Hoi tante Mars. Jammer je hier tegen te moeten komen. Ik ga eens kijken of ik de site nog weet waar de geneesmiddelen op staan die in de basisverzekering vergoed worden. (ik heb in het verleden voor een grote zorgverzekeraar inbound gebeld)
Ik kan de site niet meer vinden, maar heb wel hetvolgende gevonden: Vergoeding Clomifeen Tabletten (generiek) is alleen op doktersrecept verkrijgbaar en wordt daarom vergoed volgens de daarvoor geldende regels van de overheid en uw zorgverzekeraar . Vraag uw arts, apotheker of zorgverzekeraar zo nodig om nadere informatie over de vergoeding van uw medicijnen.
Ja indd.. had ook neit verwacht dat ik hier heen mocht met me super regelmatige cyclusmaar niks is minder waar.Helaas maar het is niet anders. Heb de HA assistente gebeld Clomid word gewoon vergoed maar de primoluut moet ik een eigen bijdrage van 2 euro aan leveren .. Dus op naar die Ongi dan maar Woehoeee
Hoe oud is de kleine? Het peettekindje van mijn vriend is nu 9 maanden, En sinds een week kan ze in de box staan! Een schatje is het! Hoop dat ze binnenkort ook oom en tante kan zeggen! papa en mama zegt ze iig wel al, en lekker, eten. Vorige week zei ze ook ineens hoi, nadat ze mij hoi had horen zeggen.
Gebruik je nu dan ook Clomid? Bij mij is het in 1996 al geconstateerd en ben nu Mei 2008 gestopt met de pil. Dan laten ze je eerst even aanmodderen, maar werd niet ongesteld! Dus nu al 3 rondes Clomid gehad. Nu voor de eerste keer een eisprong Op een gegeven moment leef je echt van ziekenhuisafspraak naar afspraak... Daar kan ik zo van balen, maar het is voor een goed doel. Dus gewoon doorzetten. Ik geef niet zomaar op. Liefs Kleintje1.
haha geweldig he . Deze is vandaag precies 15 maanden , een echte drukte maker, met 9 maand liep ie al helemaal door de kamer en hij kleppert je de oren van je hoofd af hij zegt sinds een maand massi ipv marscha zo grappig.. Ze zus was nog sneller die liep met 8 maand al! Gaat zo ontzettend snel.. Ja haha Oom en Tante haha geweldig. Als ze je zo noemen heerlijk
Kan helemaal begrijpen dat je naar de afspraken toe leeft zeg.. Ik heb naar mijn weten gewoon altijd een eisprong gehad, dus dit kwam wel als donderslag bij heldere hemel. Hoop dat jullie snel een wondertje mogen ontvangen
@ Tante Mars; Tja, ik hoop ook dat ik snel mama mag worden! Mijn vriend gelooft er heilig in dat ik nu zwanger ben... Ik hoop maar dat ik hem niet hoef te vertellen dat het niet zo is. Ik heb al wel gezegd dat hij er niet te veel op moet hopen! We willen het ook zo graag en het lijkt wel of iedereen uit onze omgeving zo maar "even" zwanger raakt... Toch zou je zeggen dat als je het dan op het juiste moment net voor de eisprong gedaan hebt en het baarmoederslijmvlies en eitje waren uitstekend dat het dan wel gelukt moet zijn. Helaas schijnt het lichaam toch niet zo te werken. Hoe lang ben jij nu al bezig dan? Liefs Kleintje1.
He Zethu, Leuk dat het werken je bevalt en balen dat je nu hoofdpijn hebt...doe het rustig aan he! Hey suus, Ik was degene die het had gevraagd, als je het niet wil zeggen hoeft niet hoor! Mijn gewicht doe ik al langere tijd niet moeilijk over...ik weeg nu : 115.6....dus flink wat he! Ooh ook aan het solliciteren! ik ook ben mijn baan kwijt geraakt 3 weken terug! En nu ben ik ook voor callcenterwerk bezig, want dat is er genoeg...ben bezig voor inbound werk en heb al een acceptatie voor 2 plaatsen outbound...maar die houdt ik even af omdat ik dat eigenlijk niet zo leuk vind...heb mijn hoop op die inbound! Word je getreiterd op je werk? He bah...en je werkt op een KDV? Kan/wil je daar geen ander werk in vinden? Succes vandaag, zie dat je daar al om 2 uur moest zijn! Hey Tante Mars, Welkom! Wat erg van je MK. En dat je naar PCO neigt...hoop het niet voor je. Maar clomid kan in ieders geval je cyclus op gang helpen... en of het vergoed word...nou bij mij en dat was alweer bijna 1,5 jaar terug niet....en dan weer wel en dan weer niet haha...dat verschilde per maand. Maar clomid is niet zo duur hoor! ik geloof dat het maar 5 euro was voor 1 maand 150 mg per dag..... Succes verder overal mee. Okeeee ik was met dit gesprek al bezig...een half uur of langer zelfs...maar kreeg telefoon tussendoor van de HA...moet zo even komen met me kleine meis...ze heeft buikgriep en voelt zich miserabel....moet haar even na laten kijken weer...afgelopen maandag ook al geweest.. En zo zou een uitzendbureau bellen voor een baan (inbound) die ik wil! Ze gaat dan een bellprocedure van een verkoop praatje met me houden om te zien of ik het kan.......ben zenuwachtig! Dus ale berichtjes op de laatste pagina heb ik even snel gelezen hoor, misschien reageer ik later nogmaals! Groetjes, Miranda
Hoi Hoi, Indd goed dat je je vriend kan zeggen dat ie zich er niet al te veel op moet gaan vast pinnen. Maar je weet maar nooit! Een lichaam werkt heel raar, ik wist het echt voor 1000% zeker dat ik zwanger was maar de testen zeiden negatief. En ja met 12.2 week gaf die pas goed positief.. Nou dan val je van jestoel als op de echo blijkt dat er alleen een vruchtzak zit.. Al wisten we zelf dat het niet goed zat (gevoel) We zijn in ronde 38 beland onderhand.. Pff en Jullie ?
Nee nog niet. Heb gisteren de eerste afspraak gehad met de verkeerde gyn. Ik moet nu dus wachten tot ik de afspraak heb met de fertiliteitsarts op 10 maart. Vind het wel balen. Hoopte zo dat ik er nu in zou rollen, maar helaas moet ik nog langer wachten. Het petekindje trekt zich sinds een week omhoog aan de box. Ze kan dus nu pas sinds kort zelfstandig staan. Mijn oudste zus heeft 2 zoons, 1 van 5 jaar. Als ik daar kom is het constant: tante Dorien (ik heet dus Dorien van voren) tante Dorien, kom eens. Hij is dan constant met me bezig. Heerlijk! Doe ik hoor! Heb strax nog lekker een rondje gewandeld. Koppijn is nu weg
@ Mgwc, ik weet zoiezo wel dat ik geen eisprong heb.. Maar verder zou ik niet echt weten hoe je alles moet omschrijven wanneer je PCO hebt.. Ik weet dat er ook meiden zijn die geen symptomen hebben maar wel die krans. @ Zethu, me lichaam is nu ook erg irritant bezig, dan ga je toch zoeken.. Maar liever PCO dan dat niks werkt in mijn lichaam. Ben er zo bang voor. @ Suus, hey meid, ja ik dacht laat ik eens mee lezen misschien herken ik dingen. Op laatst ga je toch dingen "zoeken" wat het kan zijn. Ik stuur je laten een PB terug hoor. Moet nu gaan eten.
hey dames. hoe is het hier? ik ben net teruggebeld door het uitzendbureau. van de 15 kandidaten die in de selectieprocedure zaten (waaronder ik) zijn er 5 gesellecteerd voor de training (waaronder ik). heb een rondleiding gehad en alles enzo. kei leuk jong team. leuke meiden allemaal om mee te kletsen. dus ik mag daar nu gaan beginnen op het kantoor. ben nu aan het kijken hoe ik het netste een ontslagbrief kan maken voor mn huidige werkgever. ze zal wel niet zo blij zijn dat ik al zo snel een andere baan heb. tja. dat 9is dan hun probleem! grtz suus
way to go suus! Gefeliciteerd. Zethu, fijn dat je hoofdpijn over is na je wandeling! Hey MyPrecious, er zijn diverse symptomen. Idd de kralenkrans is een grote hoor...maar er zijn er nog veel meer. Groetjes, Miranda
Geweldig suus! Gefeliciteerd. Mgwc: Ja ik was ook blij dat de hoofdpijn weg was na de wandeling. Ik moet maar eens vaker gaan wandelen.
Is ook nog gezond ook Zethu..ik wandel hier wanneer ik kan met de kleine...en als ze naar het KDV is dan wandel ik ook daar naartoe...en soms tussen de middag een blokje om...
Het probleem is alleen, ik vind het saai om alleen te gaan wandelen. En als het weer slecht is dan laat ik het al helemaal. Beetje meer doorzettingsvermogen op dit gebied zou niet verkeerd zijn. Weet wel van doorzetten, maar niet op gebied van bewegen.
hahaha jaaa ken het... Kan je niet naar de supermarkt lopen dan? Iedere dag een keer daarheen. Voor ene keer een pak melk halen andere keer een brood ofzo? Dan loop je iedere dag...en je hebt motivatie.. Of de super moet om de hoek zijn..dan heeft het niet zoveel nut hihi. Groetjes, Miranda