Hoi meiden, morgen zal ik me weer even melden want ik heb weer een FM! Ben heel benieuwd, heb de hele tijd (net als de vroieg 2 keer) kleine steekjes in mijn zij dus ik heb goede hoop... [-o< [-o< [-o< BIG EGG(S) en dan weer een banner!
Chantje spannend zeg ik duim voor je! [-o< [-o< [-o< [-o< Lot hoe is het met je? Jammekke ik ken het gevoel ook, maar de laatste tijd werk ik zoveel dat ik niet veel tijd voor het forum heb. Ik merk nu dat ik toch wel wat rustiger ben nu ik niet elke dag op het forum zit. Deborah irritant is het he als je gewoon niet van je lichaam uit kunt gaan. Laten we hopen dat je te vroeg getest heb. Hier heb ik denk ik vandaag mijn EIsprong gehad \/ Gisteren had ik een positieve ovu.test in handen en vandaag is de streep wat lichter als de controle streep. Dus gisteren na de pos test nog even goed geklust (net als de dagen ervoor ). en nu weer op het wachtbankje. Ze zeggen dat de derde keer scheepsrecht is dus dat hoop ik ook echt.
hoi dames, nou ik snap er helemaal niets meer van vandaag 14 dagen na mijn nod vanaf zaterdag wat bruinig verlies, temp gezakt, negatieve test maar de ongi komt niet goed door zou ik toch weer geen goede eisprong hebben gehad word hier zo gek van laat dan die ongi maar komen als het toch niets is... chantje het blijft dus spannend hoop het zo voor je! jammerke even een dagje rustig aan is nooit verkeerd succes! linda veel succes morgen ik ben benieuwd! milla hoe is het met jouw? cira fijn een eisprong heb gehad hopelijk vinden de zaadjes het mooie ei! iedereen succes!
Lot wellicht een bloedtest vragen aan de gyn. geeft je meteen duidenlijkheid. Veel succes. Linda hoop zeker dat je me volgt met een eisprong we gaan ervoor!
Lot: wat vervelend voor je! Weer die onduidelijkheid...... Ik had zo vreselijk iets anders voor je gehoopt! Linda: hopelijk kon je ons straks vertellen dat er een mooi eitje(s) aan het groeien is! Cira: een eisprong.... Fantastisch! Ik lees dat je flink je best hebt gedaan! Nu 2 spannende wachtweken....... Lieve lieve meiden, Ik was om 5 uur wakker vanmorgen, en heb een digitale test gedaan........ ZWANGER........ Ik dacht eigenlijk dat het over was na het bruinverlies......maar dat is dus niet zo! Ik ben heel erg blij! Maar ook heel erg bang! Omdat het de vorige keer mis is gegaan...... Het lukte me bijna niet om er een foto van de test te maken omdat het zo donker was in huis..... Ik zal de foto er vanavond opzetten want ik zit nu op mijn werk..... Ik ben zo trots op de foto en het is zo gaaf om het echt met letters te lezen..... Geen getwijfel met streepjes enzo..... Hopelijk volgen jullie me snel.....
Chantje, GEFELICITEEEEEEERD . Wauw! Ben zo blij voor je! Hopelijk kun jij snel door die angst heen kijken en lekker gaan genieten! Wanneer ben je uitgerekend? Ik ben zo blij! Ik kom later even op de rest reageren..
De computer zegt 30 april..... dubbel feest! De koningin viert dan haar verjaardag en ook mijn prins of prinsesje!
ooohhhh gefeliciteerd chantje ik ben zo blij voor je hopelijk gaat het deze keer gewoon geweldig met je en heb je op koniginnedag een wolk van een baby in je armen ik zit ook op me werk dus we kletsen vanavond even verder heeeleee dikke knuffel van Jammeke
Wat leuk, ik ben op 30 april (koninginnedag) jarig. Een hele mooie dag, meestal mooi weer, de meeste mensen zijn vrij, overal feest en de vlaggen hangen uit. Vroeger dacht ik altijd dat ze dat voor mij deden Ik vind niet dat er een mooiere dag is om jarig te zijn. Natuurlijk is de kans dat je op die dag bevalt minder dan 5%.
Ik vind alleen al leuk dat het in het voorjaar is.... mijn man en ik zijn allebei in februari jarig en moeten dus altijd binnen feest vieren rond 30 april kan het al heel lekker weer zijn en kunnen er soms al feestjes buiten gevierd worden!
Hier niet super enthiosiast, had twee eitje 11 en 13 mm Schiet dus niet echt op, dat vond de Gyn ook, nu moet ik zaterdag voor nog een FM en een samenlevingstest. Hopelijk wel een kans deze keer maar we hebben ook een 'voortgangsgesprek'over drie weken..........
chantje yes gefeliciteerd het is je zo gegunt, ik hoop dat jullie prinsje of prinsesje mooi een plekje bij je binnen zoekt en hier mooi blijft zitten snap dat je het toch wel spannend vind succes! en blijf je ons wel op de hoogte houden! linda wie weet zijn de eitjes zaterdag verder gegroeit ik heb met clomid pas een eisprong rond dag 23 dus het kan nog hoor veel succes! bij mij is de ongi goed doorgebroken vandaag net de gyn gebeld voor een afspraak en word straks teruggebeld! Ik ben vannacht erg ziek geworden vanmorgen ging het wel erg last van mijn maag en van mijn ongi tegelijk ik heb een drankje voor mijn maag maar hierdoor kreeg ik volgens mij last van mijn darmen aan de diarree en viel bijna flauw even op de badkamer vloer gaan liggen lekker koud en toen ik weer kon lopen naar bed even goed geslapen en nu is het weer minder erg raar ben al 3 keer met mijn maag bij de ha geweest en zij kan zo zien wat het is vind ik raar hoor het zijn echt van die aanvallen nu denk ik door spanning! sorry moest even mijn verhaal kwijt! succes allemaal
Jammer van de tegenvaller Linda, hopelijk groeien ze goed door, dat was bij iemand anders op dit forum een paar weken geleden ook, en daarna was er toch nog een eisprong, was jij dat niet Chantje? Oh, jammer Lot! Ik had nog steeds een beetje hoop!Rot al die kwalen bij je ongi. Ik wens je veel beterschap, doe maar rustig aan. Chantje, feestjes buiten zal vast kunnen, ik kan me veel verjaardagen buiten herinneren Jammeke voor jou is het nog even spannend wanneer ga je weer testen? Cira, Deborah en anderen veel succes! Hier gaat het zijn gangetje, we zitten nu op dag 36, we zien wel hoe lang het gaat duren. Ik wacht nog even met naar de gyn gaan enzo, ik zou het fijn vinden pas zwanger te zijn als Marit straks op school zit, ze wordt in oktober 4 jaar. Vanaf november zou prima zijn. Intussen zien we wel hoe het loopt. Mocht ik toch eerder zwanger worden, ben ik heeeel blij dat het spontaan is gelukt, maar denk niet dat dat zal lukken.. Intussen hoop ik dat jullie me allemaal voor zullen gaan! Liefs Milla
milla vind dat je toch nog wel geduld heb om naar de gyn te gaan hoop dat het toch spontaan gaat lukken! ik geloof niet dat deze kwaaltjes door mijn ongi komen heb het al eens eerder gehad bel tussen de middag maar even de huisarts... Maar we hebben sowieso al 1 zwangere hier deze maand op naar de volgende! iedereen veel succes!
@ Lot, ik hoop dat de huisarts je verder kan helpen. Geduld is het niet echt, we willen er sowieso liever pas aan het einde van dit jaar voor gaan om verschillende praktische redenen... Zoals een huis dat nog af moet enz... Het lijkt me ook ontzettend leuk om in september of oktober uitgerekend te zijn, maar goed dat hebben we niet voor het zeggen.