Milla ik zit nu op dag 13 en heb vrijdag mijn fm. ik heb wel wat steekjes dus hoop dat er wat groeit! en in de klusperiode zitten we hoor als me ei wel eerder komt willen we hem niet missen! cira ben benieuwd hoe het met je is! chantje wel vervelend he die bijwerkingen en snap dat je wel zenuwachtig bent voor de echo! bloemetje wat ontzettend fijn dat de operatie goed is gegaan en het er allemaal goed uitzag. hopelijk gaat het nu snel lukken voor jullie veel succes en we missen je wel hoor hier! linda blijf voor je duimen! deborah ff balen als je ongi word maar mss ook wel fijn die onzekerheid en dan kunnen jullie verder! meisje goed dat je ei gesprongen is! hoop dat ik niemand ben vergeten maar duim voor jullie allemaal!
Lot23 Ja vind het niet erg om nu ongi te worden, zwanger was ik toch niet dus kan ik maar beter ongi worden en aangezien er nu al 2x achter elkaar maar 6 weken en 3 dagen tussen de laaste en de nieuwe menstruatie is, is dat denk ik toch wel een goed teken?
Hallo meiden nog steeds geen ongi hier! Ben echt super nerveus nu. Ik heb nog steeds lage rugpijn, maar vor de rest helemaal niks. Ja wat rare pijnen in mijn buik waarvan ik twijfel of het ongi krampjes zijn. Moet even kijken wanneer ik ga testen. Misschien morgenochtend. Licht eraan of ik op tijd uit bed ben. Ik hou jullie op de hoogte!
jeetje cira blijft spannend! ben je altijd op tijd ongi? Hoop zo dat het raak is voor jullie en morgen heb je gewoon een dikke vette streep op die test hoor!
Chantje het gaat vast heel mooi worden de echo deze keer! bloemetje fijn dat je uit je eigen ongi bent geworden en dat de operatie goed verlopen is. Ik duim hier nog steeds voor je! hoe is het verder met je? Linda ik blijf duimen! Meisje een eisprong super en nu afwachten. Deborah lijkt inderdaad een goed teken! Milla jij ook succes met het afwachten wordt een spannende tijd ik ga voor je duimen!
Dag ladies, Ik wil jullie even een hart onder de riem steken (of hoe je dat ook zegt) Want hier ook een PCOS mama.... ik ben na een LEO operatie, clomid en nog een andere soort medicijn eindelijk zwanger geworden in juni 2006... helaas op 7 juli echo... zag er super goed uit, maar op 9 juli ging het mis! Niet bij de pakken neer gaan zitten op 13 juli zat ik alweer bij de fertiliteiten arts.. en zij bring it on die medicijnen we gaan gewoon door, want met janken krijgen we geen kindje! De arts keek zijn ogen uit.... nou op 29 september teste ik alweer positief! En zie nu.... heb een bink gekregen met de naam Joaquin op 9 juni dit jaar.... Dus meiden het kan echt en ook voor jullie komen de wondertjes... als jullie het leuk lijken kom ik hier af en toe eens neuzen als jullie dat niet erg vinden natuurlijk Bij deze wens ik iedereen super veel succes met alles! En diegene die al heel pril zwanger zijn... jullie ook succes bij de 1e echo, maar dat komt vast en zekers goed! Knuffel Brigitte
Hoi, Brigitte bedankt voor je aanmoediging, ik ben zelf ook mama van twee meiden ondanks PCO! Cira, veel succes vandaag! Zelf snap ik er niks meer van, 48 uur geleden had ik een positieve ovulatietest, vanmorgen had ik nog steeds geen temperatuursverhoging. Mijn hele onderbuik doet pijn, zelfs mijn baarmoeder is heel pijnlijk (heb ik nog nooit gehad) ik snap er niks van! Op mijn site heb ik twee foto's van mijn meiden geplaatst Tot vanmiddag!
Hoi meiden, Hier nog een weekje duimen draaien maar merk dat ik me echt nergens op in stel. brigitte, wat super, alsnog gefeliciteerd met je zoon! cira, ik duim!
Thanks ladies... @Milla, jij hebt ook leuke meiden zeg Maar een vraagje aan jullie allen he... omdat je het toch wel aardig op commando moet doen zeg maar hoe gaan jullie mannetjes daarmee om? bij mij was het zo dat meneer niks meer presteerde hahahaha... dus toen heb ik hem gewoon altijd voor de gek gehouden... en het werkte gewoon... hij had het niet eens in de gaten joh hihi
Haai meiden nou ik ben ongi ole ole! Ben er wel blij mee! Ik heb nu als het goed is al 2x een cylcus van 45 dagen! Helaas kan je hier geen banner mee maken, had ik wel graag willen hebben, ook is een banner! maar goed ik zal nu ook niet weten wanneer mijn ei is, want ja waneer is dat als je een cyclus hebt van 45 dagen? we zien het wel volgende week woensdag naar de gynocoloog kijken wat zij zegt. Circa meid hoe is het? GElukkig lees ik ook nog veel positieve verhalen hier! En is de moed nog lang niet opgegeven
eerst hadden we er geen moeite mee, we waren gewoon heel blij dat ik eindelijk een eisprong had en dat we dus kans hadden. maar na afgelopen keer de samenlevingstest niet goed was hadden we beide die avond wel zoiets van...nou veel zin heeft het toch niet... tja en als het 'verplicht' moet dan heb je vaak toch wel van die 'truckjes' waarvan je weet dat het bij de ander werkt...
Ik heb vol goede moed een banner aangemaakt, nu maar hopen dat ie klopt Deborah, wat goed dat je ongi bent geworden. Cira, ik ben erg benieuwd, hopelijk kom je met goed nieuws! [-o< Onzewonder, wat fijn om te lezen, erg hoopvol! Linda, ik duim met je mee [-o< Milla, spannend hoor! Lot, succes vrijdag! Meisje fijn dat je een eisprong gehad hebt, en nu maar afwachten. Spannend zeg. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.... Er zijn ook zoveel nieuwe namen bij gekomen in de tijd dat ik er niet was Hier gaat het goed, ben zo blij met mn ongi's en een posi operatie! Ik weet inmiddels ook wat er mis was/ is met mn darmen. Ik blijk de ziekte van Crohn te hebben, was even een flinke tegenvaller. Maar nu interesseert het me even niets, hihi, eerst zwanger worden das t belangrijkst.
Hoi Bloemetje! Mijn vriend heeft ook de ziekte van Crohn, zijn zus ook. Gelukkig gaat het met de medicatie die hij nu heeft best goed eigenlijk, hij heeft zware prednison kuurtjes achter de rug maar die sloegen niet goed aan. Je weet het vast wel al, maar houd er wel rekening mee dat veel van die medicatie (tijdelijke) onvruchtbaarheid kunnen veroorzaken he! Succes bloem!
Hallo meiden! Nou het lijkt er toch op dat ik ongi ga worden. Heb net wat bruin verlies gehad. de test geeft ook hartstikke negatief aan. Dus op naar een volgende ronde maar weer. Ik had het zo gehoopt maar blijkbaar mag het nog niet zo zijn. Groetjes van een verdrietige Cira.
Hey cira. Ik ben oprecht verdrietig voor jou! Heb ieder uur wel even gekeken of je goed nieuws had. Het leek er ook zó op! Balen zeg, *&#@-zooi! :x