PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    @lot hoop fat je snel ongi word of misschien 8) .

@ mariska Jammer zeg, maar wel fijn dat je niet vaker hoeft te komen en elijk het receptje meer meegekregen heb. Ik moest zelf een aantal keer terug komen en heb uit eindelijk vandaag op CD23 pas het recept meegekregen. Nog een klein weekje en dan weer aan de provera.
    Samen op naar Ronde 2.

@Bloemetje ik hoop echt dat er morgen een mooi eitje bj je te zien is.

@ Linda ik heb even wat gekopieerd uit een eerder bericht.
    Als je meer wilt weten over PCO, ik heb een site van mijn gyn gekregen ga eens naar de site www.nvog.nl Klik dan links in het menu op voorlichting----> dan voortplantinggeneeskunde----> nogmaals voortplantingeneeskunde.
    Dan krijg je een lijst waar ook het pcos syndroom tussen staat. Hier stata veel informatie op over PCO.
    Wellicht kan je hier al een hoop van je vragen terug vinden. Veel succes!

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Bedankt cira!
    ik heb het uitgeprint!

3. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Linda@ Welkom bij ons " cluppie " ... ;) Jammer dat ik je eigenlijk welkom moet heten, had het liever niet moeten doen. Maar hier bij ons kan je met al je vragen terecht en kan je ook je verhaal kwijt...

Cira@ Blij weer iets van je te horen... Best dat je eerst nog de verdere dosissen clomid mag proberen, hopelijk heeft de 100 mg ook een beter resultaat [-o<
    Wanneer begin jij opnieuw met je provera te nemen?

Ik sta ook al te popelen om er weer tegenaan te gaan hoor... Kvind het aan de ene kant wel spijtig dat ik niet nog eens op controle echo moest gaan hoor, kwou toch nog eens weten of die follikel toch niet wat meer doorgegroeit zou zijn...
    Zit vandaag weer in een dipje en al een paar keer tranen gelaten, want ik hoorde daarnet van mijn moeder dat mijn vroegere beste vriendin zwanger is ( voor november ) :cry:
    Dus ja, kben weer een beetje down hé maar jullie kunnen dit vast wel begrijpen ;)
    Onze tijd zal ook wel nog komen zeker dat we onze baby voelen schoppen? [-o<
    Een dikke knuffel voor de meiden,
    Mariska

4. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hey meiden!

Mariska, heel begrijpelijk (en herkenbaar) dat je even verdrietig bent, je gunt het anderen, maar jezelf ook zó erg! Wij komen ook aan de beurt hoor!

Cira, fijn om wat van je te horen! We waren voor niets ongerust, hihi, weten we dat ook weer voor de volgende keer. Fijn dat je toch een hogere dosis clomid krijgt. Inderdaad: nieuwe ronde, nieuwe kansen! We blijven gewoon positief hoor ;)

Linda, helaas welkom bij ons clubje, maar ook bij jou komt het goed meid. Je kunt hier lekker spuien! Fijn dat je bij die andere arts mag blijven als je daar meer vertrouwen in hebt. Heel veel succes!

Lot, al voortekenen van de :evil: :evil: ?

Ik ben nu knap zenuwachtig voor morgen. Ik voel helemaal niets en ben bang dat dat geen goed voorteken is. We zullen zien! Ik ga maar even héél positief denken en beeld me een mooi ei in, haha, mss helpt dat.
    Ik houd jullie op de hoogte,
    Liefs Bloemetje

5. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    @ mariska Kom op meid ook wij hebben eens ons wondertje in onze armen. Maar het blijft idd rottig als iemand anders om je heen plots zwanger is. Ik denk dat ik eind deze week start met de provera. Zodra ik start laat ik het weten.

@ bloemetje nogmaals veel succes morgen.

EITJES GROEI EITJES GROEI.

hopenlijk werkt het bij ons allen.

Zo meiden ga nu lekker shoppen met mijn ventje :oops:

6. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Bloemetje@ Veel succes morgen met je echo...

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    @linda helaas welkom hier voor jouw wel erg gezellig dat je ook komt kletsen gooi alles er gewoon uit dat lucht vaak op en ooit komt onze tijd vast wel (ooit klinkt wel lang..) sterkte!

@bloemetje succes morgen hoop zo dat je wat positiefs te horen krijgt succes!

@mariska het schiet op dat je weer met de provera mag beginnen nieuwe ronde nieuwe kans succes en we horen het!

@cira fijn dat je toch eerst een hogere dosis clomid krijgt hoop zo voor je dat het aan mag slaan succes!

hier gisteravond laatste provera genomen heb nog nergens last van we zullen zien wanneer de ongies om de hoek verschijnen, dan kunnen we verder met de clomid we zullen zien...

liefs

8. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Dankjulliewel lieve meiden, dat moet gaan lukken met al die succeswensen....

9. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Bloemetje@ Ik ben niet nieuwsgierig hoor hoe het was bij de gyn... :)
    :)
    Kzit gewoon maar al gans de dag te kijken of dat je nog niet langsgekomen zijt... :D ;)
    Was er een mooi eitje te zien met de 100 mg clomid?
    khoop allensinds van wel

10. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    hallo allemaal,

Ik heb ook PCO.
    Ben na het slikken van 150mg clomid zwanger geraakt, helaas een missed abortion en op 04-04-07 de miskraam.
    23-05 moet ik weer naar het ziekenhuis en hoop ik meteen weer met clomid te mogen beginnen.
    Ik lees een beetje met jullie mee en hoop hier ook mijn verhaal te mogen doen als ik straks weer begin met provera en clomid.

Iedereen veel succes en een lieve groet van Chantje

11. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hoi, ik ben een beetje laat! :oops: We moesten nog weg en zijn pas net terug. Ik baal als een stekker want er was nog niets te zien :( . Volgens de gyn moet ik me geen zorgen maken, want hij zei bij voorbaat al dat dag 11 erg vroeg is voor een echo. Het kan dus nog alle kanten op volgens hem :( . Volgende week woensdag moet ik terug op dag 18. Dan moet er wel werkelijk iets te zien zijn, anders werkt de 100 mg dus niet. Pffff, weer een week wachten, bah! Ik heb er een hard hoofd in na vandaag. Zeiden jullie gyno's ook dat er meestal op dag 10/11 nog niets te zien is? Of hebben jullie dit nog niet aan de hand gehad?
    Mariska, wat lief dat je al de hele dag op het forum kijkt ;)
    X Bloemetje

12. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hoi Chantje,
    Welkom!
    Wat naar dat je een mk hebt gehad! Hopelijk mag je weer gauw aan de clomid. Kom hier maar lekker je verhaal doen.
    Ik wens je veel sterkte en succes!

13. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    dankjewel bloemetje!

Dag 10/11 is volgens mij ook nog te vroeg om iets te zien.
    Bij mij sloeg 50mg en daarna 100mg niet aan maar toen ik 150mg slikte was er op dag 16 een eitje te zien. Die was toen nog wel wat aan de kleine kant maar is op dag 18/19 gesprongen en die hebben we meteen bevrucht! (he wat klinkt dat raar als ik dat zo opschrijf)
    Dus de hoop nog niet opgeven! Misschien is er op dag 18 een prachtig ei te zien!

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    @bloemetje jeetje wat balen had het zo voor je gehoopt dat er nu al wat te zien was hoop voor jullie dat er woensdag wat moois groeit duim voor jullie!

@chantje welkom naar van je mk hoop dat je snel weer met de clomid mag beginnen en hoop dat jullie snel weer zwanger mogen zijn succes!

@mariska hoe is het met jouw en met cira?

hier alles goed begin vanaf vanmiddag met afvegen :oops: al wat te verliezen dus het komt morgen vast door hoop het wel natuurlijk dan kunnen we verder maar we zien het wel!

succes allemaal!

liefs

15. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hé Lot, dat is een goed teken. Dat de :evil: :evil: maar gauw doorbreken he.

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    @bloemetje dat hoop ik ook!
    even een vraag dag 1 is toch als er echt rood in mijn maandverband zit niet als ik wat afveeg toch?(sorry voor de vraag ben al een poos niet meer zo ongie geweest en omdat ik vanaf dag 3 clomid moet slikken)

17. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Volgens mijn gyn is dag 1 de dag dat het écht goed doorzet. Niet een beetje of wat roze. Dus ik denk bij jou morgen...

18. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    moeilijk is dat he! wanneer ben je nou echt ongesteld....

ik rekende dag 1 echt wanneer er rood bloed in mijn maandverband zat.
    Ik heb het zo ook begrepen.

19. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Chantje, goed om te lezen, dat stelt me gerust. Ik maak me er nl wel een beetje druk om. Goh, dan heeft de 150mg wel snel zn werk gedaan bij jullie! Ik hoop voor jullie dat het straks weer meteen zal lukken en het dan ook echt blijft zitten.

20. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hihi, we posten allemaal bijna tegelijk :)

Deel Deze Pagina