PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @lot23 ik was in Frankrijk op vakantie in het Mont Blanc gebergte. Mooie woeste natuur en heerlijk gekampeerd en gewandeld.

@chantje van jeuk kan je inderdaad helemaal gek worden. Een vriendin had het ook tijdens haar zwangerschap van de 1e. Ze had het vanaf 3 maanden. Dus wie weet is het wel een goed teken, maar om nou 9 maanden jeuk te hebben. Ik zou toch even de huisarts bellen, want een weekend is heel lang als je erge jeuk hebt. Ik spreek uit ervaring. Ik heb het ooit eens een alergische reactie gehad, begonnen op vrijdagavond en gewacht tot maandagochtend voor een behandeling. Wat heb ik daar spijt van gehad, een heel weekend jeuk terwijl het binnen een paar uur over had kunnen zijn. Succes met je beslissing. gr sas

2. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Zo erg is de jeuk nu niet hoor, vanacht werd ik er wel wakker van maar sinds vanmorgen voel ik zo nu en dan op verschillende plekken een soort van kriebel.... ik heb ook wel eens jeuk gehad door een allergische reactie en toen zag je ook wat bultjes op mijn huid.... dat is nu niet zo....
    Wacht het maar even af..... Ik zie het niet als een goed teken hoor, dat wil ik niet... wil mezelf niet meer gek maken....

Chantje gaat nergens aan denken en heeeeeeel rustig afwachten

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

3. Milla

Milla Niet meer actief

Sas, die vriendin van jou, is die nog een tweede keer zwanger geweest en had ze het toen niet? Ik ben benieuwd!

4. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Soms kom ik hier "dpo" of "DPO" tegen is er iemand die weet waar dit voor staat?
    (ben een nieuwsgierig persoontje :D )

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    chantje dpo betekent days past ovulation, dagen na je ovulatie!
    verder heb ik morgenavond een barbeque maar verder weinig te doen dus hoop dat de tijd snel gaat even heerlijk uitslapen het weekend!
    ik wil ons niets aan praten en het is vast toeval maar ik had van de week ook jeuk aan mijn voeten en dorst dat ik tegen mijn man zei wat is dat toch geen suiker ofzo....
    we wachten en wachten en duimen en hopen gewoon door chantje voor een posi test maar ik heb niet het idee dat ik zwanger ben/voel maar alles kan nog komen.
    heel fijn weekend!

6. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    dankje Lot!

had jij ook jeuk aan jouw voeten :)
    Dat is wel heel toevallig!
    Ik heb ook heel veel dorst!
    Meer ga ik niet zeggen want ik wil mezelf geen valse hoop geven!
    Hoe meer ik er over na denk hoe moeilijker ik het vind om niet weer even met een testje kijken of er weer een licht streepje staat dus;

:-# :-# :-# :-# :-# :-# :-# :-# :-# :-# :-# :-# :-# :-# :-# :-# :-# :-#

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    chantje het is erg moeilijk om niet te testen maar als het lukt zou ik wachten tot je nod veel succes!

8. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Hoe gaat het met iedereen?

Ik heb Mariska en Cira al zo lang niet meer "gezien".....en met Pattie.........en Linda........ en iedereen die ik nu even vergeet....

9. Jammeke

Jammeke Lid

12 jun 2007
    79
    0
    0
    hoi allemaal,

vandaag een hele erge opvlieger gehad, kreeg een vuurrood hoofd vlekken in men hals en had het ontzettend warm terwel ik me voor de rest kiplekker voelde :confused: :confused: :confused:

temp nog hoog :) en dus og maar negen dagen afwachten :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

chantje ik vroeg me ook af hoe het met cira en de rest is :(: :(:

groetjes jammeke

10. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Jammerke: spannend he.... nog 9 dagen wachten lees ik...... En als het gelukt is hoeveel zullen het er dan zijn? dubbels spannend!

11. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Hoi meiden,

Met mij gaat het redelijk... Volg jullie wel hoor maar niet veel zin om zelf te schrijven...
    nog steeds geen eisprong gehad en ben er nu helemaal zeker van dat ik er ook geen zal hebben deze maand :(
    Denk dat ik binnen een dag of 10 terug ga beginnen met de provera

Alle meiden heel veel succes gewenst...

En chantje en lot jullie dubbel veel geluk voor het testen... zal positief zijn hoor!

12. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    he daar was ze weer! had je er een beetje op gehoopt dan? een spontane eisprong?
    Nou als je straks weer gaat beginnnen heel veel succes wijfie!

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi mariska we missen je hier wel hoor en toch vervelend dat je geen spontane eisprong heb gehad ik hoop dan dat je snel weer met provera mag beginnen dan kan je weer verder succes!

bedankt voor het geluk wensen hoop ook dat hij positief is maar ik heb net voor mijn ei weer eens ff getempt en nu was hij vandaag gezakt met 0,3 dus hoop echt dat hij weer snel omhoog gaat anders is mijn kans denk ik voorbij!

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    nou dames mijn hoop is al weer aardig weg ik ga net naar de wc en ik heb met afvegen bruin verlies of dag 11 na mijn ei dus het is vast voorbij had het zo gehoopt!

15. Milla

Milla Niet meer actief

Goeie morgen allemaal!

Update: Vandaag dag 32, tot op heden geen eisprong (niet dat ik dat verwacht had) Wel een hele nette temperatuur, al meer dan tien dagen tussen de 36,7 en 36,9.. We wachten af... Op zijn vroegst gaan we pas in oktober naar de gyn.

Fijn weekend allemaal!

16. Jammeke

Jammeke Lid

12 jun 2007
    79
    0
    0
    Hoi iedereen,

jammer lot ik had het zo voor je gehoopt, ik wens je veel succes met de volgende ronde.

chantje hou jij het nog steeds vol om niet te testen?
    ik vind het erg moeilijk en ik moet nog langer wachten als jij!

milla we wachten maar af he

groetjes jammeke

17. Milla

Milla Niet meer actief

(Lot onze berichten kruisten elkaar)

Maar nee meis, wat erg!
    Ik had het zo verwacht en gehoopt na die positieve ovulatietest!
    Wat balen zeg, vind het heel rot voor je! Weet je zeker dat het niet iets anders kan zijn?

Dikke knuffel!

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    ik hoop dat het iets anders is maar wat dan als ik van binnen voel :oops: sorry voor het verhaal dat is het ook bruinig slijm maar mijn baarmoeder zit nog niet zo laag maar ben er bang voor dat het over is deze ronde!

19. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hallo allemaal!

Metmij gaat het redelijk goed. Wachten op mijn ovulatie in mijn eerste cyclus zonder controle's heb zo het gevoel dat ik deze keer niet ovuleer. En als ik ovuleer wat dan......de vorige twee keer is er ook al niks uitgekomen. :(

Hoop echt zo dat er binnekort hier weer een paar zwangere zijn dat kunnen we allemaal wel gebruiken postief nieuws

Verder zag ik dat we alweer bijna op pagina 100 zitten. We hebben lekker doorgekletst met zijn allen.

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Mariska jammer zeg had zo gehoopt dat je een spontane eisprong zou krijgen hoop dat de provera snel aanslaat en dat je weer door kan met de clomid. Knuffel.

Lot nee het mag niet doorzetten misschien een late innesteling? Ik hoop het laatste zo voor je.

Chantje wat maak je het spannend zeg! ik duim echt onwijs hard voor je!

Deel Deze Pagina