wel of niet. Ik zet straks alles even in mijn album.

4. Didlina

Didlina Actief lid

Aug 7, 2007
    386
    0
    0
    België
    @ milla: zo spannend meid, ben net even naar je testjes gaan kijken en het kan nog alle kanten uit hé... om gek van te worden, maar ik duim ontzettend hard voor jullie hoor (dat zou pas een mooie afsluiter zijn voor 2008! :D )

@ linda: ik heb bewust de bijwerkingen niet gezelzen, maar ik denk dat ik voor de volgende cyclus toch de decaptyl ga vragen, want zo om de 8u in je neus spuiten is toch wel vermoeiend voor me. Ik heb nogal veel slaap nodig en ik moet nu dus telkens na 23u gaan slapen en mijn wekker zetten om 7u...
    Hoe gaat het met jou?

Hoe gaat het met de andere meiden?
    Het is hier wel erg rustig... (zullen deze dagen zijn?!)

Ik wens iedereen alvast fijne feestdagen en voor de babywensen, dat ze mogen uitkomen in 2009!

5. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    ZOOOOOOOOOO MILLA!

Dit testen in jouw album vind ik hartstikke positief hoor! JEETJE nu maar hopen dat ze alleen maar positiever worden!

SPANNEND! Zet je de test van vanmiddag ook meteen even online?
    Ik ben ZO nieuwsgierig, heb veel aan je gedacht dit weekend!

Ik ga nog gauw even in je album spieken, nóg een keer kijken!

X

6. Milla

Milla Niet meer actief

Goeie morgen.

@ Meisje hihi, ik raak ook niet uitgekeken!

Vanacht hele nacht misselijk geweest... niet echt heel misselijk maar meer zo'n sluimerende misselijkheid, rondom mijn baarmoeder is alles heel gevoelig en ik lijk beter te ruiken.. of hou ik mezelf nu enorm voor de gek?
    Anderzijds heb ik puistjes, ben emo, sjachie, weinig eetlust.. meestal tekenen dat ik ongesteld ga worden..

Vanmiddag krijg ik een vriendin op bezoek, dus wordt een beetje lastig met testen.
    Maar heb bedacht tussendoor even boven mijn jongste dochter een extra schone luier te geven, zelf even snel plassen en test doen, maar dan wil ik pas kijken als zij weer naar huis is, dat is rond een uur of 5 ongeveer.
    Foto's maken en op internet zetten gaat ivm de kinderen pas rond 19.00 ofzo, helaas lukt het ivm eten enzo niet eerder.

Ik blijf er vanuit gaan dat het niet raak is, hoe minder pijnlijk het is als ik straks gewoon ongesteld wordt.

7. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Spannend zeg!
    Ach, ik houd mijn zenuwen wel in bedwang hoor meid, doe vooral niet te veel moeite om die test z.s.m. op ZP te zetten!
    Ik ga er stiekem wel vanuit dat het raak is hoor!
    Zo'n mooie testen, die alleen maar donkerder worden...
    Enige wat (naar mijn mening) nog kan gebeuren, is dat het alsnog misgaat met innestelen. Maar die kans lijkt me niet zo groot!
    GO MILLA, GOOOO!

8. Milla

Milla Niet meer actief

hihi Meisje, jij bent wel heel positief!
    Ik keek net bij een eerder topic over pregnyl en testen en daar schreef Erikaatje dat ze 5 dagen na de laatste pregnyl spuit al een negatieve test had en 2 dagen daarna een positieve, ik zit vandaag 8 dagen na de laatste pregnyl spuit.. dat geeft ook weer goede hoop!

Hoe gaat het met jou, voel je intussen al iets groeien?

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nope, nog helemaal niks.
    Heb wel VEEL vruchtbaar slijm, maar ik merk dat daar bij mij geen pijl op te trekken is.
    Dus... ben erg benieuwd naar woensdag!
    En dat verhaal van Erikaatje, dat is lekker hoopgevend hoor!

10. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    wow wat super zeg, begin nu ook wel te denken dat het raak is hoor! jeetje zeg! wat zou dat geweldig zijn!

11. Milla

Milla Niet meer actief

Ik durf er echt nog niet aan te denken.. ben zo bang voor de emoties die los gaan komen, zowel als het raak is als wanneer het niet raak is..
    Toen ik er net aan dacht hoe het zou zijn moest ik al huilen..
    Even niet meer aan denken dus..
    Ik ga trouwens rond 13.00 testen heb toch niet meer gedronken en vanaf 9.00 niet meer geplast, zijn ook 4 uurtjes er tussen, net als de andere dagen.

Jullie gaan nog veel van me horen.. Ik ben nu bijna niet van het forum af te slaan!

12. Milla

Milla Niet meer actief

Mijn temp was vanmorgen trouwens toren hoog, zal even kaartje in album plaatsen..

13. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Milla
    Wat spannend meid.
    Ik hoop het zo voor jullie, dat zou toch een super mooi kerstkado zijn.

Hopelijk volgen de anders meiden snel.
    Want we hebben weer een hoop zwangere nodig bij de andere topic.

Liefs Thamara

14. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Ziet er hoopvol uit Milla :) Ik duim voor je dat het raak is.

Liefs!

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ohh Milla, dat tempkaartje is óók al positief!
    Ik heb zó'n goede hoop voor je meid!
    SPANNEND wat het testje van vanmiddag zal doen!
    X
    [-o<

16. Milla

Milla Niet meer actief

Tnx Thamara.

Wat trouwens grappig is..
    Ik had net een vriendin aan de telefoon en we hadden het over haar kerstboom en dat haar kindje er niet aan durfde te komen omdat die nogal prikt. En ik kon toch niet meer op het woordje 'naaldjes' komen..
    Ik zei ehh die dingen aan die takjes ehhh hoe heten die ook al weer..
    Zei ze: naaldjes! :) erg he!
    Ik had dat ook in mijn andere zwangerschappen dat ik niet op simpele woorden kon komen.. zelfs niet woorden als vliegtuig, traphekje, enz... maar dat kan nu ook door pregnyl komen natuurlijk, of toch niet.. haha, dan staat me nog wat te wachten!

17. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    nu ik je tempkaartje heb gezien denk ik:

ZWANGER!

aaarrrccchhh wat erg he, wanneer weten we nu echt of de test echt is? kan je het zkh niet even bellen? hihi volgens mij zijn wij nog bijna zenuwachtiger dan jij hihi

18. Milla

Milla Niet meer actief

hahahaha! ik kon me niet inhouden tot 13.00 en heb nu al een testje gedaan.. maar durf niet te kijken.. :oops:

19. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Ga kijken Milla :) Gewoon doen!

20. Milla

Milla Niet meer actief

hij is heel veel donkerder...
    Ik kan alleen maar huilen...

Share This Page