JOEPIE!!! JOEPIE!!! JOEPIE!!! \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ YEAH! MEISJE IS ZWANGER! VAN HARTE MEID, HET IS JULLIE ZO GEGUND!
Nog een tip: Clear blue verkoopt nieuwe testen waarbij je kunt zien hoe lang je al zwanger bent.. wanneer de conceptie is geweest! Je kunt ze gewoon bij de drogist halen, er staat dan 1-2 onder (wanneer de conceptie 1-2 weken geleden was, 2-3 wanneer de conceptie 2 tot 3 weken geleden was of >3 als het nog langer is.. Tjee meid, ze hebben er in dat zkh weer eens flink naast gezeten, maar wat goed zeg! Wanneer denk je zelf dat je uitgerekend zou kunnen zijn? En wanneer niet? Straks ben je nog verder dan mij! Ik ben zoooo blij!
hallo meiden, @meisje: super joh! echt geweldig zit nieuws! gefeliciteerd en probeer er een beetje van te genieten! @all: hier erg slecht geslapen vannacht. er spookt vanalles door mn hoofd en wordt er een beetje erg onrustig van! volgende week zwemmers inleveren en ben toch wel een beetje bang dat er iets mee is. we hebben al zoveel tegenslagen gehad en dan ga je er al een beetje vanuit dat dit ons ook wel weer zal overkomen. ik weet het, zo moet ik niet denken maar het is knap moeilijk. heb gisteravond alleen maar lopen huilen. ik vind het ook allemaal zo spannend! hoe is het verder met jullie? grtz suus
Ik ben zo benieuwd.. ik ga even terug kijken in je cyclus en een berekening maken.. (heb toch niks te doen, vind het zo leuk! )
Ja, die testen dat had ik ook al bedacht ja! Maar ik denk dat ik echt MAX 5 weken ben hoor, want anders was die test vorige week maandag lijkt me ook al wel positief geweest (dat was overigens wel zo'n goedkope kruidvat test). Maar we zullen het zien, over 2 weken ben ik welkom voor een echo. Ik had dr. van E. aan de lijn, ze was echt SUPER blij voor mij maar vond het ook wel een beetje een verrassend verhaal merkte ik. Ze zei letterlijk 'dan hebben we het ei gemist'. Ik dacht ja, dat kan niet anders he, anders was ik nu niet zwanger geweest! Ik ben overigens wel heel erg behoudend hoor. Ga er gewoon een beetje vanuit dat ik niet zwanger ben (en ga me niet lekker lopen maken), die miskramen zijn me niet in de koude kleren gaan zitten merk ik. Als ik vandaag 4 weken zwanger zou zijn, ben ik 17 september uitgerekend geloof ik. Alles wat het langer is, is dan natuurlijk eerder.
meisje ook hier: een hele dikke proficiat! Ik vind het zooooo geweldig! En linda, lieve Linda, het moet nu wel gewoon: jij wordt ook zwanger! En heel snel, want dan kunnen jullie lekker beppen over moe, belabberd en misselijk zijn! Het gaat gewoon gebeuren meid, ik weet het zeker! @ milla, hihi, ben benieuwd wat dokter Milla uitrekent, haha. @didlina: jij volgt ook snel naar de andere kant hoor meid! @ nieuwe meiden: ik schrijf aan deze kant niet zoveel meer, maar voor goed nieuws maak ik een uitzondering! Ik hoop dat jullie allemaal goed door de MMM heen komen en natuurlijk vlug zwanger zijn! Dit forum is echt fijn, je kunt veel info vinden en vragen en elkaar door de moeilijke weken heenslepen! succes!
Sorry maar de naam Van Erven kan ik niet meer horen Die vrouw heeft er bij mij zoooo naast gezeten, is gyn, maar kan nog geen echo maken! Heeft bij mij destijds 2 follikels van 6 en 7 mm gemeten terwijl ik een cyste had van 1,5 cm, bleek die zelfde dag in de kliniek. Wat zij zegt zou ik aan mijn laars lappen Maar ik denk dat je veel verder bent dan 4 weken.. Zou het niet kunnen dat je je eisprong door de clomid al voor dag 10 hebt gehad? Alhoewel, vorige week nog een negatieve test... tja.. Gek ook dat dat ei gemist is.. wat een puzzel, ben benieuwd naar de echo! Snap dat jij niet enthousiast wilt zijn, maar heb er een heel goed gevoel over! Linda, jij hebt tot nu toe helemaal gelijk met jou berekening.. Milla met kerst een positieve test, daarna Meisje en vervolgens Didlina en jij.. De helft klopt al, de rest moet ook gaan kloppen hoor!
Ik had het idee dat ik op de laatste echo iets zag op het baarmoederslijmvlies. Ik heb daar zelf niks van gezegd tegen mw. M. maar ik weet wel zéker dat ik er een rare verdikking in zag zitten. Ik zei dat tegen dr. van E. en die zei daarstraks letterlijk dat je een embryo (mocht het ingenesteld zijn) niet kan zien op een echo. Op zich geloof ik dat wel, maar die echo geeft toch niet van de ene op de andere dag 'ineens' een vruchtzak ofzo? Dat begint toch met iets miniscuuls? Die echo was (geloof ik) 22 december. Misschien dat er toen net iets ingenesteld zat? Ik weet het niet, ben erg benieuwd! X
Ik weet niet precies hoe groot een vruchtzakje is als je het bijv. meet met 6 a 7 weken maar mij lijkt ook dat er iets is als je nog maar kort zwanger bent! Toen bij mij de emmies terug werden geplaatst zag je een miniscuul wit stipje, dat is nog zonder vruchtzakje en die kon je ook zien, maar dan moest je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed kijken.
@ Meisje, ja ja ik kan het niet laten, ik heb op basis van jou berichtjes een berekening en conclusie gemaakt.. do 27 nov: Ongi = Cyclusdag 1 ma 8 dec: 1e fm = cyclusdag 12.. Niks te zien vr 12 dec: 2e fm = cyclusdag 16.. Nikst te zien wo 17 dec:3e fm = cyclusdag 21 EI 9-10mm wo 24 dec 4e fm= cyclusdag 28.. Niks te zien.. Toen aan primolut. Conclusie.. - Voor cyclusdag 12 heb je geen eisprong gehad omdat je daarna nog een follikel had van bijna 1cm - Voor cyclusdag 21 heb jij ook geen eisprong gehad.Tussen dag 12 en 16 en dag 16 en 21 is een te korte periode om van niks een eisprong te krijgen -MAAARRRR op 17 december had jij een groeiend ei van 9-10cm deze groeien 2mm per dag dus die zou gesprongen kunnen zijn rond 22 december.. logisch dus dat er dan op 24 december dan niets meer te zien is.. Vind dat daar ook geen week tussen had mogen zitten! Ik denk dus dat jou eisprong is geweest tussen 21 en 23 december. Dat zou betekenen dat jij rond 14 september bent uitgerekend en nu rond de 4 weken en 6 dagn zwanger bent.. dan zou jou test ook kloppen! Dat is wat ik denk.. anders gaat ook niet.. tenzij ze echt letterlijk een groot ei gemist hebben!
Wauw dat klinkt wel heel logisch, en daarom had je vorige week geen positieve test, dat kan. Heb je in die peridoe geklust als ik vragen mag haha Ik sluit me aan bij dokter milla haha.
Kijk, dat lijkt me een mooie berekening Milla! Ik ga ook een beetje uit van een krappe 5 weken nu, dat zou ik in ieder geval wel uit die test opmaken. Ben benieuwd wat er op de echo te zien is over 2 weken! (en inderdaad, die week ertussen was vrij lang. Overigens zijn mijn eitjes doorgaans gegroeid tot 23 mm, dus als ze 2 mm per dag zouden groeien en dit ei is ook gesprongen bij een soortgelijke grootte, dan heeft ze het ook maar echt op het nippertje gemist?!).
Haha Linda ik hoop het zooo... Meisje, zie mijn album, met de laatste clear blue test was ik 4 weken en 4 dagen zwanger.
Tja, die ziet er best zo uit als die van mij he (of is die van mij nog net wat donkerder ). En ehhh Linda, we gaan nu gewoon bij jou tellen alsof je vandaag 1 dag zwanger bent! Komop meid, het gaat goedkomen deze ronde!
Meisje super fantastisch! toch een uitzondering! stomme gyn, hoe kun je nu als je een ei hebt van 10 mm er een week tussen laten...ik moest vanaf de 10 mm na 3 dagen weer en dan na 2 dagen...afhankelijk hoeveel hij in die 3 dagen was gegroeid.. Ze heeft gewoon je ei gemist! maar jij niet! hihi gefeliciteerd hoor! Suus, de zwemmertjes zullen vast goed uitvallen hoor. Huil maar lekker dat doet een mens soms goed! en stort hier je hart maar lekker uit. Je ziet goed nieuws krijgt iedereen op een gegeven moment. We gaan er gewoon van uit dat 2009 voor iedereen goed nieuws gaat brengen. Groetjes, Miranda
Oh ja meisje... weet je nog wat je toen tegen mij zei.. hihi.. Here the same.. WAAR IS JOU BANNER? je kunt m altijd nog aanpassen