ja idd niet te geloven, maar misschien de testen hebben het al een beetje aangegeven...je voelde je anders...maar niet echt zwanger dan?
@ tante mars: Is echt vreemd hoe het toen met jou is gegaan. Helemaal dat je daarna eerst niet doorgestuurd wordt omdat je nog jong bent. Jee, je was toch al iets van 3 jaar al bezig? En nu blijkt dat je idd hulp nodig hebt. Idioot die regeltjes hier hoor. En die persoon hier uit mijn buurt. Ik heb haar waarschijnlijk ook nog nooit gezien. Echt apart. Maar ja als je al ziet dat er alleen al bij mij in de straat meer als 700 adressen zijn. (gebeurt nogal snel als er 5 flats staan met minimaal 120 adressen per gebouw) @ Mgwc: Tja als ik niet allergisch was geweest voor honden had ik een hondje ipv een dwergpapagaai gehad. En dan had ik idd vaker gewandeld
whaha zethu...heb nu een vreemd plaatje in mijn hoofd.. jouw op straat zoekend naar dat meisje in al die flats...met je dwergpapagaai aan een riempje..... pfffffff
ja de testen gaven het indd ook al aan, ik voelde me echt zwanger had een hele rits aan sympthonen op de ochtend zelf heb ik ook gezegd dat het nooit goed kon wezen. En me vriend zei het al vanaf de eerste vage streep op de test.. Maar ja iets heeft me er toch van weerhouden om meteen actie te ondernemen.. Een vrouwenlichaam niks aan! haha.. Uhm Zethu, Ze wouden ons hiervoor niet doorsturen van de ene gyn moest ik een verwijsbrief halen bijde HA zodat het werd onderzocht, en onze vast gyn vond het niet fair om ons nog langer te laten wachten. Dus meteen actie ondernomen zonder verwijzing want dan zouden we weer het bos in gestuurd zijn .. Eindelijk iemand die ons begrijpt (om het zo maar te zeggen) . Haha gaat indd snel met 700 adressen in 1 straat lol . Is heel appart en toch heb je soms het id of komt iemand over alsof je diegene kent . Tenminste dat heb ik dan haha
wel fijn dat je nu een gyn hebt die je begrijpt! Ja soms praat je met iemand online en dan denk je...ken ik jouw...ach het zal wel een soort van zielsverwantie zijn misschien of iets van hetzelfde meegemaakt...dat creeert ook een band...toch?
Ik zie het ook al voor me. Zo, heb deze dag iig weer geleefd! Ik heb me toch een lachbui gehad hier door! @ tante mars: Heel fijn dat je nu wel begrepen wordt. Super dat ze je zo al verder helpen! @ mgwc: ja af en toe is dat zo raar op internet he. Ik heb mijn vriend via een chatprogramma leren kennen. Maar toen ik hem nog maar net op dat chatprogramma sprak klikte het al zo enorm goed tussen ons. Ik was al verliefd op hem zonder dat ik hem ooit had gezien. Toen hij hier aan de deur stond had ik echt zoiets van Wow: is dat voor mij?
Indd dat heb ik ook wel eens ja heel appart. En ja ik zie zethu ook al gaan met haar dwergpapagaai aan een riempje
Dit heb ik dus ook alleen heb ik heel weinig bloed verlies maar wel vaak 2 weken lang en soms nog langer en me cyclussen worden ook weer korter...
@ Tante Mars, wou de HA je eerst niet doorsturen om je leeftijd!? Dat vind ik dus zo nergens op slaan hé. Mijn HA zei meteen "jullie zijn ook nog jong", maar ik zei dat ik me toch onzeker voelde zoals het nu ging. En toen zei hij dat ik van hem wel naar de gyn mocht, dat dat mijn keus was. Net alsof hij het niet nodig vond omdat we nog zo jong waren!
Onze HA wou ons indd niet doorsturen vanwege onze jonge leeftijd. Hij heb ook raar opgekeken dat hij bloeduitslagen van me kreeg, zei de assistente van de week toen ik me medicatie op kwam halen.. Nou ja mij een zorg, hij heb lekker pech haha.. Indd vind het knap dat je er op gestaan heb, ik kon er wel op gaan staan maar werd elke keer weer het bos in gestuurd.
@ MyPrecious en Mgwc: ik moet er niet aan denken om zo lang ongesteld te zijn. Ik vond dat ik deze keer lang ongesteld was: van zondagavond t/m gisteren. Vanmorgen nog een beetje bruin bij afvegen, daarna niets meer. @ Tante Mars: het is zo oneerlijk he, bij jou doen ze moeilijk omdat jij nog jong bent. Ik ben ruim 10 jaar ouder en een paar jaar geleden zeiden ze al dat ik moest gaan opschieten. Maar ja, toen kon ik mijn vriend nog maar net. Dan ga je niet al gelijk aan kinderen beginnen. Mijn vriend was er nog niet eens aan toe.
Nou Zethu, fijn dat ik je heb kunnen laten leven op vrijdag! Zulke dagne moet je meer hebben toch? Hopelijk kunnen we het nogmaals voor lkeaar krijgen dat je een lekker lachbui krijgt. Ooh ik heb mijn man ook leren kennen via ICQ...chatprogramma...toen die idd mij op het station kwam ophalen..had ik ook zoiets van...is dat voor mij?wowieee!
jaaah vervelend he...hier meestal 1 week heel weinig..echt donkerbruin verlies..met klonten...bleeeh en nu is het zelfs een hele week weer veeeel roodverlies...zo is het eigelijk iedere keer een beetje. Ik vermoed dat er iets niet goed gaat met mijn slijmvlies...want ik heb vorige ronde wel een eisprong gevoeld en ook een positieve ovu test gehad...enkel werd ik 4 dagen later ongesteld..nu ja bruinverlies dan...en precies 14 dagen erna heel veel rood! Ach ik zie wel hoe het gaat, denk dat ik nu weer een andere zeide van PCO heb...fijn... begon voor mijn zwangerschap er al aan te wennen nooit ongesteld te worden..en tijdens de zwangerschap ook...en nu ineens zoveel..hahaha ben aan het inhalen.... :x
nou ja zeg....leeftijd maakt toch niet uit? Hoe jong ben je dan? Hier werd ook tegen mij gezegd..wij begonnen op mijn 24e...dat ik nog jong was en het maar een jaar aan moest kijken! Nou dat pikte ik niet en ben gewoon naar een ander ziekenhuis gegaan....
Nee idd, dan ga je niet meteen aan kinderen beginnen...stel je voor...ken je elkaar 3 weken..nou euhm mijn klok tikt..zullen we de pil de deur uit doen dan? Ik wil een kind met je!!! Whahaha...dan weet ik zeker dat je ventje niet meer terug was gekomen
Hallo, Wij zijn vanaf Oktober 2008 gestopt met de pil! ik werd ook niet ongi, dus ben 2x bij de huisarts geweest.. en die heeft mij na veel gezeur doorgestuurd naar de gyn.. wat een opluchting! heb nog allerlei onderzoeken moeten doen, uitstrijkje, 2x inwendige echo's gehad, 2x bloed moeten laten prikken.. en heb nu 5dagen Primolut moeten slikken voor een bloeding op te wekken, dit is gelukkig gebeurt! en ben vandaag dus ongi geworden, moet maandag beginnen met Clomid, en moet dinsdag het zkh bellen voor een echo te laten maken bij de 10e dag! Dus we zijn erg benieuwd.. Bij mijn vriend is ook alles onderzocht, en alles was erg goed gelukkig! we moeten nu dus weer afwachten... Iedereen succes..
Ik heb mijn kereltje leren kennen op ondetussen heet het facebook o.i.d. Hij had de geweldige openingszin : Zo met jou wil ik wel een beschuitje eten, Heb maar terug gestuurd sorry ben hier niet van gedient, maar ja later toch wat aan de praat geraakt e.d. ik ging savonds op stap en vertelde waarheen en nog geen 2 uur later tikte ie me op me schouder, Ben jij Marscha ..Sindsdien onafscheidelijk haha
whahahah, ik heb mijn zweedse viking ook via ICQ leren kennen. Hij had iets geschreven van, "only you tall, athletic girls can respond to me". Zo, die is arrogant dacht ik, maar toch effe wat brutaals toch gschreven. 2 weken later vloog ik naar Stockholm en 10 maanden later kwam hij voorgoed naar nederland om samen te wonen. We hadden elkaar toen 6 keer gezien! Dat was in 2001, dus we zijn nu bijna 8 jaar samen. En het gaat super!
@ mgwc: ja heerlijk lachbuien. Kan ik af en toe wel gebruiken. Zit de laatste dagen ook weer veel te piekeren. Een collega vond het nodig om rond te vertellen dat we bezig zijn met zwanger te worden. Ik durf het vriendlief niet te vertellen: die zegt dan toch zie je nu wel, je had je mond moeten houden daar. Ik ben nu ook heel bang voor mijn baan. Die ga ik door dit geintje nu echt verliezen. Ik weet het gewoon. Het chatprogramma waar ik mijn vriend heb leren kennen heet trouwens: limbosjet (hoezo erg!) Had daardoor het geluk dat ik een vriendje heb gevonden uit deze regio. @ poohbear: dat is ook lekker snel gegaan dan! Zo gek hoe je elkaar leert kennen tegenwoordig he!