PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Jammerke lief dat je dat zegt! Had vanmorgen nog een positieve test in handen!

2. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    jeetje chantje dit had ik absoluut niet verwacht sterkte! Heeft het al goed doorgezet? kop op!(makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik)

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Nee, wat bruin/rood bloed bij het afvegen.....zou niet weten way het anders zou kunnen zijn....

4. Jammeke

Jammeke Lid

Jun 12, 2007
    79
    0
    0
    heb je voor de zekerheid wel even een test gedaan want je zei dat je vorige week 2 dunne lijntjes had wie weet is het niet een ongi?

oh ik wil je geen valse hoop geven, maar ik wil het zo graag voor je

5. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Jammerke: ik heb vanmorgen een test gedaan en deze was veel duidelijker dan vorige week alleen op de foto komt ie niet zo duidelijk naar voren...

6. Jammeke

Jammeke Lid

Jun 12, 2007
    79
    0
    0
    heb je der een foto van dan?

7. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    chantje dus op je test was een tweede streep te zien? zou het dan niet van het innestelen kunnen zijn, wil je geen valse hoop geven hoor maar is toch wel vreemd.....succes!

8. Milla

Milla Niet meer actief

Jeetje Chantje! Hoe kan dat nou..
    Niet meteen van het ergste uitgaan hoor.. Toen ik 5 weken zwanger was van de eerste heb ik 2 dagen bloed verloren, er was blijkbaar een adertje geknapt bij het vrijen, kan dat bij jou ook niet het geval zijn?

9. Milla

Milla Niet meer actief

Deborah, de meeste testen, vooral die goedkopere, zijn niet gevoelig genoeg om nu al aan te geven dat je niet zwanger bent. Ik weet niet hoever je voor je NOD zit, mijn ervaring is dat Clear Blue al vanaf 6 dagen voor NOD positief kan testen. (mijn ervaring, kan bij anderen natuurlijk anders zijn).

pff ik ook met al mijn ervaringen ... Hoop niet dat ik jullie voor niks te enthousiast maak. Ik ben dan wel anderhalf jaar zwanger geweest, en weet daardoor best veel, maar toch. Ik hoop niet dat jullie het erg vinden.

10. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hee Chantje,

Shit zeg, maar ik kon me herinneren dat woensdag je nod was, hoeveelste dpo zit je nu dan?

Ik zie ook het vage lijntje........ hoe kan dat nou? Ik vind dat trouwens rottesten (eigenlijk vind ik alle testen stom want ze zijn altijd negatief!).

Nou met mijn verhaal schiet je ook niet veel op

11. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Ik heb een foto in mijn album

Het kan niet van vrijen zijn.... dat heb ik al een paar dagen niet gedaan......

12. Milla

Milla Niet meer actief

Tjee Chantje, ik weet het niet, volgens mij betekent een streep dat je in ieder geval zwanger bent geweest, zwangerschapshormonen kunnen sowieso ook al wordt je ongesteld nog een paar weken in je lichaam blijven zitten, ook al is een vruchtje afgestoten. Ik hoop zo dat het iets anders is.. :( [-o<

13. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Milla: dat weet ik.... ik had vandaag zo'n goed gevoel omdat de streep veel donkerder was dan de vorige.....het gaf mij het gevoel dat de hcg zich aan het vermenigvuldigen was...... helaas is dit niet het geval.....

Als het vanacht doorzet dan reken ik morgen als dag 1 en g ik op dag 3 weer beginnen met de clomid.....

14. Milla

Milla Niet meer actief

Voor jou chantje:

[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Je verdient het gewoon, het mag niet mis gaan!

15. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Chantje@ Ik hoop echt dat het niet doorzet hoor...

16. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Lieve Milla: dankjewel....... ik word er helemaal emotioneel van! (toch nog wat last van hormonen?)

Mariska: ik hoop het ook maar ben er wel bang voor hoor!

17. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    chantje wat spannend en hoop zo voor je dat het niet doorzet! duim voor je!

18. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    bij het afvegen zie ik niets meer..... als ik met een wattenstaafje naar binnen ga :oops: is het heel iets bruin....

Normaal als ik ongesteld word begint het meteen met helderrood.......

Maar het is allemaal wel wat gevoelig van binnen dus ik vrees echt het ergste.....

Jullie zijn enorme lieverds..... ben "blij" dat ik dit kan delen met jullie!
    Dankjulliewel!

19. Jammeke

Jammeke Lid

Jun 12, 2007
    79
    0
    0
    we wachten af chantje

knuf jammeke

20. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Mijn mannetje komt zo thuis, dan kruip ik lekker tegen hem aan....

Laat morgen wel weten hoe het gaat....

Dankjewel hoor lieve meiden!

Share This Page