hoi dames ik heb mijn nod volgende week dinsdag/ woensdag maar hou zelf woensdag aan en hoop zo dat er toch wat bij me aan het groeien is.....
Lot, spannend hoor, ik hoop het ook! Jij en Chantje hebben dus op dezelfde dag jullie NOD? Chantje, je bent een . vergeten, als ik die toevoeg lukt het wel. Mooie site heb jij!
Milla: dankjewel! Nou doet ie het weer! Lot: spannend he allebei de NOD op de zelfde dag, hopelijk komen we allebei met goed nieuws!
goedemorgen, de meeste dromen zijn bedrog maar de mijne leek vannacht werkelijkheid heb gedroomd dat ik ongi werd hoop zo dat deze bedrog is..... chantje hopelijk testen we samen positief en volgt de rest ons ook!
ja dan ben je er onbewust zeker mee bezig en hoop echt dat hij bedrog is! hoe is het met jouw chantje? en pattie hoe is het met jouw? hoe is het met de andere dames?
hoi dames, zo ik ben weer terug van vakantie en het was heerlijk. Geen behandelingen helemaal niks. Alleen maar onbezorgd plezier maken en lekker s avonds een bacardi cola voor de tent. Ik had al tijden niets gedronken dus het was best even lekker. Ben wel weer begonnen met de provera, dus nu maar wachten op de duivels en dan weer spuiten. Hoe is het hier met iedereen. Zijn er nog spannende dingen gebeurd? en zijn er al zwangeren? @chantje wat lees ik nou ben je nu op een spannend moment en misschien zwanger. Dat zou gaaf zijn zeg. Mocht het zo zijn dan krijg je wel een kindje met het sterrenbeeld ram, enneh die zijn nogal eigenwijs en avontuurlijk aangelegd. ha ha. Kijk maar naar mij, want ik ben ook ram. Ik zal heel hard voor je duimen. @all veel succes met je behandeling of wachtweken
Hoi sas, waar ben je heen geweest op vakantie? fijn dat je zo genoten hebt! hoop dat de provera snel zijn werk doet dan kan je weer verder met spuiten dus verder voor een kleine veel succes!
hoi iedereen, welkom terug van vakantie sas. Lot die droom was echt bedrog hoor! chantje ooohhh spannend! Ik heb al de hele dag een krampachtig gevoel in m'n buik alsof ik ongi moet worden maar dan veeeel minder erg. ach ik zit me ook van alles in m'n hoofd te halen misschien zie ik spoken. maarja ik vind he ook zo spannend! hoe is het met deborah en milla? groetje jammeke
jammeke ik ken dat bang dat je van alles in je hoofd haalt en uiteindelijk toch weer ongi word maar we gaan ervoor dat we gewoon zwanger zijn hoor veel succes met wachten en hoop dat je krampen een goed teken zijn! ik hoop echt zo dat mijn droom bedrog was!
iedere keer dan denk ik: ik voel helemaal niets dus het zal wel weer niet zo zijn, en dan hoop ik zo dat ik wakker word en ergens iets zie of voel dat ik toch zwanger kan zijn stom he dat je zoveel nadenkt, maar dames ik kan het heel vaak zeggen maar ik hoop nog steeds zo dat het zo is! Ik duim en hoop voor jullie allemaal!
Is helemaal niet stom Lot, als je iets zooo graag wilt, is het denk ik ontzettend logisch dat je er veel mee bezig bent. Net als wat jammeke ook zegt, je ziet alles, ieder krampje enzo als tekens, en als je geen teken hebt denk je dat je niet zwanger bent... Laat je niet gek maken door je eigen gedachtes hoor, op dit moment is het toch al beslist Alleen een test zal over een weekje duidelijkheid brengen, weet je trouwens dat er vrouwen zijn die de eerste maanden helemaal niks geen verschil in hun lichaam voelen? Wie weet ben jij er een van, alleen maar makkelijk Ik hoop het zo voor je!
hallo Dames Nou al 5 dagen zelfde temp geen graadje hoger of lager! Heel vreemd nog nooit gehad dus wat moet ik ervan verwachtenZ? Zou volgende week kunnen testen! Afentoe wel wat steekjes in me buik en ben dan meteen in paniek dat die duivels weer komen! We gaan morgen even lekker weekendje weg met zijn 2en, nou ja 3en de hond gaat ook mee! We gaan naar Limburg lommerbergen van Landal greenparcs! Even lekker weg! heb het wel even nodig! Dus ik ben maandagmiddag weer terug!
milla bedankt voor je peptalk had ik even nodig en je hebt gelijk het is nu al beslist dus we wachten gewoon af! bedankt deborah een heel fijn weekend en geniet ervan samen!
Sas: fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad! Kan me voorstellen dat het wel eventjes lekker was zonder behandeling! Maar nu er weer flink tegen aan.... Succes.... Deborah: veel plezier, fijn weekend! Geniet ervan! Jammerke: over 10 dagen kan jij testen zie ik HEEL veel succes met wachten! Lot: Heb jij een druk weekend? Ik ga namelijk heel erg mijn best doen om een druk weekend te hebben want dan gaat de tijd lekker snel! Ik heb de testjes met de lichtje streepjes weggegooid, ik bleef er maar naar kijken en het maakte me helemaal gek! Ik ga echt volgende week pas testen! Maar nu word ik helemaal gek van iets anders namelijk JEUK! Ik voel over mijn hele lichaam een kriebel en vanacht werd ik wakker omdat ik echt onwijs jeuk aan mijn voeten had, kon er gewoon niet van slapen! erg lastig heb geen idee waar het vandaan komt!
Dank je wel hoor! Een fijn weekend Deborah! Geniet ervan! Limburg is echt prachtig Chantje, als jij maar geen zwangerschapsjeuk hebt, ja dat bestaat! Ik heb het zelf de laatste 4 weken van mijn zwangerschap gehad, gek werd ik ervan.
Zwangerschapsjeuk is een soort allergische reactie op je zwangerschapshormonen. Ik weet niet vanaf welke week je het kunt krijgen. Ik had het vanaf week 33, het was zo erg dat ze mij met 38 weken hebben ingeleid, wens ik echt niemand toe!