Ja, ik kan eigenlijk niet wachten. Misselijkheid is echt nog maar heel af en toe (verbeeld ik het me?) maar voel vandaag wel wat 'ongi'-krampjes. Maar ik heb wel gelezen onder 'eerste symptomen' dat dat niet persé slecht nieuws hoeft te zijn. Ik wacht nog lekker met testen, wilde eigenlijk vandaag een test gaan halen maar doe ik niet; dan heb ik 'm ook niet in huis. Misschien is het niet nodig, en word ik het weekend gewoon ongi. Wel vervelend dat ik niet zeker wanneer mijn NOD is. 2 weken na vermoedelijke eisprong of gewoon de cyclus aanhouden (dan zou het zondag of maandag zijn...). In ieder geval MOET ik uiterlijk woensdag ongi zijn (duurt dus nog 5 dagen..) want ik had FM vorige week maandag en toen was het ei 19 mm. Dan zou het toch echt gesprongen moeten zijn op woensdag 2 weken later, niet waar? Dus het wordt of dinsdag, of woensdag testen..... Spannend he... Ik hoop zo dat het raak is, kan er niet over uitgedacht raken.
We lopen gelijk op! Wanneer ik 2 weken aanhou moet ik maandag ongi worden, maar volgens mij duurde het vorige keer 16 dagen dus ik hou ook woensdag aan! Helaas heb ik weinig hoop, tuurlijk denk ik het stiekum soms wel hoor. M'n borsten doen wéér pijn... net spierpijn... ik duim voor jou!
Lekker, om het met iemand te delen he. Ik hoop het ZOOOOOO ontzettend! Maar ja, ik kan er nu toch niks meer aan doen he. Het is al gebeurd als het goed is...
Ik test woensdag misschien wel met jullie mee. Hangt er een beetje van af hoe het gaat lopen. Inderdaad leuk om dit samen te delen! Voor ons wordt dat wel pas in de avond uren, want ik wil het samen met mijn man doen! Hoe laat is jullie plan? Zou wel een stunt zijn als er op een dag drie vrouwen uit het PCO forum zwanger blijken te zijn en is een opsteker voor anderen, maar goed.. Dat is afwachten!
Ja typisch he dat het toch al zo is of juist niet! Wij kunnen alleen nog maar afwachten, ik ben er ook veel mee bezig!
Ooooow Linda, Milla en Meisje, ik ben héél benieuwd. Dat zou mooi zijn volgende week ineens 3 zwangeren erbij! Dan móet de rest wel gaan volgen met al die hcg-straling hier, hihi. Sas, je eerste eisprong, gefeliciteerd joh! Goed benutten volgende week!
Ik ben vandaag begonnen met provera die moet ik 10 dagen slikken en dan word ik ongesteld en dan weer aan de clomid met metformine, hoop zo dat het aanslaat wil het zo graag mijn geduld is soms zo op.... iedereen bedankt voor de lieve woorden fijn dat ik even mijn verhaal kwijt kon! en de dames die bijna hun nod hebben spannend hoop zo dat het goed uit gaat pakken voor jullie.
kalenderlijst PCO forum meiden: 9 september: Meisje NOD 12 september: Deborah gesprek gyn. Linda NOD 13 september: Linda voortgangsgesprek 16 september: Milla NOD 21 ssptember: Milla op vakantie 17 september: Chantje 1e echo 19 september: Bloemetje FM en gesprek kijkoperatie. 28 september; Milla terug van vankantie 30 september: Bloemetje NOD 19 oktober: Deborah NOD 30 april: Chantje Uitgerekend Ik heb even mijn nod eruit gehaald weet niet wanneer die nu is. sas super zeg een eisprong veel klusplezier alvast!
kalenderlijst PCO forum meiden: 9 september: Meisje NOD 12 september: Deborah gesprek gyn. Linda NOD 13 september: Linda voortgangsgesprek 16 september: Milla NOD 21 ssptember: Milla op vakantie 17 september: Chantje 1e echo 19 september: Bloemetje FM en gesprek kijkoperatie. 28 september; Milla terug van vankantie 30 september: Bloemetje NOD 04 oktober: Cira NOD 19 oktober: Deborah NOD 30 april: Chantje Uitgerekend
@alle nieuwe meiden welkom hier en hopenlijk raken jullie snel zwanger. @ lot das behoorlijk ****, wellicht dat de metformine in combinatie met clomid wel goed werkt. @ mariska hoop dat de ongi zig snel meld bij je! @ onze test dames Hoop echt dat jullie alledrie woensdag positief testen. @sas goed oefenen van het weekend he @ chantje al weer ruim 6 weken zwanger en super dat je je op en top zwanger voelt. @bloemetje ik hoop op een super mooi eitje voor je! Vandaag alweer de tweede dag clomid. Nu maar hopen dat ik ook deze maand weer een eisprong krijg en laten we hopen dat .......... Meiden van het weekend ben ik feesten (appelpop, woon op drie minuten lopen) wellicht dat ik tussendoor nog even kom bijlezen en mee kletsen.
Nou Cira, geniet er maar van, lekker feesten! Dit weekend komen mijn vriendinnen een nachtje logeren! De mannen zijn ook allemaal een weekendje weg, dus wij gaan gezellig met de dames leuke dingen doen. Lekker het weekend de gedachten verzetten, dan hoef ik niet in mijn eentje zo lang te wachten op de duivels Of misschien komen ze niet? Ik heb last van mijn rug, voel me niet helemaal super en ben sjaggie. Misschien toch ongi worden? Ik weet het echt niet meer... Spannend, ik houd jullie op de hoogte! Fijn weekend voor alle dames!
Lot@ verdorie toch, wat vind ik dit zo erg voor je meid dat er geen eitje groeide... Ben benieuwd hoe dat je op de metformine goed z'n werk doet. Meid mijn duimen draaien overuren hoor voor jou. Cira@ Duim voor jou dat je terug een eisprong zal hebben... Linda, Milla en meisje wat spannend voor jullie zeg... Toitoitoi zou ik zeggen Bloemetje@ Kan wel goed geloven dat je voelt waar je eierstokken zich bevinden... Khoop echt voor jou dat je spontaan een eitje zal krijgen. Sas@ Wat goed je eerste eisprong, veel klussen hé... Anouk@ Welkom meid, duim dat je snel zwanger zult zijn... Chantje@ Kan geloven dat je het niet erg vindt om misselijk te zijn... Ben al benieuwd naar je 1ste echo Joehoe, hier zijn de gearriveerd ( morgen als cd1 rekenen) Ik ga morgen terug bellen voor afspraak gyn... Deze avond gebeld en ja natuurlijk wanneer ik moet voor FM is mijn gyn juist een week in verlof Dus morgenvoormiddag afspraak maken bij een collega van hem... Zal normaal voor donderdag 20 september zijn... ( zal morgen dan op de lijst zetten als ik het zeker weet ) Maandag ga ik terug beginnen met clomid, hopelijk slaat die terug aan [-o<
Tis toch nog meer donker dan rood bloed hoor ... Nu begint maar pas het rode te komen dus al redelijk laat hé. Kan het kwaad als je de dag nadien maar als cd1 rekent?
mariska wat fijn dat de ongi er is kan je weer verder en ik hoop zo dat het deze ronde lukt. mijn duimen draaien. en bedankt voor het duimen voor ons! cira een heel fijn en gezellig weekend! meisje veel plezier met je vriendinnen is ook weleens gezellig!
Lot, heel begrijpelijk dat je geduld soms op is, maar eens wordt het goed beloond! Cira, veel plezier op Appelpop, leuk joh! Meisje, fijn vriendinnenweekend! Mariska, fijn dat ze er zijn, vol goede moed door naar de volgende ronde! Liefs aan de rest! Bloemetje
Allemaal heel veel sterkte dit weekend of wel met wachten of met nieuwe moed verzamelen. Wat kost het toch allemaal een energir he. Hier niks bijzonders, nu ik me er helemaal op ingesteld heb dat het weer niet raak zal zijn heb ik ook gelijk geen klachten deze ronde Alleen de zijkanten van mijn borsten doen heel zeer, maar wel alleen als ik eraan zit. Maar volgens mij had ik dat de vorige keer. Verder ben ik al ene paar dagen niet lekker. Maar ook dat trek ik in twijfel want mijn vriend was ook een beetje ziekjes. Oftewel gewoon wachten... zucht ik zie zo op tegen dat depri-gevoel als de er weer zijn! Nou meiden ik probeer toch een beetje te genieten van he rustige weekend, jullie ook veel sterkte dikke knuffel!
Linda ik hoop zo voor je dat het raak mag zijn. Maar snap je gevoel en je voelt je altijd weer rot als je ongi word! Ik duim voor je!