Hallo allemaal! Sorry dat ik veel afwezig ben. Het is zo druk op het werk dat ik dagenlijks minimaal 11 a 12 uur werk. En afgelopen weekend vrijgezellen feest gehad van mijn aankomend schoonzusje. Hier gaat alles zijn gagentje ik kan niet veel nadenken over eisprongen en zwanger raken door al de drukte dus dat is wel gunstig. Morgen moet ik terug voor een FM. Ben wel heel benieuwd of de clomid weer is aangeslagen. Nou krijg nu visite wellicht dat ik vanavnd nog even kom kijken.
hoi allemaal, morgenmiddag lees ik nog een beetje bij en dan ga ik morgenavond op vakantie \/ en ben 5 augustus weer terug dus zal wel afkicken worden dat ik niet ff kan lezen maar wens jullie het goede voor deze weken en hoop dat er velen van jullie liefst allemaal zwanger zijn als ik er weer. ben hopelijk gebeurt er in die 2 weken veel goeds allemaal goed klussen, ook wij houden ons daar goed mee bezig in onze tent in italie en wie weet als er een goede eisprong komt deze keer dat er een kleintje groeit die verwekt is op italiaanse bodem... voor degene die ook vakantie hebben geniet ervan ga ik ook doen even andere dingen om me mee bezig te houden en niet teveel met deze wens maar wel een beetje natuurlijk en dan vol goede moed weer door.... denk aan jullie! groei eitjes groei bij ons allemaal [-o<
Dank jullie meiden. @Lot ik las dat je eindelijk ongi bent geworden. Hoop dat je deze ronde een prachtige eisprong krijg! Een hele fijne vakantie en wieweet is italie vruchtbaarder dan Nederland @mariska jouw eitjes moeten gewoon springen! Ik hoop zo dat jij deze ronde pos. test! @ chantje fijn dat de ongi door is gezet. eindelijk voor jou ook een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Ik duim voor je! @ all sorry als ik mensen ben vergeten. Maar ik duim natuurlijk voor iedereen!
Hé lieve meiden, Ik ben ook een tijdje weg, vanwege vakantie, maar ook vanwege even afstand nemen. Succes en het beste allemaal. Ik wens jullie mooie eisprongen en zwangerschappen toe! Ik ben benieuwd hoelang ik het volhoud om niet hier te komen maar ik wil echt even proberen om er wat minder mee bezig te zijn. Tot een volgende keer en meiden houd jullie taai, alles komt goed! X Bloemetje ps voor diegenen die vakantie hebben: geniet ervan!
bloemetje een hele fijne vakantie en hoop dat het lukt om even wat 'afstand'te nemen en dat je gauw geholpen word we spreken je wel weer en weet dat we zeker aan je denken! als we je voor die tijd niet spreken succes met de leo behandeling...... cora ja ben zondag ongie geworden en ben nu met de derder dag clomid bezig en hnu maar hopen dat ik een goede eisprong krijg!
@bloemetje en lot fijne vakantie en geniet ervan. @lot veel plezier in je tent en let op hij is niet geluidsdicht. grijns. gr sas
Lot en Bloemetje heel veel fun in jullie vakantie... Geniet er met volle teugen van hé Mijn vakantie loopt op z'n einde maandag terug aan de slag...
Ikke is een beetje happy hahaha Vanmorgen voor een fm geweest en aangezien de kuur niet aansloeg verwachte ik er niet veel van. Maar niets is minder waar, hij is gegroeit tot 1,8 cm! Hij was echt rijp zei de gyn hahaha. Ik moet de volgende ronde wel gewoon 100 mg gaan slikken en er wordt in het vruchtbaarheidsoverleg overlegt of ik vanaf de volgende ronde aan de pregnyl moet. Volgens mijn gyn is niet echt bewezen dat dat helpt om de 2e fase te verlengen, maar ze gaat het even met de anderen overleggen en ik hoor dit de volgende keer dat ik erheen moet. Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is en dat dit late eitje z'n best gaat doen hahaha. Volgende week woensdag moet ik nog even progesteron laten prikken en dan kunnen we weer gaan wachten.
Pattie: wat fijn voor jou! Veel plezier met klussen! Lot: geniet van de vakantie en doe je best! Bloemetje: je zal dit niet meer lezen dan denk ik maar ik wil je toch heel graag een hele fijne vakantie toewensen en ik hoop voor je dat het je lukt om een beetje afstand te nemen! Ik denk aan je! Cira: hopelijk heb je een goede FM gehad en waren er mooie eitjes te zien!? Vandaag mijn 1e dag clomid......... laat dat EI maar komen! [-o< [-o< [-o< [-o<
chantje ik hoop dat je ei snel komt cira hoe was je fm? pattie fijn dat er toch wat gegroeit was hopelijk hoef je niet aan de 100mg te beginnen en is het nu gewoon raak! mariska bedankt komt vast wel goed en jij weer succes met werken! sas hou er rekening mee dat de tent niet geluidsdicht is hihi
Cira@ Hoe was je FM? Pattie@ Jaja wonderen bestaan precies toch hé , wat goed zeg een ei van 18mm... Chantje@ Goed dat je vandaag kon beginnen met je 1e clomid, er zal wel een mooi eitje groeien hoor...
Ik vergat iedereen die op vakantie gaat een goede en vruchtbare vakantie te wensen haha. Dus bij deze! Chantje@ Ik ga zeker voor je duimen! En ja, wonderen bestaan toch haha. Ik ga er weer helemaal voor deze ronde, had de hoop al opgegeven, maar vanavond moet mijn hubbie er dan toch echt weer aan geloven hahaha
Cira@ We zitten in spanning te wachten op een teken van jou Hoe was je FM? Hopelijk heb je goed nieuws voor ons...