Cira, als het negatief is, is het toch al zo.. daar verandert een test niets aan. Het enige wat je er mee kunt krijgen is zekerheid, ipv de onzekerheid waar je nu in zit. Ik hoop van harte dat ie positief is!
Ach laten we eerst maar eens afwachten of ik morgen ongi wordt dan zien we dan wel weer verder. Allemaal alvast super bedankt voor het duimen! Het wordt wel vaker gezegt, maar het kan eigenlijk niet vaak genoeg gezegt worden : JULLIE ZIJN ALLEMAAL KANJERS!
milla wat spannend dat jullie er voor gaan! Hoop zo dat er een mooi wonder gebeurt en dat het nu zonder medicijnen gaat lukken duim voor jullie [-o< veel klusplezier cira jeetje nog erg spannend bij jullie hoop zo dat het zo mag zijn zo'n wondertje is jullie gegunt mijn duimen blijven draaien [-o< en denk aan jullie succes! mariska hoop dat de ongi snel langskomt dan kunnen jullie weer verder! ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar ik gun het jullie allemaal zo van harte duim voor jullie allemaal [-o< liefs
en cira hoe staat het ervoor? mijn duimen draaien nog steeds... chantje hoe voel jij je? hoe is het met de andere dames?
Ben ook erg benieuwd Vandaag moet ik weer werken na 3 weken vakantie pff valt zwaar tegen hoor! Gelukkig hoef ik maar van half 9 tot half 2 te werken! kan ik even inkomen hahaha! fijne dag iedereen
En Cira, hoe is het? Ik heb net weer een echo gehad; 't ei was gesprongen (gelukkig!). Ook bloed laten prikken en nu heb ik op 17 sept. een afspraak met de fertiliteitsarts. Ik geloof dat de insteek is om snel te gaan insemineren met de ingevroren zwemmers van mijn vriend, dus ik ben benieuwd. Dames; succes weer allemaal!
Hoi meiden, hier niks nieuws, de eerste week wachten zit er op, ik voel me verder lichamelijk normaal, ik reken deze ronde nergens op alleen ik voel me nog steeds niet helemaal positief. Cira spannend!
Cira, hoe gaat het? Ik ben erg benieuwd! Linda, is heel normaal hoor dat je na de eerste wachtweek nog geen symptomen hebt, mijn duimen draaien ook voor jou! Meisje, wanneer heb jij je NOD? Lot, hoe gaat het met jou, ben jij al weer bijna in de klusperiode, voel jij een eitje groeien, krijg je FM? Veel vragen ineens,.Ik ben benieuwd! Een fijne dag allemaal, ik kom later nog wel even kijken.
Hoi Milla! Ik weet niet echt wanneer ik mijn NOD heb, super lastig dus... Ik heb dus de FM gehad vorige week maandag, toen was m'n ei 19 mm. Nu denk ik dat ik afgelopen woensdag gevoeld heb dat 'ie gesprongen is (in eens hele heftige pijn in rug, duurde ca. 5 seconden), maar weet ik niet zeker. N.a.v. vorige cyclussen, die ca. 33 dagen duurde, zou het kunnen zijn dat mijn cyclus nu weer 33 dagen is en dan zou denk ik de periode van eisprong tot NOD ongeveer 11 dagen zijn (uitgaande van eisprong afgelopen woensdag). Maar mócht ik niet ongi worden rond die tijd, denk ik dat ik op donderdag 13 sept ga testen. Dan zou het echt 2 weken zijn sinds vermoedelijke eisprong...
Lot; met mij gaat het erg goed! Wel heel erg moe maar goed dat hoort erbij! Nog 2 weken en dan krijg ik de echo.... daar ben ik zooo zenuwachtig voor!
He Chantje, niet te zenuwachtig zijn hoor! Het heeft toch geen zin! Maar ik snap je wel heel goed. Probeer te genieten hoor! Grt Brigitte
Tja, ik moet ook niet te zenuwachtig zijn maar de vorige keer zagen we op de echo dat het echt niet in orde was en daar ben ik toch wel bang voor hoor!
Ik snap het helemaal hoor..... Ik wens jou wel SUPER veel succes, het gaat vast helemaal goedkomen deze keer!
Hé meiden, Ik ben er weer even. Allereerst Jammeke van harte gefeliciteerd! Chantje, rustig aan meid, het komt helemaal goed deze keer! Linda en Cira, spannend, duim duim duim duim... Lot en Mariska, hoe is het met jullie? De andere dames, succes ik duim voor jullie allemaal hoor! Ik heb inmiddels de kijkoperatie achter de rug. Ze hebben het teveel aan eiblaasjes weggebrand. Verder zag alles er prima uit, eileiders goed doorgankelijk. Wat wel goed nieuws is is dat ik een kleine maand voor de opratie een spontane ongi had en nu 2 dagen na de operatie weer ongi ben. Dus ik heb een normale cyclus gehad! Nu maar hopen dat het zo doorgaat! Over twee weken moet ik naar de gyn om te kijken hoe het er mee staat. Als ik geen ei uit mezelf krijg, wordt het een lichte dosis clomid en hopelijk slaat die dan wel beter aan. Ik ben benieuwd, heb weer goede hoop nu. Zet m op dames, hou vol en succes! X Bloemetje
Hallo Dames ben ook benieuwd hoe het mer circa gaat! Ik denk dat ik ongi wordt, verlies wat doorzichtig rood slijm, als het zo is dan heb ik nu toch weer optijd me menstruatie vorige keer zat er 6 weken tussen de laaste en de eerste menstruatie en morgen zit er ook weer 6 weken tussen dus als het zo is, dan is dit toch wel een goed teken?
@ Deborah: ja, dat lijkt me wel een goed teken ja! Fijn dat er dan een beetje 'structuur' gaat komen! @ Bloemetje: fijn dat de operatie goed gegaan is! En nu idd maar hopen dat er weer een ei komt, uit jezelf!
Hoi Bloemetje, wat fijn dat de operatie goed is gegaan en helemaal te gek dat je een normale cyclus hebt gehad! Ik ben erg blij voor jou!