PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden,

@zethy join the club meid. liever niet eigenlijk maar hier kunnen we wel gezellig over al onze perikkelen kletsen.

grtz suus

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    hallo meiden..

Ik ben hier lang niet meer geweest, dit topic heeft een tijdje even stilgestaan...leuk dat het weer wordt bijgehouden ;)

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    he waterlelie. en suusje, hoe gaat het met jullie?

Zethu, was je ziek dan vanwege arbo? toch niets ernstigs hoop ik? En ja als je dan weer gaat werken word het internetten ook minder hoor...afleiding doet wonderen!

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Ik ben 4 maanden geleden thuis komen te zitten met een burnout. In het begin nog wel geprobeert om te werken, maar dat ging niet. Voel me nu goed genoeg om weer aan het werk te gaan. Afgelopen maandag een uurtje van thuis uit gewerkt en dat ging goed. Dus ik heb er een goed gevoel over. Ik wil ook weer hier thuis weg.

5. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey,

ja met mij gaat het wel goed. af en toe een beetje een dipje soms maar dat hoort erbij denk ik. als ik denk aan een paar maanden geleden dan kan ik erg verdrietig worden. 22 juni heb ik een miskraam gehad. ik praat er vrij weinig over maar nu dat we een beetje tegen de eigenlijke uitgerekende datum komen merk ik wel dat vriendlief er ook weer wat meer aan gaat denken en dat ik toch wel af en toe een beetje een onbestemd gevoel heb. toen we vorige week de uitslagen van de gyn kregen nog even met haar erover gehad. ze kan aan bepaalde dingen zien dat je eerder al een keer zwanger bent geweest. had ik helemaal geen rekening mee gehouden. dus gaf me wel een beetje een niet zon leuk verdrietig gevoel en vooral omdat het nu allemaal niet lukt. maar dat zal er wel bij horen denk ik.

hoe is het verder met jullie?

grtz suus

6. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    ik heb hier ook een tijdje meegeschreven toen even afstand genomen van het forum....inmiddels is er veel gebeurd in oktober heb ik een leo ondergaan. Daarna helaas geen eisprong van mezelf gekregen dus in december weer aan clomid dit heeft zijn werk gedaan in januari werd ik "spontaan" ongesteld. Dus toen weer aan de clomid, moest bloed laten prikken en kreeg te horen dat de clomid zijn werk goed deed en dat we het 4 maanden zonder controles mochten proberen! Ik was helemaal blij met dat positieve nieuws. Maar mijn nod kwam eraan en ik werd niet ongi, daar gaan we weer dacht ik. 6 februari was mijn nod en ik heb zondag getest en ik ben zwanger!

vanmorgen nog een keer getest en het streepje was veel duidelijker. Dus de gyn gebeld met de mededeling dat ik zwanger was. De assistente zou het doorgeven en zei verder niet....beetje vreemd. Dus ik gevraagd wat moet ik nu doen, verloskundige bellen was het antwoord. Zo gezegd zo gedaan 5 maart heb ik mijn intake gesprek..
    sorry voor het lange verhaal maar wilde het wel even met jullie delen!

iedereen hier succes!

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wooow noa kei leuk! gefeliciteerd..mocht je neit voor een echo bij de gyn? ooh ik toen wel..met 8 weken!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    kom effe checken hoe het hier gaat. Het was zo stil op het PCo topic geworden! Jammer genoeg zal dit topic nooit "leeg" worden, vrees ik. Ik wist nooit dat er zoveel meiden zijn met PCOS!
    Allemaal veel sterkte in de mmm en hopelijk zien we jullei snel "aan de overkant".

@noa1980, gefeliciteerd!

9. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Noa 1980
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nou Zethu, nogmaals alle sterkte, een burnout is niet niks he.

Maar kan me wel indenkne dat je er naar uit kijkt om te gaan werken...het verzet je gedachten he...en nu met je problemen om zwanger te worden...dan kan je alleen daar aan denken..

Nou de maand dat ik het zat was...die prikken hormonen echos en de gevolgen voor mijn lichaam en relatie was het bij ons raak...we hadden afgesproken dat we anders een half jaartje ertussendoor zouden nemen...zonder ook maar iets! Maar die laatste ronde waren we toevallig een weekend naar een rockconcert...en toen mijn ei...toch even getwijfeld...zullen we of niet? Toch maar ff vluggertje gedaan hahaha..en kijk...me mooie meissie!

Misschien is het wel goed dat je idd je gedachten kan verzetten van iets anders als zwanger worden!

Groetjes,
    Miranda

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh suus kan me indenken dat het je nu moeilijk gaat hoor...idd als je dichter bij de dan uitgerekende datum komt...neem je tijd ervoor samen met je mannetje en praat goed met elkaar erover...ook jouw tijd komt weer hoor! (((KNUF)))

Wel grappig dat je gynae dat kan zien dat je zwanger bent geweest....

Met mij gaat het goed hoor, lief dat je het vraagd...weer ongi..en al vanaf de 6e weer...deze cyclus weer 21 dagen...heb dus waarschijnlijk geen ei..terwijl ik er deze keer om durfde te zweren dat ik er wel een had...week voor me ongi..zo een buikpijn rechtsonderin...en dat was na een uurtje of wat ook weer over...leek zooo op de vorige keer met clomid eisprong...

Ach we zien wel.. misschien in maart terug naar de gynae...en dan de mmm weer in...maar mijn ventje twijfeld. heb namelijk pas me baan verloren en kan geen werk vinden...bah bah bah..dus onzeker ook vanuit mij hoor...ik twijfel zelf ook!

Groetjes,
    Miranda

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hey poohbear..het is idd zo dat dit topic nooit leeg zal zijn..er zijn zoveel meiden met pco tegenwoordig....je ziet ze als paddenstoelen uit de grond komen soms...erg he...

Hoe gaat het met je zweedse smurfje? Alles goed nog steeds?

Groetjes,
    Miranda

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja het gaat best goed. Ben nu met verlof en het wordt wel steeds zwaarder. Maar oke, dat geeft niet!

Jullie allemaal moed houden he?! Ik heb ook 2 jaar in de mmm gezeten met veel downs en weinig ups. Het was zwaar, ook voor onze relatie, maar uiteindelijk wel de moeite waard.
    Ik was kilos kwijt geraakt door de stress, hormonen en het 2-3x per week naar het ziekenhuis moeten gaan. En dan nog fulltime werken!

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Gefeliciteerd!

15. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi hoi, hier gaat het wel...

ben nog steeds niet ongi geworden. Heb wel al 3 dagen het gevoel dat het er aan komt :(
    Morgen voor de zekerheid weer een testje doen :rolleyes: Ik hou het zo langer niet uit!

Gefeliciteerd Noa :D

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik kijk er idd naar uit om mijn gedachten te gaan verzetten. Mag het dinsdag al gaan doen! Volgende week en de week daarna 2 dagen van 1 uur werken. De week erna ga ik 3 dagen van 1 uur werken. In die week heb ik ook weer een gesprek met de arbo.
    Dan heb ik voor volgende week al weer 3 dagen om iets te doen. Eigenlijk 4. Maandag moet ik mijn auto ff wegbrengen om 2 sterretjes in mijn voorruit te laten maken.
    Dinsdag dietist en werk. Woensdag gyn, donderdag werk. Moet ik nog iets voor de vrijdag gaan verzinnen. Denk dat dat lekker poetsen gaat worden.

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Noa, wat een heerlijk nieuws zeg! Van harte en geniet er samen lekker van!

De andere meiden, sommige 'ken' ik niet, maar ik wil jullie ook alle geluk en succes van de wereld toewensen. PCO is een vervelend iets en brengt heel veel onzekerheid, hoop en wanhoop met zich mee. Ik hoop dat het jullie allemaal heel snel gegund is! Zet um op meiden!

Groetjes Makkie (ook pco, ruim 21 maanden bezig geweest, clomid en gonal-f, nu mama van een heeeeeerlijk ventje!)

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tuurlijk houden we moed poohbear, jouw verhaal doet goed toch!

zo zethu, lekker je week al volgepland. Ik merk echt dat je er al naar uitkijkt om lekker te gaan werken. Veel plezier in ieders geval!

Hopelijk word je ongi waterlelie en blijf je niet onzeker..oh wat zeg ik nu...haha hopelijk word je niet ongi en heb je een kei positieve test!

Makkie, ook jouw verhaal doet wonderen he...geniet je van je ventje?

En ik heb ook een positief verhaal boven in haar bedje liggen...nu op naar het tweede verhaaltje hihi...

Groetjes,
    Miranda

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

het is niet te omschrijven hoeveel genieten dat is!

Hoop dat jullie tweede verhaaltje niet lang meer op zich laat wachten!

20. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Meiden, ik ben zwanger! Ik heb vannochtend maar getest: knal positief! Ik ben zo gelukkig. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan.
    Vanavond plaats ik mijn foto's in mijn album ;)

WONDEREN BESTAAN :D

Deel Deze Pagina