nou waterlelie...vrijdag de dertiende is voor jouw geen ongeluksdag. GEFELICITEERD! Dat maar vele je mogen volgen! geniet ervan meis...en natuurlijk je partner ook gefeliciteerd! Wat een supernieuws om het weekend in te gaan zeg! Heb je deze ronde iets gebruikt of is het natuurlijk gegaan? Groetjes, Miranda
Hee dames, hoe gaat het hier? Heb al een paar dagen enorme ongi-krampen, maar er komt niet. Het blijft maar een doorzichtige slijmerige bedoeling ipv bloed. Ben benieuwd wat de gyn hier woensdag op te zeggen heeft.
Zethu, waar ik net aan dacht..misschien heb je een verlaat ei? als je ook slijmen hebt...zijn ze rekbaar of waterig? Groetjes, Miranda
hmm, ja dan is het toch geen ei vermoed ik. Zoals al op het NOD topic gezegd. Ik had altijd pijnen (krampen) iedere 4 weken. Dus als je eigenlijk een ongi zou krijgen maar dan kwam er niets. Je reageerde dat je idd 4 weken overtijd was, dus misschien zou dat het kunnen zijn.... Hopelijk word je toch gewoon snel ongi meis! Verder iedereen een goed weekend gehad? En is het al doorgedongen waterlelie? Je bent zwanger! Groetjes, Miranda
jaaaaaaaaaaaa ik ben ongi! Gisteravond toen ik naar bed ging al een druppel bruin in mijn inlegkruisje, ik veeg af: rood en bruin! En het is nu inmiddels in volle hevigheid doorgebroken. Wel heavvy buikpijn en rugpijn. Maar dit zal ook wel de laatste keer zijn dat ik blij ben dat ik ongi ben geworden. En nu wachten tot mijn afspraak bij de gyn. OOPS, dat is woensdag al. Morgen uurtje werken
hiep hiep hoeraaaa! haha, nou dat je zo blij kan zijn met een ongi....toch wel fijn dan of niet kan je weer verder. Succes bij de gynae! Groetjes, Miranda
ja gek he, ben je bezig met zwanger worden en ben je blij dat je je ongi krijgt. Maar het is idd fijn omdat ik nu weer verder kan. Morgen gyn. Spannend. Is wel pas om 16.15. Kan mijn vriend tenminste mee, hij heeft deze week ochtenddienst. Wordt wel jagen voor hem: twintig voor 4 komt hij meestal thuis, om op tijd daar te zijn vertrekken we weer om kwart voor/tien voor. Ongi begint nu gelukkig ook wat minder te worden. Kwam goed uit met mijn eerste uurtje werken. Beviel trouwens goed. Wat is een uur snel voorbij zeg!
Hey zethu, fijn dat je uurtje werken zo goed is bevallen. Jah dan gaat het idd snel he als het leuk is weer! Fijn dat je mannetje mee kan, hopelijk is alles goed en wie weet mag je gewoon starten met clomid ofzo! Groetjes, Miranda
Starten ze daar niet meestal op CD3 mee? En wordt er niet altijd op CD3 bloed geprikt? Zou mooi uitkomen namelijk. Zit morgen op CD3
kan van dag 3 tot 5....dusseuh...en dat bloedprikken klopt...alsmede vaak een 'inwendige' echo...... Ik ga morgen aan je denken hoor! Hopelijk hoef je niet nog een ronde af te wachten en gaan ze gewoon meteen actie ondernemen! Groetjes, Miranda
Nog een inwendige echo? Ook al is er vorige week een gemaakt? Ik heb ook al vaker gelezen dat er geen inwendige echo gedaan wordt als iemand nog ongi is. Klopt dat?
nou dat ligt eraan hoor, ik moest dan op dag 3 voor echo. En dan die dag ook beginnen met clomid. De echo was om te kijken of baarmoeder schoon was...ofzoiets... Het hoeft dus niet. Alweer een paar uren dichterbij morgen 16.15! Groetjes, Miranda
Begint nu idd dichtbij te komen, en de zenuwen nu dus ook. Als ik zo mijn rondje forum heb gedaan maar ff aankleden en sporten. Heb ik mooi wat afleiding.
he meis, Ja spannend hoor, ik ga voor je duimen straks. En al een halve dag voorbij! idd dadelijk lekker aankleden even sporten en misschien in de douche je lekker even scrubben ofzo...lekker verwennen dan gaat de tijd ook snel! En dan ishet zo tijd om in de auto te springen en naar de gynae to gaan. Hopelijk loopt hij/zij niet uit en ben je snel aan de beurt, en kom je met een grote lach uit de spreekkamer. En liefst met een receptje voor clomid wat je dus direct af mag halen...hopelijk net voordat de apotheek dicht is! Of een ander onderzoek wat je weer wa dichter bij je wens brengt! Groetjes, Miranda
waar zijn alle andere mede PCOers....willen julie niet kletsen met zethu en mij? Komop wij kunnen het dit topic wat leven in blazen! Groetjes, Miranda