Pffff Nou meiden ik zit wel in een dip hoor, overal waar ik kijk, op internet op straat is iedereen hier in de buurt zwanger, en dan ook nog is zonder erbij na te denken, van die jongen meisje! En dan kan ik zo kwaad worden Waarom ik nu niet?
Moeilijk he Deborah, wij komen ook aan de beurt hoor! Pattie succes. Mariska, hopelijk gaat je temp gauw omhoog en blijft ie zo. Lot, fijn dat het wsl doorzet nu. Chantje hopelijk komt het bij jou ook snel.
Nou, geen goed nieuws. De eiblaas was niet echt gegroeit t.o.v. afgelopen donderdag. Voor de zekerheid moet ik aankomende donderdag weer terug, maar deze ronde lijkt voorbij te gaan. Ik moet de volgende ronde beginnen met 100 mg. dat staat nu vast. Omdat deze ronde niet gaat zoals het hoort, gaat het dus niet lukken om in deze ronde mijn 2e fase te controleren. dus ook dat schiet weer niet op.
Oh Pattie wat vervelend voor je! Hopelijk gaat het straks met 100gm helemaal goed komen! Hier geen ongi.....maar voel me helemaal oke (op mijn verkoudheid na)! Ik ben 2.4 kilo afgevallen vorige week en dat geeft me een supermotivatie voor deze week! Lekker veel sporten en water drinken en weinig en gezond eten! Ik mag als ik ongi ben met 150mg beginnen en heb daar een goed gevoel bij! Vorige keer kreeg ik een superei en was ik zwanger! Heb dus goede hoop voor de volgende ronde! Liefs voor iedereen!
Pattie@Wat jammer dat je ei niet gegroeid was... Kop op meid volgende ronde met 100mg zal je een mooi ei geven hoor, daar ben ik zeker van. Chantje@ Kduim dat je terug een superei hebt met 150 mg, toitoitoi Deborah@ Ja meid kan je goed begrijpen hoor, hier is ook iedereen zwanger behalve ik... Kom net van de Lidl en zag daar ook een jong meisje ( denk een jaar of 16-17 ) met haar moeder en jongere zus en ze was ook zwanger ja moest toch ook weer effen slikken hoor Bloemetje@ Hoe is het met jou meid? Cira@ Ook al een paar dagen geleden dat we jou nog gehoord hebben : Alles goed met jou en wanneer moet je voor FM :
hoi dames, vond het gister ook al rustig hier.... pattie balen meid dat hij niet gegroeit is hoop dat de 100mg heel goed aanslaat! chantje zal de ongies wel even naar je toesturen is hier niet zover vandaan ze zijn er zo, hihi, fijn dat je zo;n goed gevoel hebt bij de 150mg hoop dat het hiermee weer gaat en mag lukken bij jullie! we zijn natuurlijk op het goede pad allemaal cindy achteraan.... deborah moeilijk he soms al die zwangeren maar onze tijd komt vast ook alleen ons geduld word zo op de proef gesteld succes mariska hoop dat je temp morgen de lucht ingaat, heb je goed geklust...spannend en wijs die zaadjes goed de weg he bloemetje hoe is het met jouw? hoe zou het met linda zijn zou ze wel of niet ongie geworden zijn.... cira hoe is het met jouw? ik ben helemaal blij want mijn ongie heeft goed doorgezet morgen met clomid beginnen en dan hoop ik zo dat mijn ei nu wel springt denk aan jullie allemaal en hoop dat we gauw zwanger mogen zijn en blijven succes!
IK HOOP OOK ZO DAT WIJ HAAR SNEL ZULLEN VOLGEN! Hopelijk hebben we allemaal een heerlijke en ontspannen zomer en kunnen we daarna elkaar het goede nieuws vertellen!
chantje daar gaan we voor met zijn allen naar de april/mei mama's we kunnen niets anders doen helaas dan klussen en hopen.....
HOOOI iedereen! Sorry dat ik zolang niet geweest ben maar ik had het erg druk met de trouwerij van m'n zus. maar even het laatste nieuws, vandaag ben ik naar de gyn geweest voor de bloeduitslagen en of m'n hubbie z'n zwemmers in orde waren en wat het behandelplan wordt. Nou alles is goed met de zwemmers en in mijn bloed ook niks raars En het mooiste is dat ik direct met duphaston mag beginnen en daarna met de 1e ronde clomid! Ik ben zo blij! Z o dat is eruit, ik moet dus nu 12 dagen duphaston gebruiken en op de wachten. en ik moet ook gaan tempen van de gyn, vind ik eigenlijk helemaal niks maarja het moet maar. groetjes mirreke
jammeke fijn dat de uitslag van je man goed was en dat jij met de duphaston mag beginnen hopelijk word je daarna snel ongie dan kan je verder succes!
Jammeke@ Wat goed dat de uitslagen van de zwemmers en bloed in orde waren... Wat goed dat je al meteen met duphaston mag beginnen en dan duimen dat je snel ongi wordt...
hallo dames, Ik kom erbij want heb ook last van die kralenkettijngen! hahah ik krijg woensdag een laproscopie en gaan kijken of mij eierstokken niet verkleeft zijn.. en als dat verder goed is verwacht ik zelf dat ik ook aan de clomid ga enzoo... zijn er veel meiden die last hebben gekregen van de bijwerkingen ( stmmingswisselingen)? en heeft iemand hier op dit topic ook weleens een laproscopie gehad? ben nu best zenuwachtig eiegnlijk! succes allemaal! groetjes
Helaas welkom Stef! Ik heb zelf geen laproscopie gehad... succes met de behandeling! Nou, de zijn onderweg! Het beetje bloed dat ik net zag tijdens het plassen was echt helderrood dus ik denk wel dat het doorzet en dat ik vandaag als dag 1 kan rekenen! Ik heb zo'n zin om met de clomid te beginnen. Eindelijk na mijn MK begin april kunnen we weer actief bezig zijn met zwanger worden. Ik voel me TOPPIE! Gek, ik had namelijk nooit gedacht dat ik me zo goed zou voelen. Ik bedoel echt fijn vind ik de bijwerkingen van de clomid niet maar ik kan ze nu wel hebben! NIEUWE RONDE NIEUWE KANSEN!
Stef@ Welkom bij ons " cluppie " .... Ik wens je veel succes met je behandeling. Ik heb nog geen laproscopie gehad dus weet niet hoe het in z'n werk gaat... Pfff bijwerkingen van clomid hmmmmm :-k warmteopwellingen en ook stemmingswisselingen. Eerst dan plots dan weer en ga maar zo door... Maar ja alles voor het goede doel hé Chantje@ Kben blij dat de onderweg zijn... Wat goed dat je zo positief bent en je goed voelt , kwou dat ik ook zo was
Lieve Mariska, Hoe gaat het nu met jou dan? Ik begrijp dat je 2 eitjes hebt, dat is toch super! Met veel klussen en nog veel meer geluk kan het toch helemaal goed gaan......