oh....(hou me mond al....) Mannen! Die van mij snapt het ook niet echt hoor...maar je hart kun je gelukkig hier ook luchten of niet? Toen ik zwanger was, was het voor mijn hubbie ook nog niet echt...pas toen ik met een tonnetje ronde buik liep en hij alien voetjes naar buiten zag steken soms....toen werd het toch wel echt..... Mannen zijn gewoon anders in communiceren enz...
Ik vind het wel fijn om mijn hart te kunnen luchten. Ben alleen bang dat hij weer gaat mopperen dat ik hier veel te veel op zit, zoals vorige week. Maar als ik er met hem niet over kan praten moet ik het toch met iemand doen? Ik word anders gek.
ja...nou dan zeg je dat toch tegen he. Of je spreekt af...als ik 2 uurtjes per dag hier mag zijn dan moet jij niet mopperen...anders mopper ik tegen jouw.. Ik ken het..je relatie kan veel te verduren hebben hoor als je eenmaal in de MMM zit...dus maak gewoon afspraken. Zeg dat je het nodig hebt voor je ontspanning...doe ik ook!
Hij heeft het me iig niet geheel verboden. Ik ga naar bed toe. Morgen vroeg op omdat ik weer een uurtje mag gaan werken
hihi...veel plezier met werken morgen! slaap lekker zethu, hopelijk ben je nu wat uitgepraat....als je het nodig hebt. Je kan me altijd een PB of mail sturen of me msn toevoegen als je wilt hoor! Groetjes, Miranda
Hey meiden, ik heb jullie gesprekje gevolgd en bij deze Zethu ik wil je veel sterkte met alles toewensen ik snap hoe klote je je voelt. Ik vind het echt een domme fout van dat mens, dat ze je naar de verkeerde gyn stuurde! En hoe je vriend er tegen jou op reageerd, zo is de mijne net zo. Je relatie krijgt wel stompen wanneer zwanger worden niet "vanzelf" gaat.. Ik las ook iets over dat je zomaar 3kg in een dag kan aankomen zonder dat je ook maar iets extra's gegeten hebt. Nou dit heb ik dus ook, en ik moet er erg op letten wat ik eet anders kom ik erg aan. Ik heb een normaal gewicht, maar ik kom zo kilo's aan als ik er niet op let.. Heb echt zo'n gevoel ook PCO te hebben. Maar we zullen het woensdag zien, dan kan ik bij de gyn terecht.
Hallo MyPrecious, Hopelijk heb je geen PCO, zijn er meer symptomen dat je vermoed dat je PCO hebt zelf? Succes met je afspraak bij de gyn op woensdag! Hoe is het verder hier deze saaie grijze ochtend....bleeeeeeh gisteren was het veeel mooier buiten hoor! Zethu, al klaar met werken? Hoe was het vandaag? En de anderen hoe gaat het met jullie vandaag? Groetjes, Miranda
Hallo allemaal, Het ziet er vandaag inderdaad saai uit! Ik heb sinds vandaag ook geen symptomen meer! Wel heel erge honger (continue) en ontzettend moe! Ik lig alle dagen om half 8 op bed! Gister heb ik 2 keer laten pendelen; daar kwam hetzelfde uit. In Maart zwanger van een jongen; dus misschien dat ik daardoor mijn gevoelens aan de kant kan zetten? Liefs Kleintje1.
ja kleintje, je moet toch gewoon afwachten het is echt het enige wat je kan doen..maar die symptomen he... Wel vreemd dat je nu geen symptomen meer hebt...ik moet wel zeggen ik was ook altijd moe na een eisprong hoor...
Tja, wachten... Daar ben ik geloof ik niet zo goed in! En vanochtend was mijn temp. ook weer hoger : Normaal is mijn temp. 35,9 en vanaf mijn eisprong omhoog gegaan. Nu zelfs 37,0 Zou dat ook wat zeggen? Oh, als die rugpijn, moeheid en dat honger gevoel nou eens weg gingen... Liefs Kleintje1.
@ mgwc: yep ben klaar met werken. Heb gewerkt van 9.30 tot 10.30. Volgende week dezelfde uren op woensdag en vrijdag. Ging best goed. Wel de pech dat ik juist net een telefoontje kreeg toen ik me van pauze op ondersteunende werkzaamheden wilde zetten op de telefoontool. Of ik daar nu hoofdpijn van heb weet ik niet. En idd, gisteren was het veel beter weer als vandaag. @ kleintje: ik hoop zo voor je dat dit gunstige tekens zijn. Ik weet wel toen ik ongi werd kon ik al mijn kwaaltjes weer plaatsen naar vroeger, de buikpijn, de rugpijn, het humeurige. Daar had ik vroeger van te voren ook last van. En een paar andere klachten kon ik verwijzen naar mijn burnout waar ik nu uit ben aan het komen. @ MyPrecious: Ik hoop voor je dat het geen pco is. Want leuk is anders. Iedere keer door je lichaam voor de gek gehouden worden. Voel me gelukkig wel al wat beter nu. Nu ik weer langzaam aan aan het werk ga heb ik meer afleiding en is de tijd ook des te sneller voorbij!
Ik kan de gevoelens niet vergelijken, ik heb nog nooit een echte eisprong gehad! Het voelt allemaal heel anders dan voor mijn normale menstruaties tijdens diane-35 en provera... @Zethu; heb jij ook pco? Hoe lang ben jij al bezig dan? Een burn-out, wat vervelend zeg, hopelijk gaat het snel een stuk beter... Liefs Kleintje.
Yep heb PCO, is wel al in 2005 vastgesteld. Ben daardoor ook pas sinds kort bezig. heb 2 november 2008 de laatste pil gehad, ben na mijn onttrekkingsbloeding pas na 39 dagen ongesteld geworden. En daarna pas na 63 dagen. Daarom heeft mijn huisarts me al doorgestuurd. Ik dacht dat het bij mij echt lekker snel ging, maar door die verkeerde inplanning van de assistente gaat het wat langer duren. Met de burnout gaat het gelukkig wel al beter. Heb 4 maanden thuis gezeten en ben sinds deze week aan het opbouwen. Deze week en volgende week 2 dagen van 1 uur, de week erna 3 dagen van 1 uur. Ik heb in die week ook een afspraak met de arbo. Dan kijken we hoeveel we het dan kunnen opbouwen
hey dames. he myprecious. jammer dat ik je hier ook moet aantreffen. (niet lullig bedoeld maar je zit hier voor een bepaalde reden op het forum) ik hoop echt voor je dat je geen pco hebt. is zeker geen lolletje! voor de meiden die willen weten hoeveel ik weeg die moeten het me maar ff vragen via een pbtje (sorry) hier gaat alles wel. ben weer druk ant solliciteren. ik heb zelfs straks een selectiemiddag voor callcenterwerk. het is dat ik maar wat heb en vanuit daar kan ik weer solliciteren naar wat anders wat beter bij me past. nu ik weet dat ik per augustus weg moet bij het kdv maakt me steeds bozer. ook omdat ik het nu dus al weet wil ik weg. de hele tijd dat getreiter op dit moment is ook niet leuk. grtz suus
Is dat voor inbound of outbound werk? Ik heb zelf inbound gedaan. Is een hogere werkdruk, maar mensen gaan opbellen dat zie ik mezelf echt niet doen!
Ik heb gewerkt op Outbound, was erg leuk leuke contacten ook mee opgedaan(msn e.d.) Maar daarvoor ben ik hier niet, uhm ik heb in Jan een Mk gehad, en zit nu in de MMM vandaag heeft de gyn laten doorschemeren dat het toch naar PCO neigt, en we mogen nu met Clomidbeginnen de volgende ronde, maar wat ik me eigenlijk afvraag ik ben gewoon basis verzekerd word dat danvergoed?
hey mars, daarvoor zou je even je ziektekostenverzekering voor kunnen bellen. ik weet het zo namelijk niet. en als je belt heb je altijd het juiste antwoord. grtz suus