PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    He Lot, wat vervelend dat het niet doorzet!
    Wat voor dosering clomid krijg je? Sloeg dat de volgende ronde wel aan? Misschien kan je zelf anders controleren met ovulatietesten wanneer je eisprong is........ Liever natuurlijk nog een FM voor je vakantie......
    Lastig hoor!

2. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nou heb het vandaag met een gewone thermometer gecontroleerd, me moeder had me er 1 gisteravond gegeven, en mijn temp was bij de oor, 37,5 en bij de gewone 37,3 dus veel verschil zat er niet tussen.

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    geen idee of 0.2 een klein of groot verschil is. Ik temp niet en weet ook niet zo goed hoe dat allemaal werkt.
    Succes hoor met tempen!

4. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja scheelt wel, maar als ik gewoon de oor aanhoud was me temp 37,7 gister en vandaag 35,5 dus is ook 0,2 verschil

5. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik denk dat je er gewoon 1 weg moet doen en steeds met dezelfde tempen. Anders wordt het zo ingewikkeld.
    En dat vind ik het al ;)

6. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Vandaag weer geweest voor een FM... Er zit aan de ene kant een follikel van 16mm en aan de andere kant één van 14mm en enkele kleintjes. =D>
    Kben zo opgelucht dat ik terug een kans krijg om eventueel zwanger te worden :whistle: . Zat er echt mee in omdat ik bijna niets van pijn heb gehad aan de eierstokken.

Deborah@ Het zou het beste zijn om met een digitale thermometer anaal te meten, dat is het nauwkeurigste. Kweet plezant is anders ;) maar ja tis voor het goeie doel hé :)

Lot@ Wat vervelend dat je ongi niet doorzet, nu nog steeds geen bloed te bespeuren?

Chantje@ Wat goed zeg al 1.8 kg kwijt =D> , hopelijk komen de :evil: :evil: :evil: vlug op bezoek...

Pattie@ Jammer dat de 50mg clomid afzwakt, maar er is nog hoop hé... Wie weet heb je maandag een superei... :D

Cira@ Hoe is het met jou meid? Wanneer moet jij voor een FM?

7. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    cira je hebt pb ;) ;) :)

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    chantje ik krijg nu 100 mg clomid, vorige ronde had ik 50 mg had een mooi ei op dag 23 van 24 mm maar helaas heb ik geen goede eisprong gehad de gyn kon niet echt verklaren hoe dat kon...heb vandaag even gebeld en deze ronde word gewoon zonder controles omdat we weg zijn en dan zie ik het wel..
    Nu nog steeds geen bloed te bespeuren maar wel wat oud bloed maar heel iets dus hoop dat het het weekend goed gaat doorzetten moet anders maandag de gyn bellen als het er nog niet is maar hoop het zo want krijg anders vast weer iets om het op te wekken en daar heb ik niet zo zin in wil zo graag verder...

Chantje bij jouw al wat op de loer van de ongie?

mariska jeetje zeg wat super nieuws =D> ff doorgroeien eitjes en dan mooi bevrucht worden veel succes wanneer moet je weer?.

deborah dan heb je wel een hoge temperatuur maar dat kan vast veel succes!

9. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Lot@ Kmoet niet meer terug voor een FM... Nu afwachten en dan zal ik binnen een goeie 14 dagen weten of dat mijn eitje gesprongen is [-o<
    Hier gaat het helemaal anders dan bij jullie in Nederland, ik moet ook geen bloed laten prikken om te zien of dat ik een eisprong heb gehad.
    Blijkbaar vertrouwd de gyn erop dat de follikel blijft doorgroeien en springt ;)
    Kben wel blij dat ik temp zo kan ik toch volgen of dat ik wel degelijk een eisprong heb gehad of niet...

10. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hoi hoi,

Chantje, wat goed dat je bent afgevallen!

Lot, vervelend zeg dat je nu toch geen zekerheid hebt voor je op vakantie gaat. Hopelijk kun je het daar een beetje loslaten.

Mariska, fijn dat de fm goed was!

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    bloemetje ik vind het nu goed dat ik geen controle kan krijgen,

maar hoop zo dat ik vandaag ongie word anders moet ik morgen weer bellen, het is wel iets aanwezig maar het zet niet door en hoop zo dat het komt heb vandaag wel last van ongie krampen(maar dit is gekomen na het klussen :oops: dus weet niet waar het mee te maken heeft) heb al 2 dagen even een dipje en wil zo graag positief denken maar dat is soms moeilijk.

allemaal succes

12. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Hoi Lot, wat vervelend dat je een dipje hebt! Dus je bent nog steeds niet ongi....ik ook niet!
    Vervelend he!

Mariska: fantastisch van al die eitjes! ZET "M OP HE!

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi chantje,

nou vanmiddag had ik wat rood bloed was helemaal gelukkig hoop nu dat het goed doorzet en niet weggaat dus dan is dag 1 weer begonnen toch als het rood was? erg he normaal wil je niet ongie worden en nu zit je erop te wachten omdat je graag verder wilt, succes en hoop dat het bij jouw snel doorkomt!

14. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Lot@ Ik duim voor je dat je ongi goed doorzet hoor...

Chantje@ Hier draaien ook de duimen voor jou hoor, HUP :evil: HUP

Hier alles rustig, zit te wachten op mijn eisprong :( , eergisteren en gisteren een temp van 36.2 dacht ja zal gisteren eisprong gehad hebben maar vanmorgen 36.3 dus ik hoop dat ie morgen de lucht ingaat [-o< [-o< [-o<

Hoe is het met de andere meiden... Het is hier zo rustig op dit topic :(:

15. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hallo Maris spannend!

Hier alles rustig, ben aan het tempen maar veel schiet ik er niet mee op, Mijn temp schommelt hier erg :rolleyes:

16. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Deborah@ Mijn temp schommeld ook hoor... En is zo hoog in het begin tis nog maar nu dat ie goed gezakt is. Maar morgen mag ie zeker 0.3 graden stijgen hoor ;) ( 3 dagen na elkaar )
    Zo kan je dan zien dat je een eisprong hebt gehad...

17. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

Mijn temp is, 37,7 , 37,5 , 37,7 , 37,0 en vanmorgen 37,3

18. pattie007

pattie007 Actief lid

31 mei 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    He meiden,

Ik wilde even laten weten dat ik aan ieder van jullie denk en dat ik duim dat iedereen snel deze topic kan verlaten!
    Ik ben dan wel niet veel aanwezig hier, maar denk dagelijks aan jullie.

Ik moet straks weer voor een fm. Ik hoop dat hij gegroeit is!
    Ik laat het vanmiddag weten!

19. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Pattie@ Heel veel succes straks voor je FM...
    Heb je ook altijd zoveel zenuwen als je naar de gyn moet gaan voor FM?
    Ik ga altijd kapot van de stress, vrijdag had ik een afspraak om 14 uur en ben maar om 15 uur bij hem binnen kunnen gaan... Amai zeg dacht dat ik het ging krijgen op dat moment. :)

20. pattie007

pattie007 Actief lid

31 mei 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    Ja ik ben ook altijd best wel gespannen wat ze nu weer gaan zeggen.
    Ik kan bijna niet stilzitten in de wachtkamer haha.

Deel Deze Pagina