PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    @bloemetje, we missen je wel hoor hier. Fijn dat de 'forumpauze' je goed doet. Dus je hebt al wel wat onderzoeken gehad spannend we horen je uitslag wel. Fijn dat je uit jezelf ongie bent geworden! Veel succes en er word hier ook zeker gedacht hoe zal het met bloemetje zijn!

@pattie jeetje zeg wat een onzekerheid zo voor je..Wel goed dat je nu de beslissing maakt om overal goed over na te denken en niet als er een kleintje is want wat jij zegt dan word de kleine mss de dupe veel succes met maken van je beslissing denk aan je eigen gevoel en kom gezellig kletsen als je wil en je mag altijd je verhaal doen als je die kwijt wil natuurlijk!

nou mariska hoop dat je eisprong snel uit zichzelf komt zou mooi zijn duim voor je!

ik wens jullie allemaal zoveel succes en hoop voor een kleintje!

2. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Bloemetje; wat fijn om wat van je te horen! Heel veel suc6 met de kijkoperatie! En wat gaaf dat je uit jezelf ongi ben geworden!

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Over 9 dagen kan ik testen.....
    Ik heb een raar gevoel in mijn buik, een beetje alsof ik ongesteld zou moeten worden. Maar dat is veels te vroeg..... Misschien denk ik dat ik van alles voel.....oh, ik vind het ook zo spannend!

Oke, ik moet iets bekennen waar ik me eigenlijk een beetje voor schaam.... ik heb met matcare een testje gedaan..... er staat een heel licht streepje op...zo licht dat ik het niet op de foto krijg..... JA JA JA ik weet het VEELS te vroeg getest maar ik kon het niet laten DOM DOM DOM....

Nu ben ik toch wel benieuwd of dat streepje altijd te voorschijn komt........

Durf eigenlijk niet op OK te drukken........

4. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Chantje wat spannend zeg! Pfffff

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    chantje durf je geen antwoord op je vraag te geven maar je maakt het wel erg spannend zo... dus je hebt een beetje ongi gevoel in je buik hoop dat dit alles wat goeds betekent voor je, duim voor je!

6. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik voel me echt zo stom! Ik WEET gewoon dat het veel te vroeg is!
    Ik wilde het eerst niet schrijven maar ik moest het eruit gooien! Hier is het "lekker" anoniem.....
    Ik wil dit echt tegen niemand anders zeggen!

schaam me diep :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    je hoeft je voor ons niet te schamen, alleen word je er zelf waarschijnlijk wat onrustiger van!?
    hoe voel je je verder?

8. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik werd heel onrustig omdat mijn tepels er weer uitzien als toen ik zwanger was, ik me constant bewust ben van een gek gevoel ik mijn buik.....mijn urine in troebel.....

Maar goed dit had ik dus de vorige keer ook maar de keer dat ik zwanger was was het mijn 1e eisprong.... Misschien doet mijn lichaam dit wel als ik een eisprong heb dat weet ik dus niet..... en misschien verschijnt er op die test altijd wel een licht streepje.....

Ik heb nog elke dag verdriet van mijn miskraam dus misschien wil ik ook wel te graag! Ik wil zooo graag weer het gevoel van zwanger zijn...... He bah nou zit ik te janken.... ben behoorlijk emo!

IK ZIT ME GEK TE MAKEN!

Misschien ook maar ff niet meer computeren......?

9. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    schamen hoef je je niet! het is heel normaal jouw reactie, maar ik zou nu gewoon even alles weer op 0 zeteen (hoe moeilijk hetook is) Ik denk ook als je, jezelf zo gek maakt je dingen gaat bij inbeelden, tenminste zio'n typen ben ik! Nog paar dagen meid dan heb je het verlossende woord! Ik zal hard voor je duimen!

10. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Deborah: ik weet het......ik moet ook proberen te ontspannen en geduldig af te wachten.....
    Ik ga vanaf NU mijn best doen!

ik adem in , adem uit, adem in, adem uit, adem in , adem uit, adem in, adem uit

11. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

ja het is moeilijk, ben zlef nu ook erg ongeduldig met alles en weet het soms ook niet meer! Gister zei ik tegen Chris mijn vriend volgens mij lukt het nooit bij ons :(

12. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Oh, meisje..... ik heb ook steeds dat gevoel zo sterk! Begrijp precies wat je voelt! Maar we moeten de hoop nooit opgeven! Ik ben al 1 keer zwanger geweest terwijl ik dacht nooit zwanger te worden.... Onze tijd komt ECHT wel!

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    chantje het is soms zeker moeilijk om te denken onze tijd komt wel jij bent zo'n tijd bezig en dan is je geduld soms op en dat is normaal, ik hoop dat je gevoel je niet in de steek laat en je volgende week een dikke positieve zwangerschapstest heb het is je zo gegunt! [-o<
    je mag hier lekker je hart luchten hoor....

14. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Dankjewel Lot! Je berichtje doet me goed!

15. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

ja ik ben dan nog wel niet zio lang bezig, maar ik sukkel al vaanaf dag 1 dat iek me eerste menstruatie heb, hoeveel onderzoeken ik nie heb gehad. Ik was pas 17 toen ik ongesteld werd en toen begon al de ellende, ik was eerst altijd 10 weken ongesteld en dan 4 dagen niet en dan weer 9 og 10 weken lang, waardoor ik teveel bloed verloor, toen ben ik aan de pil gegaan en na jaar de pil te slikken kwam ineens me menstruagtie niet meer tijdens de pil, dus onderzoeken gehad en dan jaar is het goed gegaan en toen begon 2 jaar lang de ellende en uiteindelijk kwam eruit dat ik pco had

16. Milla

Milla Niet meer actief

Jullie tijd komt heus wel, kijk naar mij, ik heb ook een cyclus van weet ik hoe lang en ben dan soms met twee maanden lang ongesteld. Ik heb twee wondertjes gekregen, bij jullie gaat dat vast ook lukken!

Moed houden hoor,
    Dikke knuffel

17. Milla

Milla Niet meer actief

Ik wil ook nog even klagen ;)

Ik kreeg laatst van een bekende een hele vervelende reactie omdat ik ooit heb gezegd dat zwanger worden voor ons moeilijk is.

Sommige mensen snappen het niet als wij dat zeggen, dan denken ze; 'hoezo dan, want jullie hebben toch al twee kinderen'.
    Net alsof dat gemakkelijk was, en het daarom vast snel weer lukt! Maar ze weten zo veel niet, ze weten niet dat wij er bij de jongste twee en een half jaar over hebben gedaan, met de oudste zoveel ziekenhuis in en uit zijn geweest, en ik zelfs mijn baan daarvoor heb op moeten zeggen. Om nog maar niet te spreken over de jarenlange onzekerheid vanaf mijn negentiende toen ze vertelden dat ik misschien wel nooit kinderen zou kunnen krijgen...

Ik zou ook wel eens willen weten hoe het zou zijn om te weten wanneer mijn NOD is, dat ik gezellig op zo'n lijstje of met zo'n banner kan aftellen. Ik wil ook wel weten wanneer zonder ovutest mijn vruchtbare dag is, hoe het is om maar 5 dagen ongesteld te zijn ipv 20-60.. en te weten wanneer ik ongesteld word. En vooral zelf te kunnen kiezen voor een kind zonder twee tot drie jaar te wachten of er een dokter bij te halen..
    Dat hebben we allemaal met pco, waarom snappen anderen dat niet!

Pff zo dat moest er even uit.. :D

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    deborah dan loop je zeker al een poos te sukkelen. vervelend als je nergens van op aan kan en je niet ongi word en dan na die tijd komt eruit dat je pco heb veel succes hoor en hoop dat je soms nog een beetje geduld kan vinden hoe moeilijk dat ook is!

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    @milla lief dat je ons altijd weer moed probeert te geven hoor!
    vervelend he dat anderen het niet zo begrijpen en je het dan maar uitlegt om begrip te krijgen.. kan je wel 2 kinderen hebben maar ook daar hebben jullie moeite voor moeten doen ik hoop dat ook jouw ongie is een beetje een regelmaat krijgt en dat het eens wat korter word heel veel succes!

Chantje hoe is het met jouw? voel je je iets beter vandaag?

20. Jammeke

Jammeke Lid

12 jun 2007
    79
    0
    0
    hoi iedereen,

wat een verhalen zeg!
    Ik zelf ook nog effe
    zondag en/of maandag heb ik m'n eisprong gehad, no ik geloof nu nooit meer dat ik die al eens van mezelf heb gehad ik ben echt beroerd geweest, hoofdpijn steken in m'n buik misselijk ik wist niet wat me overkwam!

de ovutest was ook vet donkerpaars dus ik denk dat er inderdaad meer als 1 eitje is geknapt en nu maar afwachten he, we hebben wel flink geklust hahaha dus daar zal het niet aan liggen!

nu heb ik nog steeds lichte krampen en hoofdpij
    nou we wachten het maar af ik vind het wel reuze spannend allemaal.

dit is voor ons pas de eerste ronde met clomid dus k ga er niet vanuit dat het direct raak is (hoewel ik dat wel hoooop ohohoh)

knuf jammeke

Deel Deze Pagina