PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hey verdorie meiden, nou volgende ronde gaan we weer flink duimendraaien voor jullie!

Hmzz en wat de zin.... ik begrijp wat je bedoelt Linda, maar ook daar is weer van alles op te verzinnen

2. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    oh, Cira, wat onwijs k**** voor jullie!
    Ontzettend jammer joh!
    Ik kwam ook steeds eventjes kijken of er al nieuws was.... dit had ik niet verwacht......

Bloemetje: wat een leuke banner!
    Ondanks dat je te horen hebt gekregen dat je de ziekte van Crohn blijtk te hebben "klink" je erg positief en vrolijk..... Fijn hoor!

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jeetje cira dit had ik niet verwacht snap dat je je verdrietig voelt over een paar dagen zie je het vast weer een beetje positief veel succes en een dikke knuffel!

deborah wat fijn dat je ongi bent kan je verder! Bij lilypie.com kan je een banner maken met langere cyclussen en als je een ei hebt zal die ws rond dag 40 zijn, hoop dat de gyn je gelijk helpen kan!

brigitte wat ontzettend lief dat je ons een hart onder de riem steekt en om zulk positief nieuws te lezen doet me goed en tuurlijk mag je hier komen kletsen gezellig!

milla balen zeg dat je temp niets doet hoop dat hij morgen veranderd is succes!

bloemetje wel gezellig dat je weer mee komt kletsen. kan me voorstellen dat je geschrokken was van de uitslag van je darmen fijn dat je je evengoed kan richten op zwanger worden wens je veel succes!

linda blijf voor je duimen dat er een wondertje gebeurt!

Ik had vandaag en gister last rond mijn eistokken dus dacht doe voor de zekerheid maar een ovutest dacht wie weet is mijn ei toch eerder maar was negatief dus hoop nu gewoon dat er vrijdag iets moois aan het groeien is...

hoop dat ik niemand ben vergeten maar duim voor jullie allemaal!

liefs

4. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Cira wat jammer meid dat je toch ongi gaat worden... Kan je volkomen begrijpen dat je verdrietig bent. Kduim al terug voor de volgende ronde

Alle meiden heel veel succes...

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi maris hoe is het met jouw? al ongi?

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Blije en minder blije meisjes:

een dikke knuffel van mij :D

hier duurt wachten lang :(
    heb weinig hoop maar stiekum hoop je op een wonder...zucht

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Nou meiden de ongi zet echt door heb al helder bloedverlies dus kan vandaag in iedergeval gelijk als dag 1 rekenen. Nu maar hopen dat ik aankomende maand weer een ei heb.

Bloemetje fijn dat je weer actief bezig kan zijn met zwanger worden. Ook fijn dat je weet wat er met je darmen is. Ik weet niet wat het inhoudt, maar ze kunnen je nu wel behandelen.

Milla balen zeg! ik duim dat je temp snel omhoog gaat.

Linda ik blijf natuurijk hard voor je duimen!

Brigitte fijn om je verhaal te lezen dt geet mij op dit moment weer moed en hoop voor de volgende ronde.

Deborah fijn dat je ongi bent geworden!

Lot ik ga duimen voor een mooi eitje!

Mariska al ongi?

Chantje hoe voel je je?

Alle meiden jullie zijn echt schatten ik zou niet weten wat ik zonder jullie moet. Jullie lieve woorden doen veel goed.

8. Niet meer actief

Dag meiden fijn om te horen dat jullie het toch wel positief blijven zien door mijn verhaal!

Ik weet het kan heeel frustrerend zijn, maar net als sommige dames onder jullie stond ik soms ook te springen ivm de ongi... omdat ik eindelijk een cyclus had zeg maar.... maar goed dat was hooguit 2 maanden dat je dat leuk vind en daarna gaat die bui wel flink hangen hoor... maaaaaaaaaaar ook voor jullie komt er een POSITIEVE DAG!

i know it for sure! Lopen jullie allemaal bij fertiliteiten artsen of dat niet?

zelf heb ik nooit getempt of ovulatietesten gebruitk.. het eerste omdati k daar echt het geduld niet voor had ;) en de ovulatietesten snapte ik geen snars van! ik dacht gewoon zo... om de dag flink van bil gaan en huppa dan moet het goed zitten en zo niet.. dan wisselen van dag hihi.. ja je moet de lol er ook weer een beetje van in zien niet waar....

Maar bij mij was het wel raar hoor.... want ik was ook wel hard voor manlief... als hij bijv niet wilde zei ik altijd nou uhhhh wil je nou een beeb of niet whahahaha.. .en dan wist ik het antwoord wel hehehehe... dus knutselen die handel ;)

Maar meiden ik vind het leuk als ik jullie zo een beetje kan volgen en al die blije berichten ga zien.. bij de 1 duurt het helaas iets langer dan bij de ander, maar echt jullie beebjes komen hoor... er zal een zwemmer bij zitten die jullie te slim af is.. en toch stronteigenwijs in die vette ei gaat zitten ;)

i know it for sure!

Hierbij een virtuele knuffel van mij voor jullie allemaal!

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    brigitte wat een ontzettend lieve woorden voor ons en hoop ook zeker dat die positieve dag komt het liefst zo snel mogelijk he geduld is een schone zaak.. ik loop bij de gyn moet vanaf vrijdag weer voor controle afgelopen maand geen controle gehad.

Dames mss een stomme vraag maar lees weleens dat het slecht voor het zaad is om meerdere dagen achter elkaar te klussen zou dat echt zo zijn dat de 2de keer het zaad de helft minder is?

10. Niet meer actief

Hoi Lot, your welcome... de fertiliteiten arts gaf ons als tip dat we om de dag het moesten doen, dan was het altijd goed.... en dus niet 19 x op een dag hahahaha want ja dan blijven er niet veel zwemmers over denk ik ;)

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    meestal doen wij het ook om de dag maar ben weleens bang dat stel op dag 22 klussen wij en op dag 24 komt mijn ei dat het dan niet goed is het beste is de dag ervoor klussen toch? maar ja met een onregelmatige cyclus is dat soms lastig te bepalen.

12. Niet meer actief

Ja dat is waar... maar gewoon op je gevoel afgaan.. ik zelf heb nooit echt die ei gevoeld zeg maar... zag het alleen op de echos ik had ook elke week een echo... en als de clomid of die andere rotzooi kuur afgelopen was, moest ik ook altijd komen, en dan was het weleens zo dat ik dan weer om de dag moest komen zodat ze het ei in de gaten kon houden en ze kon ons dan precies vertellen NU DOEN ! ;)

13. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Onze wonder ik loop bij de gyn. Ik heb afgelopen maand geen controle's gehad omdat de clomid 100 mg al twee keer goed was aangeslagen. De volgende drie ronde's(k hoop niet dat ik ze allemaal nodig heb) krijg ik ook geen controle's. Dmv ovulatie testen controleer ik of de clomid weer aanslaat.

14. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

Bedankt lot, maar daar gaat het maar tot 36 dagen en ik heb 44 dagen of tel ik nu verkeerd? het is toch de eerste dag van je laatste menstruatie tot de volgende eerste dag van je nieuwe menstruatie

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Deborah: yep, zo moet je tellen. Stom he, doe je 100.000 keer en dan heb je soms nog zo iets van 'hoe zit het ook alweer'!

16. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

ja soms snap ik het helemaal niet meer hahaha!
    Maar goed geen banner voor mij helaas :( had er wel bij willen horen ;)

17. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Haha, jij wacht gewoon met een banner tot je zwanger bent!
    En dan zoek je een HEEEEEELE mooie uit! :D

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    deborah je kan bij lilypie kiezen tussen 21-37 dagen cyclus of 15 tot 80 dagen cyclus dus volgens mij kan het daar wel want toen ik nog 47 dagen had had ik mijn banner daar ook vandaan hopelijk lukt het je!

19. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    oke lot dan heb ik niet verder gekeken dan me neus lang is :oops:

20. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007