Lot: dat is niet de afspraak he! Nou zolang je nog niet echt bloed blijf ik hoop houden hoor! Cira: ik kan me zo goed voorstellen dat het nu heel anders voelt zonder controle. Houd je je temp bij of gebruik je ovu.testen? Spanennd hoor! Ik ga duimen voor een ei voor jou! Milla: jij ook een fijn weekend! Jammerke: nou de testen branden in mijn la, maar ik kan er (nog) vanaf blijven! Wel erg moeilijk hoor!
Chantje ik gebruik ovu testen maar er verschijnt nog steeds maar een super licht lijntje. Tempen wil ik niet want dan ben je echt elke dag bewust ermee bezig. Ik probeer nu maar zoveel mogenlijk mijn gedachten eraf te zetten.
tempen is ook niets voor mij! Ik had al ovu.testen in huis maar vond dat ook een "hoop gedoe" maar op een dag had ik wat "rara" pijn en toen ik een ovu.test deed was ie onwijs positief!
Hoi, Ik ben ook wel benieuwd Lot, hopelijk valt het mee! Chantje en Jammeke, welke dag gaan jullie testen? Ik ben zo benieuwd! Hoe is het met je kwaaltjes Chantje, voel je nog steeds vanalles? En met jou Jammeke, hoe voel jij je! Cira en Mariska, voor jullie duim ik voor een mooi eitje [-o< Groetjes!
Pagina 100! En ik ben weer van de partij, heb deze week een beetje geprobeerd aan andere dingen te denken, ongi was voor mijn doen heftig maar daarentegen wel snel weg (vanaf dag 5). Nu zit ik op CD 10, woensdag CD 13 eerste FM, gisteren heb ik weer voor het eerst steekjes in mij zij gevoeld dus ik hoop dat er woensdag een knoepert van een ei (of twee) zit. We gaan ook even vragen of een samenlevingstest zin heeft. Ik heb volgens mij bij jullie niet veel nieuwe dingen gelezen, bij Chantje is het spannend geloof ik! Vanaf nu ga ik weer dagelijks bijlezen, ik ga vanaf morgen ook weer tempen ivm eventuele eisprong. Nou meiden, nog een fijne vrije zondag en dat we maar snel hier eens heeeeeeeeeeeel goed nieuws hebben!
Mijn kwaaltjes zijn nog aanwezig! Als ik in de spiegel kijk kan zie ik hele duidelijke aders over mijn borsten lopen, ze zijn ook gevoeliger dan anders...... was het maar woensdag! Heb op internet pendelen eens opgezocht en heb geprobeert te pendelen, schrok er een beetje van! Veel dingen die ik vroeg klopte gewoon! En als ik de pendel moet geloven ben ik zwanger van een meisje....... Weet niet zo goed wat ik hier van moet denken.... misschien was het toeval......
Linda: ik hoop dat er woensdag een mooi ei te zien is! Bij sloeg 150mg goed aan en had beide keren een mooi ei! [-o<
hoi dames, nou gisterochtend wat bruin gehad toen niet meer en nu net weer wat bruin met afvegen en het zit ook wel van binnen ik hoop natuurlijk nog steeds dat het van iets anders is maar denk het haast niet we zullen zien hoe het afloopt maar als het wel van mijn ongi is dan mag het wel doorkomen en anders moet het maar gauw gaan want dit is ook zo onzeker maar we wachten af! chantje bij jouw blijft het spannend ik duim voor je en hoop dat je positief mag testen! waar heb je dat pendelen gedaan? linda leuke vakantie gehad? hoop dat je woensdag een mooi ei hebt! hoe is het met de andere dames?
Lot; Ik heb op internet opgezocht hoe het werkt, las dat je het met een naald kan doen.....toen heb ik het zelf geprobeert en de pendel gaf (ook) het juiste antwoord op vragen waarop ik het antwoord al wel wist...... gek hoor! Ik begrijp heel goed dat je denkt, als het een ongi is laat dan maar snel komen..... Dan kan je ook snel weer beginnen met een nieuwe ronde..... Ik blijf voor je hopen hoor!
Milla; ik heb bij google pendelen ingevuld en dan geeft ie een heleboel sites......... Heb daarna het een en ander gelezen....
hoi iedereen, hier niet echt iets nieuws nog steeds lichte kramp en nu ook last van m'n onderrug. ook was m'n temp vandaag nog eens met 0,2 graad gestegen. nou we hopen er maar het beste van he, ik wil 29/8 gaan testen als ik het zolang kan volhouden! knuf jammeke
Wat spannend allemaal hier! Zelf zowel steken links als rechts dus ben benieuwd woensdag. Ben nog wel steeds erg pessimistisch merk ik, denk echt dat ik die FM nodig heb om weer een beetje moed te krijgen. Gelukkig is mijn lief erg fanatiek met het zorgen dat we regelmatig 'klussen' hij gaat ervoor. Had niet gedacht dat wij elkaar zo geod zouden kunnen steunen. Hebben jullie dat ook? In het begin hadden we alleen maar ruzie maar nu praten we er heel makkelijk over. Suc6 allemaal deze week, ga je woensdag testen chantje?
Sorry dat ik zo tussen jullie gesprek kom. Maar ik heb een vraagje en ik denk dat ik die het beste hier kan stellen. Ik heb een onregelmatige menstruatie en vaak een wat langere cyclus. Ik heb een week geleden bloed geprikt, wat na mijn eisprong moest gebeuren, maar als ik over een paar dagen nog niet ongesteld ben , is dat waarschijnlijk niet op het juiste moment gebeurd. Ik heb een korte luteale fase, tussen de 9 en 11 dagen. Ik heb een echo gehad, maar volgens mij is er niet naar mijn eierstokken gekeken. Ik vroeg mij af hoe jullie getest zijn op PCO. Zijn jullie er achter gekomen door een echo of door het bloed prikken en moest dat ook na je eisprong gebeuren, want dat is bij mij zo moeilijk te bepalen. Daarbij krijg ik uitslag na mijn menstruatie, maar hoelang moet ik daarop wachten. Ik wil zo graag de uitslag weten. en kun je Pco constateren d.m.v bloed prikken na je eisprong of kan dat ook op een ander moment, want dan wil ik toch wel graag naar de gyn gaan bellen. Alvast bedankt voor reactie! Groetjes Jinky
Hallo Dames Ik ben weer terug van mijn weekendje weg! Was heel gezellig! Een heerlijke omgeving! Voor de rest weinig nieuws, geen duivels die gekomen zijn! Denk ook niet echt dat ik zwanger ben over 5 dagen kan ik testen, maar goed positief zal hij wel niet zijn
Linda: Ja, woensdag ga ik testen..... Fijn dat het zo goed gaat tussen jou en je ventje. Wij kregen het na mijn mk wat moeilijker, toen werden we allebei heel ongeduldig want nog wel eens voor een "ruzie" zorgde..... Voor deze ronde hebben we goede hoop en dat maakt ons weer heel sterk! Ik kan me goed voorstellen dat je een FM nog heb om de moed er in te houden, ik duim voor je hoor! Deborah: spannend over 5 dagen testen, waarom denk je dat ie niet positief zal zijn? Je oet wel hoop blijven houden hoor! Jinky: bij mij is pco geconstateerd na een intake gesprek bij de gyneacoloog. Zij stelde vragen, deed een inwendige echo en liet mijn bloed controleren..... 2 weken later kreeg ik de uitslag...