Het begint nu een heel klein beetje door te dringen.. Ik heb mijn vriendin voor vanmiddag maar afgebeld en gewoon eerlijk vertelt waarom, ik ben nu toch helemaal van de kaart, kan nergens anders aan denken.
Het begint langzaam werkelijk te voelen! Meisje, Linda en Didlilna, Jullie moeten nu wel snel volgen hoor! Ik weet dat jullie heel bij voor mij zijn, maar kan me ook voorstellen dat het misschien even slikken is (dat had ik wel altijd als er iemand zwanger bleek te zijn en ik dat nog steeds niet was). Maar weet dat het jullie zo ontzettend gun. Ik blijf voor jullie duimen en net zo hard met jullie meeleven en meeschrijven als voorheen.
2-9-2009 Mooie datum toch? Geloof het of niet maar 2 en 9 zijn al sinds ik nog een kind was mijn favoriete cijfers.. laat ik dan ook 29 zijn haha! Mijn mannetje en ik hebben elkaar ook leren kennen op 22-09-2002.. dus moest gewoon zo zijn ! Ik heb net gereserveerd voor vanavond in ons favo- restaurant, verassing voor mijn mannetje! Gaat een topavond worden!
Oh heeeeerlijk! Jullie kerst kan niet meer stuk dit jaar! Nou, misschien dat ik nog in kan schuiven als september mama, en als het oktober wordt vind ik het ook prima! X
We gaan gewoon allemaal een september of oktober 2009 kindje krijgen, afgesproken? Jij en ik in September en Linda en Didlina in oktober.. Hier alvast wat HCG-tjes.... ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* ********************************************* *********************************************
*vang vang vang vang* (yep, ze zijn binnen hier, ik heb er zó veel gevangen dat ik zeker weet dat als ik nu test, de test vals positief zal zijn!)
millaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat ziet ik nu? VAN HARTE GEFELICITEERD! (VOORZICHTIG, MAAR TOCH IN HOOFDLETTERS) HET IS JE ZO GEGUND!
Hahha, die Milla, blijft hier maar rondhangen vanmiddag! Heerlijk he, dan is het écht! Als je zo in je uppie thuis zit, of alleen met de kids, dan is het net of je het gedroomd hebt lijkt me! X
Ja met de kids! Heerlijk zij zitten lekker aan tafel te spelen, knutselen en puzzelen en ik zit er met de laptop bij haha! Je hebt geen idee hoe graag ik dit tegen mijn meisje (5 jaar) wil vertellen.. Ze vroeg al, waarom huil je? Ik zei omdat mama heel blij is dat het kerstmis wordt.. en dat je ook kunt huilen van geluk! Haha, gelukkig vond ze dat helemaal ok! Ik wil ze nog even niks vertellen, stel je voor dat het mis gaat.. Dat wil ik ze niet aan doen.. bovendien weet dan na de kerstvakantie de hele klas dus de hele school dus het hele dorp het, en dat is niet de bedoeling Vanavond gaan we met ons viertjes uit eten.. omdat we dat meestal doen als er iets te vieren is vroeg mijn kleutermeisje al: Is dat ook omdat het kerst wordt, haha.. Ik heb maar gezegd dat het daarom is!
@ milla Ik blijf maar kijken naar je banner. VInd het zo super voor jullie. Heel veel plezier vanavond met het uit eten. Liefs Thamara
wauw wat een geweldige banner! moest net naar de acupunctuur dus kon niet zo uitgebreid reageren maar wat ben ik ontzettend blij voor je zeg, net nu je het niet verwacht gebeurd er dan toch nog een wonder voor jullie dit jaar! Ik ga gewoon verder met duimen dat die kleine daar maar lekker warm mag blijven zitten. Hoeveel eitjes had je eigenlijk... Natuurlijk is het stiekum even slikken, maar meer omdat ik een beetje afscheid van je moet nemen, maar in ieder geval heb je nu voor ons de weg gewezen en wie weet volgen we heel snel en dan kunnen we samen lekker tutten op het forum! Nogmaals van harte ben echt ontzettend blij voor jullie, misschien heb je straks wel drie prinsesjes!
@ Milla: WAAW! SUPER GEFELICITEERD MEID! Ik begrijp je ongeloof, ik denk dat het bij mij toch ook even tijd nodig zou hebben om door te dringen... na al die tijd... geniet ervan meis! Ik hoop wel dat je hier nog wat blijft meeschrijven zodat je ons nog wat kan steunen!... Hoe gaat het met de andere dames?
Jeetje meiden ben er emtotioneel van! Zal dat nog bij het ontzwangeren horen? Ik ben echt Super blij voor Milla en hoop ook echt dat alles goed blijft gaan Meisje, Linda en Didlilna ik hoop zo dat 2009 ook jullie jaar wordt! We blijven gewoon super hard voor jullie duimen! Ik wil dat jullie straks ook zo'n mooie banner hebben! En kan begrijpen dat het afentoe even slikken is, je mis gunt het niemand! maar je gunt het jezelf net iets meer! En dat is begrijpelijk! Nou HGGtjes doe je best voor deze 3 super dames!