Hoi Chantje, Gefeliciteerd meid, hopelijk heb je een hele fijne zwangerschap. @lot23 jammer dat de ongi doorgebroken is, maar als het moet laat het dan maar goed zijn. Wel vreemd met de bijbehorende klachten, maar het klinkt mij als spanning in de oren. Stress en spanning kan een hoop gekke dingen doen met het lichaam. Hou je maar een beetje rustig en probeer ontspanningsmomenten voor jezelf in te bouwen. Ga je nu trouwens nog een behandeling doen? @linda, ik had een moord gedaan voor zulke groote eitjes. Bij mij werkte clomid helemaal niet, dus je moet nu maar zo denken dat het begin er is. Mijn grootste eitje ooit was 9mm en die poging heb ik moeten afbreken omdat ik op vakantie ging. Met mij gaat het goed en ik ga vanavond aan mijn 1e echte ronde puregon beginnen. De vorige ronde moest ik stoppen ivm vakantie. Ik ben benieuwd. We gaan er deze maand helemaal voor een eisprong. Zou de eerste keer zijn.
sas denk ook dat het wel met spanning te maken heb maar weet soms ook niet meer hoe ik me moet ontspannen, tips? heb de ha gebeld en moet hiermee een week aankijken omdat er ook een griep rond gaat, terwijl ik met deze klachten al vaker ben geweest maar we wachten af. we gaan wel weer aan een nieuwe behandeling beginnen maar wil eigenlijk voordat ik weer begin even langs de gyn wat vragen stellen word vanmiddag teruggebeld of ik langs kan komen.
Lot: wat vervelend dat je je zo ziek voelt! Kan heel goed hoor dat dat door de spanning komt! Doe lekker rustig aan! Linda: ik had dat inderdaad ook, ik dacht ook dat mijn eitjes niet zouden door groeien, ik had maar een ei van 13 mm maar die is 2 dagen later al gesprongen dus hou de moed erin hoor! Volgens mijn arts groeit een eitje vanaf 12mm door en dan zo'n 2mm per dag! sas: heel veel succes! Ik duim voor een mooie eisprong voor jou! Jammerke: volhouden hoor! Ik heb de afgelopen week zoooo veel stress gehad van het te vroeg testen! Ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik nog even bij jullie blijf!? Dan open ik samen met de volgende zwangere net als de meiden van het clomid topic een pco en zwanger topic....... Anders weet ik ff niet waar ik heen moet en ik voel me zo goed bij jullie!? Ik duim voor jullie allemaal!
Hoi Lot23, Als tip heb ik voor je voetreflex. Zoek een goede voetreflexoloog en die kan echt een hoop voor je doen. Ik heb het ook gedaan (zelf een huis tuin en keukencursus gevolgd) en het hielp mij erg goed. Zeker toen ik pas in de mmm terecht kwam. Het gaf zo'n grote rust en je leert ook een hoop van je eigen lichaam op die manier. Ik kwam er altijd lekker opgeruimt en ontspannend van terug. succes.
chantje ik probeer even rustig aan te doen blijf morgen ook even lekker thuis, moet morgen de gyn bellen om 11.00uur even wat dingen vragen. En tuurlijk mag je hier nog blijven hangen vind het leuk om je nog te volgen hoor, goed idee trouwens zo'n pco-zwanger topic! sas klinkt goed voetreflextherapie maar hoe vind ik waar dat is? nog andere tips dames om een beetje te ontspannen? voel me verder nog wat slap maar de erge buik- maag pijn is wat minder nog wel wat aanwezig, we zien wel en hoop dat het ooit voor ons weggelegt is! succes allemaal en chantje probeer een beetje van dat wondertje in je buik te genieten! wanneer heb je je eerste echo? liefs
Chantje@ Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap... Heb je nog tips voor ons om je snel te kunnen volgen?
Wauw Chantje, wat GEWELDIG voor jullie . Van harte gefeliciteerd en geniet ervan. Het is jullie zoooo gegund na drie jaar wachten. Het gaat gewoon goed hoor, deze keer! Ik dacht ik ga eens ff lezen en jahoor een zwangere. Ik hoop dat er gauw nog iemand volgt! Succes allemaal, X Bloemetje
Lief Bloemetje, dankjewel! Ik hoop dat het goed met jou gaat!? Mariska: had ik maar tips.... Ik ga gewoon heel hard voor jou/jullie duimen... is dat ook goed?!
goedemorgen, bij mij niet veel nieuws, sóchtends nog steeds een beetje naar gevoel. temp nog steeds hoog maar verder geen kwaaltjs ofzo. chantje echt een mooie banner! dinsdag ga ik testen als ik dan niet ongi geworden ben. knuf jammeke
hoi Lot23, ik heb destijds gewoon gegoogled voor een therapeut bij mij in de buurt. Kijk eens op www.voetreflexologie.nl. En kijk ook welke vereniging van voetreflexen jouw ziektenkostenverzekering vergoed. succes ermee.
ik voel me een beetje dizie en alsof me eten niet is gezakt. maar misschien komt dit ook door de spanning of me temp nog hoog is sochtends