PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Heee hallo welkom,

Jij ook heel veel succes he! wel fijn dat je zo snel geholpen bent geworden. Je moet met clomid beginnen heb je dan ook PCO? Of gewoon een onduidleijke cyclus?

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whahah het is toch wat....wel leuk..en heb je dat beschuitje op?

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hihi jaaa dat was het chatprogramma van toen he....Zucht die oude tijden!

Hihi dat was snel zeg! wij zijn vanaf 2000 samen en op 31-08-07 getrouwd...en sinds 24-03-08 een meisje samen gekregen..en nu op naar de tweede! dus gaat ook nog steeds super! Grappig zoveel mensen elkaar via internet leren kennen zeg!

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ooh zethu, dat kunnen ze toch niet maken je daarom onstlaan...naja ze vinden wel een andere reden...maar ook voor je burnout mogen ze je niet ontslaan....

Hopelijk loopt ales met een sisser af...en wat geeft die collega het recht om dat door te vertellen....je verteld het toch aan haar/hem met vertrouwen...naja zeg! Toen ik net zwanger was...4 daagjes....toen heb ik het ook tegen een collega verteld..maar die heeft het tegen niemand doorverteld! En dat ik probeerde zwanger te raken dcat wisten ze al wel want ik moest soms 3 keer in de week naar het ziekenuis toe.....dus ja...

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, ik was de eerste die op deze manier iemand leerde kennen, in ons kringetje dan. Shocking was dat, want wie weet was het wel een vieze oude man! Helemaal toen ik naar Zweden vertrok om te checken of ie in het echt net zo leuk was, rolde iedereen met de ogen hier! hahaha!
    Nu hoor je meer en meer van internet liefdes!

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Uhhh Ja tuurlijk hahah ..
    Was een goed vers beschuitje ;) :thumup:

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mgwc, Het lijkt me alleen maar goed wanneer je veel rood verlies hebt. Maar het is wel irri dat het zo lang duurd en voor die tijd bruin verlies. Ik verlies steeds minder, soms alleen nog maar 3x per dag een veeg wanneer ik naar de wc ben geweest. :(
    Ik word over een dikke 2 maand 21. Ik zal ook zeker naar een ander ziekenhuis stappen wanneer ze niks willen doen.

@ mutszje, veel succes!

@ Tante Mars, zo grappig dat je mannetje je kwam opzoeken waar je op stap was :D. Moest gewoon zo zijn zou je zeggen.

@ poohbear226, wow dat ging snel, echt zo apart hoe je zo je liefde kunt vinden!

@ Zethu, zo dat zou erg zijn als je je baan hierdoor zou verliezen.. :(

..

Ik heb af en toe een veegje bloed nadat ik naar de wc ben geweest de afgelopen dagen.. Zal dit dan weer de ongie zijn? :( Het wordt met de maand minder, slaat nergens op. Maarja heb dan ook geen eisprong voor zover ik weet door het tempen en deze "ongies" :( .
    Woensdag gyn, ik vind het echt spannend. Heb geen idee hoe ik alles moet verwoorden enzo :oops: .

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Heb ooit ook nog ICQ gehad. In 2000 geloof ik. Lang geleden. Toen was ik net verhuisd vanuit Noord-Limburg naar Zuid-Limburg (heb nog 1.5 jaar in Maastricht gewoond voor ik in Sittard ging wonen) Je bent trouwens wel op een leuke dag getrouwd! Ik ben op die dag jarig :D

Mijn contract loopt 15 april af. Ik weet gewoon dat ik hierdoor nu verlenging echt kan vergeten! Ze hebben me nu al lange tijd moeten missen zonder dat ze iemand er voor terugkregen. Waarom zouden ze dat risico nu nog een keer nemen?
    Ik heb door dit hele gebeuren ook echt geen zin om terug te komen in dit werk en ander werk te gaan zoeken. Kans is alleen erg klein dat ik in mijn eigen vakgebied terugkom. En dat wil ik zo graag. Helaas zal ik vast hangen in dit vakgebied :(

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zethu, wat een domme muts sorry dat ik het zeg hoor..
    Ik hoop dat alles toch nog goed komt.
    Het lijk wel of me hersens de verpakking van Primolut herkennen :) , ongi krampen in hevige status echt pijnlijk. EN heb nog niet een tabletje gehad, had dit de vorige keer ook toen ik het had op gehaald bijde Apotheker. Als ik echt ongi word nu dan kunnen de pendels nog wel eens kloppen..

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Tja van je collega's moet je het hebben he. Dan maar op zoek naar ander werk he. Zal toch wel niets worden met dit werk.
    Is alleen momenteel niet veel te vinden wat bij me past :(

11. MyPrecious

@ Zethu, Ja een collega van niks zo te horen. Bah, zulke mensen snap ik niet hé.

@ Tante Mars, Slimme hersens heb je :) hihi. Nou hopen dat het zo doorzet dan kun je ook sneller met de Clomid beginnen, toch? Wordt dit je 1e ronde Clomid?

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik begin me er langzaam aan maar weer bij neer te leggen dat mijn leven nu eenmaal zo in elkaar steekt.

13. MyPrecious

Ah niet zo denken hoor Zethu.. Knuffel voor jou!

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey dames, hoe is het hier? Iedereen een goed weekend en carnaval gehad?

Groetjes,
    Miranda

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik heb over het algemeen wel vaak tegenslag, maar vaak valt het me niet eens op. De laatste tijd krijg ik gewoon weer ineens heel veel tegelijk. Is soms heel moeilijk, maar ik denk dat ik me er nu maar ff bij neer moet leggen. Meestal gaat het dan weer een tijdje goed.

Paar drukke dagen gehad. Gisteren sportkleren gaan halen bij de Outlet in Roermond. Mijn vriend gaat morgen ook eindelijk sporten. En ik wilde graag een nieuwe trainingsbroek (was wel enorm lastig iets in mijn maat te vinden). Daarna bij schoonmama op bezoek gegaan.
    Vandaag bij de psych geweest. Daarna nieuwe ruitewissers voor mijn autootje gehaald. Nog ff met de was bezig geweest en vanavond naar mijn schoonzus geweest vw haar verjaardag.
    Morgen komt haar kleine bij ons. Mogen we babysitten. De reden waarom is niet zo leuk. Een tante van haar vriend is zaterdag dood gevonden, en morgen moeten ze naar de begrafenis.

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh das idd niet zo een leuke reden. Maar wel leuk oppassen!

Je bent wel druk bezig geweest. Hoe ging het werken deze week?

Groetjes,
    Miranda

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Oppassen was zeker leuk. De kleine meid wil de hele tijd mijn bril vastpakken, maar ik weet gewoon dat als ze hem eenmaal heeft dat ik hem dan niet meer terugkrijg.

Heb vandaag weer een uurtje gewerkt. Ik had al koppijn toen ik daar naar binnenliep. Ben vandaag ook heel erg moe. Ik heb me iig niet gek laten maken, uiteraard was er weer meer te doen als wat ik in een uurtje aankan. Ik vind het niet erg om te stoppen als ik een uurtje bezig ben geweest.
    Toen ik mijn pauze had gepakt heb ik mijn telefoontool niet van pauze afgezet, er bleef een queue staan. Mooi niet dat ik vandaag een telefoontje had gepakt!
    Vrijdag weer een uurtje. Als ik dan geen koppijn heb dan ga ik volgende week 3 dagen van 1 uur werken. Op donderdag moet ik dan naar de arbo.

Hoe is het met jou Miranda?

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    mwah gaat wel...bijna geen ongi meer! eindelijk...dus weer afwachten hoe en wat er nu gaat gebeuren...

Me meissie is bijna jarig hihi...daar kijk ik echt naar uit! zoveel zin om der verjaardag te vieren!

Als je nu al hoofdpijn hebt, maak je je zorgen om te gaan werken dan? Klinkt niet goed, of prettig meis. Doe maar lekker ontspannen de rest van de dag door! Oh en geweldig he die kleintjes...geniet ier ook nog elke dag!

Hopelijk bij jouw ook snel een kleintje dat van jezelf is.

Groetjs,
    Miranda

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik maakte me wel druk vw wat er eind vorige week gebeurd is (kletsende collega). Gelukkig werd ik niet raar aangekeken toen ik vandaag aankwam. Dus mss ben ik vrijdag wel wat meer ontspannen als ik ga.
    Ik heb zelf nu ook zoiets van: ik ga nu ff niets in huis doen. Strax lekker sporten. Vriendlief gaat vandaag ook voor het eerst. Hij is nu naar een kennis om zijn auto te laten maken, Zodat hij morgen op keuring kan.

Fijn trouwens dat je bijna geen ongi meer hebt!
    En die kleintjes: ja zijn echt geweldig. Ik wil al 7 jaar, maar mijn ex wilde niet. En toen ik dus net iets met mijn huidige vriend kreeg moest ik wachten tot hij er aan toe was.
    No way dat iemand mij gaat vragen mijn wens in de koelkast terug te zetten! :D

20. MyPrecious

Ik dacht ik laat het jullie ff weten.

Ik ben thuis van de gyn.. En ik heb een hele aardige mannelijke gyn. Ik zit nu officieel in de mmm. En ik heb dus zoals ik al dacht PCO. Er zaten aan 1 kant al meer dan 10 cystes. En aan de andere kant heeft hij niet geteld, maar daar zaten ook veel. Verder ziet alles er gewoon normaal uit. En ik moet nu aan de primoluut (goed geschreven?), en dan moet ik op CD14 en CD21 bloed laten prikken . En krijg de uitslag in april. Ook moet me vriend zijn zaad inleveren. Maar jullie weten vast zelf wel hoe het gaat.

Mijn gevoel was dus wel goed dat het PCO is. Ik zag al die "bubbeltjes" en ik wist meteen dat mijn gevoel bevestigd werd.

Deel Deze Pagina