PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    @cindy alvast voorzichtig gefeliciteerd. Spannend hoor.

@bloemetje, waarom bel je zelf de opname afdeling niet om te horen wanneer een plekkie is. Ik heb het destijds ook gedaan omdat we dit ruim van te voren moesten melden op ons beider werk ivm de planning aldaar. Ik werd toen binnen 5 weken geholpen. Dinsdags de anesthesie en vrijdag de ingreep. Je kunt volgens mij ook gewoon bellen, dat je toch graag een datum wilt weten ivm de vakanties op je werk enz enz. Gewoon er een leuk verhaal van maken. O ja bij mij wilde ze ook nog rekening houden met de menstruatie. Toen heb ik ze verteld dat ik dat zelf kon bepalen dmv de provera en ze daar dus geen rekening mee hoefde te houden. Gewoon zelf erachter aan gaan werkt het beste.
    Ik vind het best spannend hoor dat hormoonspuiten. Ik hoop ook maar dat ik daar een mooi resultaat van krijg. Ik moet op dag 3 beginnen en op dag 8 krijg ik al een fm en dan geloof ik om de dag. Ik laat het allemaal maar op me afkomen. Ik ben al lang blij dat ik voor mn vakantie nog een ronde kon doen, want na zo'n leo moet je er van profiteren. Ik heb mn vakantie een week ervoor verzet. Ik zal nu maar de zwangerschapstesten maar meenemen op vakantie. Het zou leuk zijn als ik daar positief test. Dan hebben we een top vakantie. Ach ik zie allemaal wel. Eerst maar eens die duivels laten komen. Ik loop nu krom van de krampen. Dus laat het maar doorzetten.

2. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Pattie, wat jammer voor je! Succes donderdag, hopelijk valt het alsnog mee.

Sas, tegen mij zeiden ze dat bellen geen zin zou hebben, maar misschien moet ik dat dan toch maar eens doen. Je moet met spuiten veel vaker een echo laten maken zie ik, goed dat ze het goed in de gaten houden. Ik hoop dat je idd een topvakantie met posi test zult hebben! Succes met de buikpijn, hopelijk breken ze snel door.

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Cindy: fantastisch nieuws! GEFELICITEERD!

4. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Dank jullie wel allemaal, kan het nog niet helemaal bevatten.
    Ben benieuwd hoe mijn mannetje dalijk reageert. :)

Ga er poberen van te genieten, en hoop dat het deze x goed blijft gaan.

Groetjes Cindy

5. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Cindy: mooi hoor jouw banner!

6. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ja, mooi he! :)

7. pattie007

pattie007 Actief lid

May 31, 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    Cindy@ Gefeliciterd!

8. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    yes cindy gefeliciteerd en zo'n banner staat erg mooi hoop dat het kleintje mooi op zijn plekkie blijft zitten en jullie over 8 maanden papa en mama maakt...wij hopen met zijn allen jouw snel te volgen....wat zei je man?

pattie balen zeg maar wie weet ik had mijn ei rond dag 23 dus hoop het zo voor je en volgende ronde ws 100mg veel succes!

sas bedankt voor de uitleg en hoop dat dit bij jouw aanslaat succes

mariska hoe is het met je meid?

bloemetje fijn dat het iets beter met je gaat hoop dat je snel geholpen word succes...

alle dames wens ik succes en denk aan jullie allemaal

9. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    @Lot, mijn vriend vond het ook helemaal geweldig. ;)

10. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Goede morgen Meiden

Hoe is het met jullie vandaag!

Met mij wel goed ben weer beetje uit me dipje.
    Ik ga vanaf donderdag beginnen met temperaturen dan kan ik dat als ik 12 spetember naar de gynocoloog moet het al aan haar laten zien, want ik hoorde van iemand dat een gynocoloog dat vrij snela aanraad en anders heb ik nu zolang moetenw achten voor een afspraak bij haar en stuurt ze me naar huis om 2 maanden te gaan tempen, dus begin er maar alvast mee, kan iemand mij beetje goed uitleggen hoe het werkt?

Me duimen blijven nog steeds draaien voor jullie!

11. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Deborah@ Goed dat je gaat beginnen met temperaturen...
    Hieronder de link naar de uitleg over temp. en daar kan je ook een temperatuurcurve afdrukken...
    Moest je nog vragen hebben, stel ze maar gerust hoor...

http://9maand.com/vruchtbaar/cyclus/btemp.php

Veel succes,
    groetjes mariska

Ps: Ga straks op babybezoek ;) bij shirley en kyani :whistle:
    Hoop dat ik dan niet weer in een dipje terecht kom

12. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Succes Maris zal wel even moeilijk zijn voor je! Maar zal vast heel gezellig worden! Geef die kleine een dikke knuffel tis een heerlijk meisje, vandaag nieuwe foto's gezien lijkt echt op Shir vind ik!

13. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Ja daarnet ook foto gezien, inderdaad helemaal de mama :)

14. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

Zeker ja en heeeel veel haar echt pik zwart heel schattig om te zien :)

Ik hoor wel hoe het is geweest

15. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Cindy kun je het al een beetje bevatten :D ?

Deborah, fijn dat je weer een beetje uit je dipje bent, goed zo! Ik heb nooit getemp, kan je er niets over vertellen.

Mariska, veel plezier, hopelijk doet het niet al te veel pijn en kun je lekker genieten van de baby.

Fijne dag nog allemaal,
    Gr bloemetje

16. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Nou, moeilijk hoor.
    Morgen doe ik nog een kruidvattest.
    Had gisteravond hoofdpijn en was misselijk.
    Regelmatig krampen, en pijnlijke tepels.

Dus het zal echt wel zo zijn. :)

Vind het helemaal geweldig.
    Geniet er met volle teugen van. :)

17. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Klinkt zo zwanger als wat :)
    Ik vind het geweldig voor jullie, goed dat je er al zo van geniet!

18. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    deborah ik heb ook getempt voor ik naar de gyn ging wel verstandig anders moet je dat ws nog gaan doen, iedere ochtend voor het opstaan op dezelfde tijd temperaturen dus ook in het weekend de wekker zetten, veel succes!

mariska hoe was het op kraambezoek? het is zo vrijdag hoop zo dat je positief nieuws krijgt duim voor je!

cindy klinkt goed die symptomen maar nog wel onwerkelijk zeker geniet ervan! en kom hier nog wel gezellig je verhaal doen als je wil hoor!

bloemetje hoe is het met jouw?

chantje morgen laatste provera?

Ik zit op de ongie te wachten normaal wil je ze niet en ik kijk telkens of ze er al zijn. Had gehoopt dat ze vandaag kwamen dan was volgende week donderdag dag 10 en kon ik voor de vakantie nog een fm hoop nu dat ze morgen komen en dat ik op dag 9 ook nog een fm kan krijgen wel vroeg maar wil eigenlijk nog even naar de gyn heb nog een aantal vragen en wil dat graag doen voor mijn vakantie dan voel ik me hoop ik wat zekerder maar ja ze komen als ze willen he hebben we niets over te zeggen!

allemaal veel succes!

19. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Hoi Lot: ik hoop dat je ongi snel komen! Het is fijn dat je voor jouw vakantie nog antwoord krijgt op jouw vragen. Het is belangrijk dat je geniet op je vakantie! Waar ga je heen?
    En ja morgen de laatste provera, GELUKKIG! Voel me er zo ellendig door!

Mariska: ik hoop dat het kraambezoek je meevalt en dat je er ook een beetje van hebt kunnen genieten!

20. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Chantje, fijn dat je morgen de laatste provera neemt, rotspul is het he. Ik hoop voor je dat je niet zo lang hoeft te wachten op de :evil: :evil:

Lot, balen dat de :evil: :evil: er nog niet zijn. Als je het nou morgen wordt, denk ik dat je best nog voor de vakantie mag komen. Kan me voorstellen dat je je daarbij prettiger voelt.
    Hier alles oké, heb vandaag lekker de luiwammes uitgehangen :oops: . Beetje internetten, lezen, enz. Morgen las ik dan maar een poets- en winkeldag in ;)

Share This Page