PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Meiden,

bedankt voor jullie lieve woorden, ik hoop op een mooi wonder deze ronde en anders moed verzamelen voor de vervolgstappen.

jullie zijn schatten!

xxx

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey ladies!
    Vanochtend naar de echoscopiste geweest. En het ei is mooi doorgegroeid! 't Was nu 1,9 cm en ze gaf aan dat 'ie echt op springen staat nu! Dus we kunnen aan de klus, ik ben echt super benieuwd.
    Over een week mag ik weer terug (voor de 4e echo :( ) en dan wordt er gekeken of het ei ook echt gesprongen is, en moet ik bloedprikken.

@Jammeke: GEFELICITEERD ! :D

3. Jammeke

Jammeke Lid

Jun 12, 2007
    79
    0
    0
    hoi iedereen,

meisje fijn dat je ei op springen staat veel succes!

Ik heb vanochtend de gyn gebeld en kan a.s. woensdag om 11.30 al terecht voor een echo, ik ben zoooo beniewd.
    ik vraag me wel af of ze pissig zal zijn als ze hoort dat we er met 3 eitjes wel voor gegaan zijn, maarja ze zei dat we het zelf mochten weten dus..

nou gelukkig is het al overmorgen.

ik heb m'n moeder gebeld en gezegt dat ik ongi ben geworden, we vinden het namelijk leuk als we samen op vakantie zijn volgende week om het dan te vertellen! we leggen de positest op tafel voor ze er zijn en wachten dan af wat er gebeurd.

iemand anders nog leuke ideeen om te vertellen dat je zwanger bent?

knuf Jammeke

4. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pissig zijn?:S
    Waarom zou ze pissig zijn tis toch jouw lichaam en jouw keus! Zou dat heel raar vinden als dat zo zou zijn!
    Ben benieuwd woensdag!
    Leuk als je het zo gaat vertellen!

5. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    het was zaterdag alweer 5 weken geleden dat ik voor laatst ongi was :rolleyes:

maarja aangezien ik nog nie aan de medicatie zit is het ook nie te voorspellen wanneer ik weer ongi wordt, en of ik nu echt overtijd bent ja of nee :(

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Mijn eitje bleek nu pas 6mm te zjn. Moet vrijdag terug komen en dan maar hopen dat ie gegroeid is..
    Zou het nog kunnen?
    Anders wordt het 100 mg Clomid....

Ben trouwens echt suf van die Clomid geweest, hebben jullie dat ook? Misschien beter 's avonds innemen?

7. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Deborah: vervelend lijkt me dat zeg, als je niet eens weet of je 'overtijd' bent of gewoon nog moet wachten of je ongi wordt...

En Jammeke: ik vind het echt SUPER stom als die gyn gaat mopperen, geen enkel recht van spreken. Maar misschien valt dat ook wel mee hoor! Ze zal zich ook wel voor kunnen stellen hoe belangrijk het voor je is!

8. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

Ja dat is onderdaad lastig woensdag over 2 weken heb ik pas afpsraak bij de gynocoloog, ben heel benieuwd en best zenuwachtig!

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik kan me voorstellen dat je het liefste iedere dag een test zou doen he. Maar ja, dat slaat natuurlijk ook nergens op.
    Balen he, dat wachten.
    Succes ;)

10. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik heb voor mezelf gezegd volgende week maandag doe ik een test dat is dan 2 dagen voordat ik naar de gynocoloog moet, dan weet ik in iedergeval hoe of wat

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Stom he, je hoopt enerzijds dat je niet ongi wordt, anderzijds dat je het wel wordt omdat je hoopt dat er een ei geweest is...
    Succes hoor! Ik mag nu klussen en maar weer hopen dat er over 2 weken goed nieuws komt..

12. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Jeetje, wat is er een hoop geschreven!

Jammeke; onwijs gefeliciteerd! Mooie banner hoor! Ik ben zo benieuwd hoeveel het er zijn!?

Linda; wat een verhaal zeg! Wel goed dat jullie goed geklust hebben, er is maar 1 toppertje nodig hoor! Dus wie weet.... ik ga in ieder geval ontzettend voor je duimen!

Milla; worden de ovulatietesten al donkerder?

Cira; heel veel succes met wachten! Dat wachten is zo erg! ](*,)

poohbear226; ik hoop voor je dat jouw eitje flink doorgroeit!

meisje0123; een eitje dat op knappen staat....ik wens jullie veel plezier! :) ;)

Mariska; succes met de provera! Ik voelde me daardoor altijd erg k****. Heb jij last van de provera?

Voor iedereen die ik ben vergeten een dikke knuffel!

Met mij gaat het erg goed! Behoorlijk moe maar ik ga echt niet klagen! Kom maar op met alle kwaaltjes!

13. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames,

jammeke fijn dat je zo snel terecht kan voor een echo ben benieuwd of er al goed wat te zien is en hoeveel!?

chantje hopelijk blijft het bij moe zijn maar door de symptomen heb je wel het gevoel dat er wat zit anders is het denk ik zo onwerkelijk omdat je nog niet veel ziet!

deborah erg he die onzekerheid soms als er een nega test is heb je zoiets van laat de ongi maar komen of niet dan kan je door?!

cira succes met wachten.

mariska aan de provera begonnen....succes hoop dat je snel ongi word!

meisje mooi dat er een eitje groeit hopelijk springt hij gauw!

poohbear op welke dag zit je? ik had pas op dag 23 een groot ei dus hoop dat het nog kan bij je succes en duim voor je!

linda ik duim voor een wonder voor je!

Hier alles goed nog 1 dag clomid en dan wachten tot de echo en goed klussen, heb wel wat last van de clomid, licht in mijn hoofd en lichtflikkeringen hopelijk is dat snel over!

degene die ik vergeten ben wens ik ook veel succes.

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik zit pas op dag 10 nu...dus ik hoop ook dat ie nog groeit!
    Je geeft me gelijk een beetje hoop zo, had ik effe nodig!

Ben echt blij met dit Forum....
    Voel je je tenminste nietzo alleen in dit gedoe

15. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    poohbear fijn he soms je verhaal kwijt en mensen die het begrijpen fijn dat je een beetje hoop heb. veel succes!

16. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Lot; vervelend dat je last heb van de clomid! Hopelijk doet de clomid goed zijn werk en heb je binnenkort een superei! Ik hoop het zo voor je!

17. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi meiden,

Gisteren maar weer een ovutest gedaan, opnieuw negatief terwijl ik mijn eierstokken aan alle kanten voel drukken haha.
    Mijn temp is nog steeds gelijk, dus even afwachten weer.
    Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes!

18. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    chantje ik hoop ook zeker dat het zijn werk doet en over 2 weken een superei heb die natuurlijk ook bevrucht word dan kan ik jouw en jammeke snel volgen net zoals alle dames;)

milla vervelend dat de test nega is en je wel van alles voelt hoop het zo voor je!

19. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    moed houden, bij mij begon dat gevoel een week voor mijn eisprong en ik heb hhet dus echt 7 dagen voelen groeien :(

20. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Wat is dat toch balen he, dat je iedere keer zo ontzettend veel moet WACHTEN :(
    Nou zijn we flink aan de klus geweest, gisteren was mijn ei 1,9 cm en nu dus maar wachten wanneer 'ie springt en dan maar hopen dat 't raak is... Geduld is een schone zaak, maar als ik zie op dit forum hoeveel geduld jullie met z'n allen al gehad hebben, dan denk ik dat het wel voortaan prima is, nietwaar?
    Maar goed dames, alles komt goed he...

Share This Page