PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hele fijne dagen en een gelukkig, gezond 2009 meiden!

Net als alle andere wens ik jullie het allermooiste toe voor het nieuwe jaar, een heerlijk mooi wonder!

xxx

2. Didlina

Didlina Actief lid

Aug 7, 2007
    386
    0
    0
    Belgiƫ
    Ik kwam nog snel even kijken voor we er voor een weekje tussenuit zijn...
    Blijkbaar is het hier rustig met de feestdagen.
    Ik wens iedereen nog fijne feesten,
    En tot volgend jaar!
    Haha vind het wel grappig klinken :D

3. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi,

Hoe gaat het met jullie?
    Het is hier enorm stil, dus ben erg benieuwd.
    Jullie zitten ook allemaal in wachtfase zal denk ik ook wel schelen..
    Ik denk aan jullie en duim voor jullie!

@ Didlina en linda, in welk stadia zitten jullie nu?

@ Meisje ben je al ongesteld?

Met mij gaat het prima. Ik heb besloten op dit topic niet over mijn zwangerschap te schrijven. Ik weet dat o.a. Linda moeite heeft met deze verhalen en dat snap ik heel goed en kan ik ook heel goed begrijpen! Heb daar respect voor! Ik schrijf dus op het forum van de zwangere PCO-ers over mijn zwangerschap, kunnen jullie zelf bepalen of jullie er over willen lezen, zodat dit topic hetzelfde blijft..
    Ik hoop dat jullie me snel volgen! In maart is iedereen daar bevallen behalve ik, hoop dat we dan met zijn allen daar schrijven!

4. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Hallo dames.
    Ik wil jullie allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling toe wensen.
    En voor 2009 een heel gelukkig en vruchtbaar jaar.

Liefs Thamara

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meiden, allemaal een vruchtbaar en dromen uitkomend 2009!

6. Milla

Milla Niet meer actief

Een hele fijne jaarwisseling!
    Ik hoop dat over een jaar allemaal een kindje hebben of zwanger zijn!

7. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Yep, hier ook allemaal de beste wensen!
    Dat 2009 maar voor iedereen mag brengen waar jullie allemaal zo op hopen!

Hier geen nieuws, vandaag dag 3 van de Primolut, nog 2 dagen te gaan.
    En nu maar hopen dat die Clomid100 haar werk goed doet, en dat ik in januari of februari een mooie positieve test heb (en het kindje lekker warm blijft zitten!)

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meisje, dat hoop ik ook zooooooo voor jullie!

ALLEMAAL EEN SUPER GOED UITEINDE EN EEN KNALLEND, GELUKKIG EN GEZOND NIEUWJAAR!

DAT DE POSITIEVE TESTEN MAAR HEEEEL SNEL KOMEN!

Liefs Makkie

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Zo, even uppen voor we naar de tweede bladzijde afzakken dames!

Hier verder (weer...) niks te melden.
    De laatste primolut is er gisteren in gegaan, nu maar hopen dat de ongi snel doorbreekt en ik verder kan met Clomid 100.
    Net de kerstzooi allemaal opgeruimd, dus het is weer hƩƩrlijk opgeruimd in huis!

Hoest met de andere dames?

X

10. Milla

Milla Niet meer actief

@ meisje, Hopelijk ben je snel ongi en gaat die 100mg gewoon super goed werken!
    Ik duim voor je!

Heb even niets meer van Linda gehoord, hoop dat alles goed gaat met haar.

Didlina, hoe gaat het met jou?

11. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hier I'm! Dat 2009 maar voor ons allemaal het meest wondervolle jaar ooit mag worden!

Vakantie was heerlijk, ben super relax. Zelf ben ik dus sinds kerstavond aan het spuiten, gaat goed, door de vakantie en de feestdagen had ik lekker afleiding waardoor ik er weinig mee bezig ben geweest. Wel begon afgelopen dinsdag een beetje hoofdpijn en woensdag was het heel erg maar gelukkig is het inmiddels weer weg. Voel wel regelmatig mijn cyste dus hoop maar die ie niet te veel groeit. Woensdag hopelijk starten met puregon!

@meisje: hopelijk komt de ongi snel, gaan we samen op ok?

@didlina: hoe gaat het bij jou? volgende week gaan we samen spuiten he!

@milla: hoe gaat het met je? heb je al symtomen? wanneer heb je de eerste echo?

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @meisje, hoeveel dagen moet je primolut slikken? 5?
    Ik moest altijd 10 dagen provera, en dan gemiddeld 8-10 dagen wachten op bloed. Veeeelste lang vond i kdat duren!

@linda, je bent nu gestart met Decapeptyl geloof ik he? Is dat een nare injectie? DiePuregon voelde ik eigenlijk nooit, maar met Decapeptyl ben ik niet bekent.

Succes he meiden! Ik denk nog steeds aan jullie hoor!
    Hier gaat alles goed. Ik word wel een beetje gek van het rustig moeten doen. We zijn vanmiddag naar de kapper geweest, effe garen halen bij het stoffenwinkeltje en een batterij gehaald voor mn horloge en een broodje gegeten bij Deli Franche...daarna anderhalf uur geslapen. Ik bedoel maar!
    Smurfje houdt er van om te draaien, waarbij je het gevoel krijgt dat je baarmoeder binnenste buiten wordt gekeerd. Niet echt pijnlijk, maar heeeel irritant gevoel.

13. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    @meisje, bij mij duurde het de laatste keren 12 dagen voordat ik ongi werd, ik wacht nu ook op ongi maar verwacht dat er misschien helemaal niks komt. Dat komt door de orgametril ivm de endometriose, hierdoor maak ik geen bms aan, dus misschien wat spotting.

@Poohbear, die decapaptylnaalden zijn echt super veel dikker als de puregon, je moet echt douwen zeg maar, doet dus wel zeer maarja een echte junkie draait er zijn hand inmiddels niet meer voor om ;)

Vervelend dat je zo rustig aan moet doen, en je moet nog wel even he, nou doe echt maar rustig aan voor dit wondertje hoor, straks ben je vast alles weer vergeten!

14. Milla

Milla Niet meer actief

@ Linda vervelend dat die decapeptylspuiten nog dikker zijn!

Met mij gaat het goed, maar maak me ook een beetje zorgen, heb veel minder kwaaltjes dan vorige week, wordt er een beetje onzeker van.. Na zo lang bezig zijn ben je veel bewuster van het feit dat het mis kan gaan.
    Verder gaat het prima, maar voel me dus niet echt super zwanger.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @linda..he ged..lekker van die dikke naalden! Hellupie. Maar ja, alles voor het goede doel!

16. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    @milla: kan me goed voorstellen hoor, denk toch dat je na de 1e echo echt kan gaan geloven dat het RAAK is. Ik merk ook dat ook altijd bij het ivf-topic. Je durft vast nog niet echt over zwanger zijn te praten, tenminste dat denk ik altijd dat als het straks een keer raak mag zijn dat je dan natuurlijk wel blij bent maar zo ontzettend op je hoede zal zijn! tja wat klachten betreft weet ik zelf natuurlijk niet maar als je maar geen erge buikpijn hebt dan zit het gewoon goed. Heel stom misschien maar ik heb echt het gevoel dat je een 3e prinsesje krijgt. Wanneer heb je de echo? Nou ik duim voor je hoor dat het goed blijft gaan, we duimen nog even door, deze periode is ook super spannend!

17. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    ik zie nu pas dat je de 19e de echo hebt, getsie wat duurt dat nog lang he, nouja dan weet je ook dat het echt goed zit, nog even bikkelen en dan kun je echt gaan dromen!

18. Milla

Milla Niet meer actief

Dank je wel Linda!
    Ik heb de 19e inderdaad de echo, morgen over 2 weken, ben echt aan het aftellen!

Gelukkig was ik vanmorgen ineens weer misselijk! Niet gedacht daar nog eens blij mee te zijn! Het zal dus toch wel goed zitten.. Je hebt gelijk hoor, als je zwanger wordt in de mmm, ben je gewoon automatisch heel onzeker in het begin.. Je hoort en leest ook zo vaak dat het mis gaat..
    Een miskraam is voor iedereen verschrikkelijk, maar denk dat als je in de mmm zit en er zo hard voor hebt gevochten het nog moeilijker is..
    Klinkt stom maar een ander is na een miskraam misschien zo weer opnieuw zwanger terwijl jij weet dat het misschien weer een hele tijd van hard vechten wordt met geen enkele garantie.. Snap nu extra hoe moeilijk het voor meisje is! Ik vind het al moeilijk..

Wat het princesje betreft, ik denk zelf ook dat het een meisje is!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    over onzekerheid gesproken.. hier nog eentje! Met PCo blijk je toch al een verhoogde kans op een miskraam te hebben. En ik heb 4 bloedingen gehad tussen week 9 en 12. Dat gata je niet in de koude kleren zitten.
    Elke keer als ik nu naar de wc ga en ik zie geen bloed, zeg ik "goed zo smurfje". Dat blijf ik doen tot ik bevallen ben. Ben zo'n muts die zich soms vast houdt aan dat soort dingen. NEt als mn maansteen die nooit af gaat!
    Na eenmaal de 12 weken grens te hebben gepasseert namen mn klachten verder af, behalve dat mn buik groeide voelde ik niets. Dat maakt je dan weer onzeker, want de eerste echo is dan pas met 20 weken. En dan maak je je weer zorgen of alles gezond is.
    Nu ben ik meer bezig met het iedere dag leven moeten voelen. Ben ik weer blij met iedere schop die ik krijg, al doen ze soms pijn.

Ik denk dat dat zo blijft, die onzekerheid. En als ze eenmaal geboren zijn, maak je je de rest van je leven zorgen of ze veilig, gezond zijn en niet de verkeerde vrienden hebben! hahaha

20. Milla

Milla Niet meer actief

@ Pooh dat klopt, die zorgen blijven altijd!
    Ik maak me bij mijn oudste weer zorgen over hele andere dingen, maar zorgen klein en groot heb je met kinderen de rest van je leven! ;)

Share This Page