PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Goeie morgen,

Nee jullie verliezen mijn niet, en ik blijf hier gewoon lekker schrijven, ik zou niet anders willen! Heb zolang alleen met jullie in het zelfde schuitje gezeten, kan jullie niet eens missen..
    Ik hoop dat jullie dit gevoel ook heel snel mee zullen maken!
    Jullie worden allemaal in januari of februari zwanger, afgesproken?

@ Linda hoe was je accupunctuur
    @ Meisje, nog een dagje en dan weet je meer, ik hoop echt dat er een joekel van een follikel op springen staat, en dat het vruchtbare slijm echt wat te betekenen heeft.
    @ Didlina hoe gaat het met verder met jou?

Hier verder niets bijzonders te melden, ja natuurlijk nog steeds in de wolken en vanmorgen opnieuw getest.. (heb toch nog veel testen over, wil ze opmaken) en allebei super positief en zoals te verwachten nog donkerder dan gister. Het begint nu steeds meer en meer door te dringen..

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Was het etentje gezellig Milla?

Ik ben zelf ook benieuwd naar morgen, maar ik bereid me voor op een teleurstelling hoor. En dan begin ik gewoon braaf met de primolut.

X

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    meisje ik duim nog even hoor! wie weet toch nog een kans dit jaar!

milla, wauw weer een positieve test, je kan er vast geen genoeg van krijgen hihi. wanneer ga je eigenlijk het ziekenhuis bellen? ik zat wel te denken dat het dus wel een super actie van je geweest is om over te stappen naar dat andere zkh anders was je misschien nog aan hetb 'sukkelen'. zo zie je maar GIRL POWER! ben echt super blij voor je!

morgen kom ik nog ff kijken hoor meisje voordat ik me in het kerstgedruis stort.

4. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    Heej Milla,

ik wil je ook even van harte feliciteren. Ik hoop dat wij je allemaal (weer) snel zullen volgen.

Ik wens iedereen alvast prettige feestdagen. Ik ben blij dat ik het jaar 2008 bijna kan afsluiten. In 2009 weer met frisse moed er tegenaan zullen we maar zeggen....

Liefs Kim

5. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou Kim, helemaal mee eens meid.
    2008 is voor ons allemaal een bewogen jaar geweest...
    Nu maar hopen dat 2009 rust en vooral veel voorspoed gaat brengen!

X

6. Milla

Milla Niet meer actief

@ Meisje Etentje was super, geurtjes stonden me wat tegen, maar je hoort mij niet klagen!

@ Linda, Ik ben er ook van overtuigd dat als ik niet naar de kliniek was gegaan ik nu nog steeds niet zwanger was geweest.
    Ik heb in de kliniek eindelijk de behandeling (Utrogestan) gekregen die ik nodig had om mijn lf te verlengen en mijn progesteron gehalte omhoog te brengen, ik denk dat het al die tijd daar aan gelegen heeft dat het niet lukte.
    Ben nog steeds boos dat die stomme gyn in het ziekenhuis dat mij dat medicijn uit 'princiepes en onderzoek' niet eerder gegeven heeft, dan had ik al die ellende van het laatste half jaar waarschijnlijk niet gehad!

@ Kim, ik wens jou heel veel succes in het nieuwe jaar, hopelijk wordt het voor ons allen beter als dit jaar!

7. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ milla & linda: tja zo zie je maar dat je soms toch je eigen gevoel ook een beetje moet volgen hé...

@ milla: is het al wat beter tot je doorgedrongen? Wanneer heb je een bloedtest en echo? Ik ben zo blij voor je, ik kan het haast niet geloven in jouw plaats... Ik heb me ook al vaak bedacht dat ik bijmezelf ook tijd zou nodig hebben om het te beseffen, na al die teleurstellingen...
    Wanneer ga je het aan je kindjes vertellen?

Ik wens iedereen morgen een gezellige kerstavond!

8. Milla

Milla Niet meer actief

Blijkbaar is het nog steeds niet helemaal doorgedrongen haha, ik praat nog steeds in termen van 2009 wordt een beter jaar en als ik straks zwanger ben dan... zelfs tegen mijn man.. echt zo maf!
    Wil het mijn kinderen zo graag vertellen, maar denk dat het beter is te wachten tot de eerste echo. Ik ga vandaag even de kliniek bellen, dan weet ik meteen wanneer die is, ben heel benieuwd naar ons frummeltje.
    Ben tegelijkertijd wat angstig, ik hoop maar dat alles goed blijft gaan.

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames!

Nou, wéér niks te zien op de echo.
    Ik ga nu even tellen wanneer ik zal beginnen met Primolut (mijn lief gaat begin januari een weekje skieën), dat de nieuwe cyclus met Clomid100 wel goed gepland wordt ivm IUI.

Balen dus, maar ik had het wel heel erg verwacht eigenlijk. De tegenvaller is dus niet zo groot...

Kortom, 2008 wordt het zéker niet meer voor ons, op naar 2009! :)

10. Milla

Milla Niet meer actief

@ Meisje wat ontzettend balen! :(

11. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Meisje
    Wat balen zeg.
    2009 word echt jullie jaar hoor.

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    meisje hele dikke knuffel maar we gaan er samen voor in 2009! gelukkig had je er rekening mee gehouden maar toch... je hoopt toch he... nou neem dan maar een lekker wijntje met de kerst ;)

hier zit ik in de 'afschietperiode mbt anderen'...... aan de mensen waaraan ik vertel dat ik begin met spuiten zegt iedereen'jeetje dat is snel weer' aaarrrccchhh ik zeg dan wel gewoon dat het voor ons niet zo voelt!

wel merk ik zelf dat ik er zelf wat minder mee bezig ben maar dat komt denk ik door én de vakantie én het feit dat dit nog niet echt de stimulatie is, gisteren kreeg ik het opeens spaans benauwd toen ik aan de punctie dacht, de vorige keer deed het zo ontzettend zeer.

Nou genoeg over mezelf, fijne kerstavond allemaal, ben benieuwd naar je echo-datum Milla! en idd 2008 is nog jullie jaar geworden ;)

13. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Linda: irritant is dat he... Ik moet zeggen dat mensen ook altijd verbaasd zijn als ik vertel dat ik in maart 2007 gestopt ben met de pil, nu dus bijna 2 jaar geleden. Dan zeggen ze vaak dat het toch niet zo lang leek, dat wij bezig waren... Ja hoor... 2 jaar! Daar kun je 2 baby's in krijgen!

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    idd zelf zijn ze er niet mee bezig maar zelf denk je er elke dag aan! als ik dan zeg dat het eind okt. was toen de 1e ivf mislukte zeggen ze natuurlijk ook dat de pauze misschien ook even goed was, zucht ja een maandje ja maar niet 2 1/2e maand! Soms wortd je zo moe van jezelf verdedigen he, nouja ik maak me er niet al te druk om hoor maar het is soms zo vermoeiend.

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    HERKENBAAAAAR!
    Nou, heerlijk dat we toch even lekker tegen elkaar kunnen zeuren!
    X

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Precies! Ga me nu aankleden (oeps ja lekker lui) en dan straks naar de schoonfamilie. Fijne avond!

17. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ meisje: dikke knuffel en volgende kerst lachen we hier allemaal om met een beebje in onze armen (of op zijn minst in onze buik!) ;)

@ linda: vervelend hé die opmerkingen, ik krijg vaak te horen: "is dat nou wel allemaal nodig?". Als de dokters zeggen van wel, dan zal dat wel hé. Zouden deze mensen dan willen dat we er 10 jaar over doen?!? :cry:

Enfin, genoeg getreurd!
    FIJNE KERST VOOR IEDEREEN!

18. Milla

Milla Niet meer actief

Fijne kerstdagen allemaal!
    De moed niet opgeven meiden, in 2009 krijgen we allemaal een beebje!
    Uit mijn mond klinkt het nu misschien als makkelijk gezegd, sorry als dat zo is, maar wil jullie fijne dagen toewensen, en weet niet zo goed hoe, vind het zo stom klinken, maar wil wel iets zeggen!
    Ik denk aan jullie, hoop dat jullie heel snel zullen volgen!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    iedereen hele fijne kerstdagen!
    Mogen al jullie dromen uitkomen, net als die van mij en Milla o.a zijn uitgekomen dit jaar!
    Dat jullie allemaal de kracht mogen hebben om door te zetten in de mmm en zo uit te komen bij ons aller grootste wens, moeder worden!

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Meisje hoop dat de clomid 100mg wel voor een mooi eitje zorgt en dat jullie wens dan eindelijk vervuld word.

Allemaal fijne kerstdagen hoe moeilijk en confronterend deze dagen misschien ook zijn en hoop echt al het goeds voor jullie voor volgend jaar kerst met een gezinnetje. En ik hoop dat jullie hoop snel door geluk word vervangen!

Deel Deze Pagina