Eej Pooh Nee is geen stomme vraag, het gaat redelijk. De ene dag gaat het beter dan de andere, maar we kunnen het langzaam een plekje geven...voor zover dat gaat. Het zijn toch onze eerste 2 kindjes. Je zult toch verder moeten, hoe moeilijk dat soms ook is. Hopelijk ligt het geluk ergens ook op ons te wachten. De vraag die jij stelt over waarom we moeten wachten tot eind februari buiten het ontzwangeren om, is voor mij ook een vraag. Ik zou het echt niet weten! Donderdag moeten we weer op controle en ik weet niet of ik het wel of niet zal gaan zeggen.... Aan de ene kant wil ik het gewoon eerlijk zeggen en aan de andere kant denk ik van ja misschien is het wel helemaal niet gelukt.... Kuss
tsja, ze kunnen er toch niets aan doen, tis al gebeurd toch? Kan me niet bedenken waarom het zoveel kwaad zou kunnen. Maar misschien zijn er wel goede redenen voor. Ik vertrouw erg op mn eigen lijf. Als je lijf er niet klaar voor is, zal deze poging misschien niet eindigen in een zwangerschap. Wordt je wel zwanger, dan is je lichaam er waarschijnlijk klaar voor. Da's mijn theorie, maar misschien is de medische wetenschap het niet met me eens. Ja, die mannetjes van jullei zulle naltijd bij jullei zijn, en zo ook de pijn van het verlies. Het scherpe zal erm isschien van af gaan, maar ik denk dat geen een ouder ooit echt helmaal over het verlies hun kindjes heen komt. Laatst had ik een 80plusser aan de balie op mn werk die mn buik zag en emotioneel werd over het feit dat ze nu een dochter van 50 plus zou moeten hebben. Ik bedoel maar...da's toch heel lang geleden!
@ miranda, ik heb vanmorgen getest, maar die was hartstikke negatief. Snap niet waarom die andere dan wel een licht streepje gaf, maar helaas ben ik wel bekend met niks betekenende streepjes.. @ kim, ik heb je verhaal net gelezen. Wat afschuwelijk dat jullie dat hebben moeten doormaken! Als jullie er samen klaar voor zijn, zou ik ook niet weten waarom je nog moet ontzwangeren. Ik hoop dat jullie snel weer gezegend mogen zijn!
Hey, He bah Nen...dat je lichaam je zo voor de gek houdt. Nou dan is het wachten op de duivels of niet? Kim, ook ik zeg, als jij en je ventje er klaar voor zijn en er was geen aanwijsbare reden die ze je gegeven hebben om te wachten. Waarom niet...als je het zo graag wilt. Het is niet een vervanging voor je jongens want dat blijven je kindjes. Maar een toevoeging aan jullie gezin! groetjes, Miranda
@ Kim: ik zou denk ik precies hetzelfde hebben gedaan hoor meid. Ik denk dat dat ontzwangeren ook meer is omdat de artsten denken dat dat voor je geest goed is, dan dat dat lichamelijk is hoor. Ik geloof er echt in dat je pas weer zwanger kunt worden als je lichaam er klaar voor is. Ik duim voor jullie meid... X
@ miranda, ik had juist een soort ongi gehad, maar het was ontzettend weinig en licht, waardoor ik begon te twijfelen of het innestelingsbloed kon zijn. Na die eerste test leek het redelijk bevestigd te zijn, maar uiteindelijk zal het toch wel een ongi geweest zijn. Op naar de volgende ronde dus!
Dag meiden, Ik denk dat ik mijn eisprong weer achter de rug heb! We hebben goed geklust , alleen had ik een vraagje. Sinds ik 100 mg Clomid slik merk ik dat ik veel minder nat word, zeg maar. Klussen doet pijn, alsof het niet meer past en mijn huid zeg maar heel strak gespannen staat en elk moment kan inscheuren... Niet echt prettig en wat doe je er aan? Ik heb gehoord dat glijmiddel niet zwanger-bevordelijk is. Ik herken dit helemaal niet van mijzelf. Heb hier nog nooit last van gehad. Zijn er meerdere meiden die dit herkennen? Ondanks dit hoop ik natuurlijk dat het deze maand eindelijk raak zal zijn... Liefs, Marijn
Ja, hoelang is je cyclus nu geweest? Maar misschien is er toch HCG geweest vanwege je positieve test...en is het gewoon heel vroeg niet goed gegaan. Jammer... Gun het iedereen zo.... Groetjes, Miranda
Hey Marijn, Fijn dat je je eisprong hebt gehad! wanneer is je NOD nu? Ik zelf ken het niet, maar heb wel eens gehoord dat het idd door de chlomid kan komen. Maar misschien ook een beetje spanning erbij? Zo van ja ik heb een ei! Er zijn middeltjes verkrijgbaar die je wel mag gebruiken...moet je misschien even bij de apotheek navragen die zullen het wel wten! Success met wachten! Groetjes, Miranda
NOD Mgwc - 28 - 2e kindje - 13 Januarie (geschat 29 dagen) suusje23 - ? - ? - Onbekend (laatste cyclus .. dagen) Nen87 - ? - ? - Onbekend (laatste cyclus ..dagen) Marijn - ? - ? - Onbekend (eisprong net voor 12 jan gehad) Afspraken Mgwc - 12-01-09 - huisarts bellen voor uitslag uitstrijkje. suusje23 - 04-02-09 - 13.30 afspraak Gynaeloog Geboren Alyssa - 24-03-08 - dochter van Miranda (Mgwc)
Hoop het voor je Nen.....maar scherpe steken heb ik ook wel vaker in een cyclus en ik heb geen eisprong....tzijn de eitjes die liggen te klossen in je stokken hihi...nee zonder gekheid het zou zomaar kunnen bij je... Groetjes, Miranda
Didlina hoe gaat het met jou? Ik hoorde niet zo goed nieuws van Linda, weet je al meer? Ik duim voor je, veel sterkte!
@ milla: ik moet inderdaad door een aanpassing van de wetgeving hier, de hele papiermolen opnieuw aanvragen. Dit zorgt ervoor dat ik twee weken moet wachten (waarvan er bijna 1 voorbij is). Ik was dus wel weer even teleurgesteld, maar ik heb ondertussen een afspraak volgende week woe, als ik dan de papieren nog niet terug heb, gaat de arts me medicatie "voorschieten" zodat ik toch al kan beginnen. Ondertussen moet ik de neusspray blijven gebruiken. Hij werkt gelukkig dat is ook als iets, alles ligt lam (met bijhorende hoofdpijn en warmteopwellingen )... Hoe gaat het met jou? Heb je al een echo gehad?
Eej meiden, ben zojuist terug van het ziekenhuis...moest op controle. Het is nu 6 wkn geleden. Ik vertelde over die vermoedelijke eisprong, maar afgelopen dinsdag ben ik spontaan ongesteld geworden. Het past volgens mijn gyn heel goed in het plaatje dat ik ongesteld ben geworden. De meeste cycli herstellen zich namelijk 6 wkn na een bevalling. De vermoedelijke eisprong is dus waarschijnlijk geen eisprong geweest, maar een ander teken van mijn lichaam omdat het door de hormonen nog al van slag kan zijn. Opzich al een wonder dat ik spontaan ongesteld ben geworden! Ik hoef ook niet meer terug te komen nu want alles ziet er goed uit. We moeten deze cyclus nog even niks ondernemen. Hij heeft nog een keer uitgelegd waarom dat zo is en hij heeft wel gelijk. Ik ben 2 x bevallen in 2 dgn tijd en dat is een hele aanslag op je lichaam. Hij wil dat ik fit een volgende zwangerschap in ga. Vandaar die termijn van 3 maanden. Ik ga nu ook proberen om deze cyclus nergens aan te denken en de natuur/mijn lichaam zijn gang te laten gaan. Ik hoop van harte dat ik begin februari ongesteld ga worden. Ik hoef nu ook pas terug te komen in het ziekenhuis als ik zwanger ben of als ik na een half jaar nog niet zwanger ben. Mocht ik nou niet meer ongesteld worden en ook niet zwanger zijn dan ga ik natuurlijk weer meteen bellen voor een afspraak. Meiden ik ga jullie allemaal héél véél succes wensen en ik hoop dat al jullie dromen uit mogen gaan komen! Blijf hoop houden! Hoe donker het soms ook is...het wordt altijd weer licht! En ik kan het weten! Wij gaan ons best doen om een brusje te maken voor Jorn* en Tijn* en zo gauw als dat is gelukt kom ik me weer melden! Ik kom zowiezo af en toe nog is kijken hoe het gaat met jullie. Mocht ik nieuws hebben laat ik het jullie weten. Tot die tijd neem ik even afstand! Lieve meiden, tot snel! Veel liefs Kim
hey meiden zo vanochtend zwemmers ingeleverd. 4 februari krijgen we alle uitslagen. dus ook van de zwemmers. ik vind het wel erg spannend! hoe is het hier? grtz suus
Ik moest even je berichtje terug zoeken, was erg benieuwd. Fijn dat je hoe dan ook bijna kunt beginnen, lijkt me heel frustrerend als dat alleen van papieren afhankelijk is! Ik wil je heel graag blijven volgen, blijf je hier schrijven, heb je een eigen topic? Ik ga heel hard duimen dat jij over een paar weken ook zwanger zult zijn, samen met Linda. Ik denk heel veel aan jullie. Ik heb inmiddels een eerste echo gehad, hartje klopt en alles ligt op schema, ik had bloedverlies daarvoor dus was even onzeker, maar ben nu helemaal gerust gesteld! Succes de komende weken! @ Kim, ik wil jou ook veel succes wensen hopelijk ben je snel opnieuw zwanger. Petje af voor jou kracht en doorzettingsvermogen!