Jannie; Wat ontzettend fijn voor jou dat de clomid zo goed zijn werk heeft gedaan! Wat een hoop eitjes! Hopelijk voor jou geen 2e kuur!
Hoi, @ Chantje, wat geweldig zo'n verassingsei! Liet de gyn je toch niet voor niks komen! Hopelijk groeit hij goed door tot een veel belovende eisprong. Ik ben blij voor je @ Janine, welkom. Wauw meerdere eitjes... Ik vraag me ineens af, bestaat het dat deze eitjes op verschillende momenten bevrucht worden, zodat als je een meerling zou krijgen, de kinderen sowieso al een paar dagen kunnen schelen in leeftijd? Is de kans groot dat de anderen ook doorgroeien, zodat je een vierling kunt krijgen? Super hoor dat het meteen al zo goed aanslaat! Dat wordt spannend! Op welke dag van je cyclus ben je nu? @ Lot, nooit de moed opgeven hoor, PCO is over het algemeen lastig, maar meestal niet onoverwinnelijk! Hier verder niets bijzonders, zit nu op dag 19 ofzo van mijn cyclus (ik heb het even aangepast, had me eerder vergist) en verlies nog steeds bloed, al is het erg weinig. Echt ongi kan ik het niet meer noemen, dus wat dat betreft valt het mee. Mijn temp blijft constant 36,8 - 36,9 . Groetjes Milla
Jemig, ik wordt niet goed van mezelf. Dag 10 na de primolut nog niks , conclusie of niet genoeg primolut gehad of zwanger. Heel de dag zit ik op dit forum te kijken, bij de eerste symptonen, vergelijkbare situaties en ik voel van alles wat ik ook voel als ik ongi wordt. Denk dat ik van mijn eigen ongi wordt. Maar niks te bekennen. Morgen naar de gyn.
Wat vreemd Fleurrebel. 10 dagen is inderdaad wel erg lang! Ik heb er geen verstand van hoor, maar ik zou even een testje doen als ik jou was. Wie weet is die primolut wel gevaarlijk voor een vruchtje, dan kun je het maar beter weten, zodat je het geen dag langer hoeft te slikken. Daarnaast, samen thuis testen is altijd gezelliger als bij de gyn Ik ben hoe dan ook benieuwd wat hij je morgen te vertellen heeft. Succes!
Fleurrebel, dat gaat inderdaad wel erg lang duren. Misschien is een testje doen wel een goed idee. Ik heb wel eens vaker gehoord/gelezen dat een menstruatie uitbleef. Heb je al contact gehad met jouw gyn?
Nou ik heb intussen de test gedaan en hij was negatief. Ik ben al vanaf december bezig, maar nog altijd niks. Nu weet ik dat er dames zijn die langer bezig zijn, dus ik mag niet klagen. Aan alle andere met PCO: Dames sterkte!
chantje: SUPERRRR zeg zo'n verrassingsei en nu klussen geblazen en hopelijk word het verrassingsei mooi bevrucht! mijn duimen blijven draaien! janine: wat goed zeg dat clomid zo goed aanslaat bij je wie weet geen volgende ronde meer nodig succes! Fleurrebel: wat onzeker zeg als je nog niet ongie bent hopelijk betekent het iets goeds! succes bij de gyn! marleen balen dat de test negatief was, succes! milla ben je nu al 19 dagen aan het vloeien dat is erg vervelend zeg en lang. hier weinig nieuws heb gister nog een aantal keer een steekje gehad en wat gevoelige onderbuik dus ik hoop zo dat ik een eisprong heb gehad of dat hij snel komt verder blijft het afwachten maar soms is het geduld wel op.... allemaal succes
De Primolut heb ik 5 dagen achtereen geslikt, en dan binnen 5 dagen moet je een doorbraakbloeding krijgen.
Lot: wachten is inderdaad zooo moeilijk, eignlijk doen we niet anders...... wachten.... medicijnen slikken.....wachten klussen.......wachten...... Marleen: wat jammer een negatieve test!
Chantje@ Wat goed zeg een verrassingsei! Marleen@ Jammer dat de test negatief was... Janine@ Welkom bij ons cluppie, amai zo veel eitjes zeg... Hopelijk wordt er snel een bevrucht Fleurrebel@ Ik zou toch een testje wagen hoor, wie weet...... Lot@ Inderdaad dat wachten ben ik ook telkens snel beu hoor... veel succes meid
Ow wat ben ik opgelucht dat ik zie dat er nog zo veel andere PCO hebben. Niet leuk voor jullie natuurlijk, maar ik trek er wel steun aan om jullie berichten te lezen. Ik kom er net ook achter dat er op mijn werk nog twee meiden zijn met PCO. Fijn om zo met iedereen er over te kunnen praten. Bij voorbaat dank allemaal!
Marleen: ik vind het ook fijn om verhalen van lotgenoten te lezen/horen. Dat geeft mij ook veel steun maar ik vind het ook erg fijn als ik anderen kan helpen!
Ik wil vragen wat jullie voelen voor en rond je eisprong? Vroeg me af hoe het met bloemetje zou zijn?
Hoihoi, @ Lot, ik kan me nog herinneren dat ik een zeurend gevoel aan de rechterzijde in mijn buik voelde, dat werd steeds erger en erger, en toen opeens was het weg. De dag daarna bleek tijdens de FM dat het eitje gesprongen was, uit dat eitje is mijn oudste dochter ontstaan Ik ben inderdaad al 19 dagen aan het vloeien, maar het is wel eens 56 dagen constant heel heftig geweest, dus ik ben al heel blij! @ Marleen, blijkbaar hebben best veel vrouwen PCO een op de tien ofzoiets geloof ik. Sommigen komen er alleen nooit achter want bij iedereen komt het anders tot uiting. Jammer dat je test negatief was! @ Fleurrebel, ok gelukkig maar. Het is ook zo'n tijd geleden dat ik primolut slikte! Weet je al wat je gaat doen? Succes alvast bij de gyn! Fijne avond allemaal!
ik ben even helemaal blij dacht eind van de middag ga toch eens een ovutest halen dus deze net gedaan van clear blue kan elk moment van de dag na 4 uur niet plassen stond er een smiley zou het dan toch die steken hopelijk springt hij nu wel dus zo aan de klus
He Lot, wat goed , lekker aan de klus. Had je een voorgevoel? Mijn man heeft nog gauw voor sluitingtijd een zwtest gehaald. weet nog niet of ik straks ga testen of morgen vroeg. Nog wel wat buik pijntjes maar nog niks te bekennen, kan ook nog een blaasontsteking zijn, vanmiddag bij het plassen voelde ik mijn blaas echt samentrekken.
ik had gister wat steekjes en een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en vandaag was dat er ook nog en dan aan beide kanten dus had zoiets van zou dat een eisprong zijn dus dacht haal maar testen hoop zo dat hij springt en dat hij bevrucht word! spannend een test doen zou hem mss toch morgenochtend doen is je urine wat meer geconcentreerd duim voor je! succes!
wauw Lot wat gaaf, een kans deze maand! hier is de temp weer terug op 37,0 mijn borsten zijn wat groter en tepels ook soms steekt het in mijn borsten en onderin mijn buik... denk dat ik morgen maar even weer ga testen maar ben zo bang dat het weer nega is en dat ik eind deze week gewoon ongi wordt, sorry voor mijn gezeur hoor morgen horen jullie weer meer.
Hoi hoi, Wow spannende tijd hier, de wel/niet fases slaan toe! Lot, geweldig! Ik hoop zo dat het gaat lukken! Als dat zeurende gevoel helemaal weg is, is je ei pas gesprongen. Fleurrebel, succes vandaag! Linda, spannend hoor! Nee is geen gezeur, daar is dit forum toch voor! Liefs Milla