Nou Jammeke, dat zijn wel een hele heftige eisprong(en) geweest als ik het zo lees! Jammer dat je er zo ziek van was, maar ik denk dat de kans heel groot is dat het deze ronde raak zal zijn Bij mij was het destijds ook de eerste ronde raak, met maar een eitje, dus bij jou moet het vast lukken Lot, bedankt voor je peptalk! Ik hoop het ook, ik zit nu op dagt 28 maar nog geen eisprong gehad. Hoe is het met de rest vandaag?
Jeetje zeg nou hopelijk mag het zo zijn voor je! Ik heb ook al 2 dagen hoofdpijn vooral aan eind van de middag
Hier gaat het redelijk. Vanmorgen de 1 ste FM gehad, d'r is wel activiteit maar nog niks denderends, is ook nog maar cd 10, vrijdag terug. De gyn wil kijken of ik eisprong krijg met clomid, lukt dat dan gelijk IUI en anders volgende cyclus een HSG. We blijven positief maar soms wil ik het wel uit schreeuwen en al dat geuitleg wordt je ook niet goed van. Mijn schoonmoeder snapt er helemaal niks van en mijn man verteld het dan ook zo handig en dan zegt ze " oh dus het is nu goed?" Nee natuurlijk niet PCO gaat niet vanzelf over. Ik zal het eens voor d'r uitprinten misschien begrijpt ze het dan wat beter. ppfff dat lucht op.
milla beetje peptalk is soms nodig he! deborah vervelend die hoofdpijn... fleurrebel hopelijk krijg je met clomid een mooie eisprong dan kan je verder met iui veel succes! jammeke vervelend dat je zo'n last van je ei had hoop dat het gelukt is succes met wachten en dat is zo moeilijk wachten! Hier weinig nieuws voel niet veel dus denk ook niet dat het gelukt is maar hoop het zo van wel! afwachten maar.... chantje hoe is het met je? en hoe is het met de andere dames?
ik heb even een vraag... een poosje geleden stond er een mooi gedichtje op de site over een kindje dat welkom is, en er in onze gedachten altijd al is, maar telkens bij een ander gezin geboren word heeft iemand deze ook gelezen kan hem niet meer vinden?
Hoi, Ik ben gister de hele in Belgie geweest, heb het heerlijk gehad! Ik voel me nog steeds helemaal raar! Over 7 dagen kan ik testen.... maar dat ga ik niet volhouden ben ik bang! Na die lichte streepjes gezien te hebben hoop ik eigenlijk na het weekend wel op een donkere streep! Lot: hoe voel jij je?
Hey Chantje, Hoezo bij jou lichte streepjes? Toen ik zwanger werd met clomid, heb ik 6 dagen van te voren al een test gedaan, die was positief, wel lichte streepjes, maar toch, een streep is een streep! Hoezo voel jij je raar? Wat voel je dan? Ik ben zo benieuwd, ik hoop het zo voor je
Mila: een soort van ongesteldheidsgevoel in mijn buik, jeukende tepels.....voel me weer een beetje als toen ik zwanger was...... Maar durf het niet te hard te zeggen....... Ik heb veels te vroeg getest en zou ALS het zo is nog zoveel mis kunnen gaan.....
Ik heb al 4 dagen achter elkaar precies zelfde temperatuur 36,7 heb ik noh nooit gehad WEeet ook nie wat het betekend
Hai Chantje, Maar je hebt dus wel al getest en had twee streepjes?! Och meis, ik snap dat je voorzichtig wilt zijn, maar als dat zo is, is het eitje in ieder geval bevrucht en al ingenesteld, en ben je dus gewoon echt zwanger! Logisch dat jij die kwaaltjes hebt, je hebt HCG in je bloed! Anders had je ook geen tweede streepje (hoe dun ook)! Of het goed zal gaan is natuurlijk een tweede kwestie, ik snap dat je bang bent omdat je eerder miskraam hebt gehad. Die dikke streep komt vanzelf, ik hoop dat het goed zal blijven gaan, zal voor je duimen! Liefs Milla
Milla: ja dat klopt, ik heb getest en had 2 streepjes... 1 erg licht maar wel een paar keer! (kon het niet laten heb die dag een paar keer een test gedaan...) Oh, ik hoop ook zo onwijs dat er binnenkort een dikke 2e streep staat! Jeetje, als jij dat zo schrijft.........spannend Ik wil zo graag een digitale test doen van clear bleu maar daar is het nog echt te vroeg voor.... maardan staat het er tenminste echt...... Dan hoef je niet meer te twijfelen over een streepje...... Blijven duimen hoor! Liefs, Chantje
hoi chantje, word spannend bij je en dan voel je je ook nog raar echt duim voor je dat het zo is en het liefst ga ik natuurlijk mee naar de april mama's maar ik weet het niet heb helemaal niet echt symptomen elke dag hoop ik dat ik wat voel maar nog niets dus ik denk niet dat het zo is al hoop ik het zo! wens jullie allemaal alle geluk toe!
hoi iedereen, chantje wat verschrikkelijk spannend zeg, maar net wat milla zegt een streep is een streep! deborah het kan dat je temp constant is ik weet ook niet wat het betekend!? met mij alles weer goed geen hoofdpijn of buikpijn meer nu dus afwachten, wel is m'n temp flink gestegen dus te hopen datie hoog blijft he! knuf jammeke
Jeetje zeg dames erg spannend zie ik hier allemaal! Ik hoop zo dat er is goed nieuws komt! ja ik heb dus nu al 4 dagen dezelfde temp, nog nooit gehad Heb veder geen kwaaltjes dat ik kan zeggen ja zou zwanger kunnen zijn, wel vanacht gedroomt dat ik zwanger was, maar goed we wachten maar af
Chantje, ik heb er alle vertrouwen in dat jij naar de april mama's zal gaan, nu jij nog! Ik blijf duimen! Deborah, is je temperatuur ook hoger dan normaal? Bij mij is hij nu al 5 dagen ook constant, maar ik kan niet zwanger zijn. Wie weet is dit voor jou wel een voorteken, ik hoop het! Jammeke, fijn dat je van die kwaaltjes af bent! Lot, wat Chantje zegt klopt, je hoeft je nog helemaal niet anders te voelen! Ik ben ook benieuwd wanneer jou NOD is. Ik hoop dat we over 1-2 weken 4 zwangeren hebben! [-o< [-o< [-o< [-o<
nee ik heb geen tempratuur wat normaal is het schommelt, lees maar paar pagina's terug dan zie je hoe mijn temp eruit ziet
Deborah, vreemd dat het eerst zo schommelt en nu constant is, ik zou ook niet weten hoe dat komt. Chantje, ik heb zojuist een www toegevoegd en zag dat jij er ook een hebt, hij werkt niet, weet niet of je dat al wist.
Milla: geen idee waarom het niet werkt als je op WWW drukt, want hij doet het wel...ben niet zo technisch!