PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Linda, ik hoop ook voor je dat het raak is, ik duim voor je!

Meisje, hoe gaat het met jou? Je bent nu 1 dag overtijd zie ik! Heb je je nog in kunnen houden om niet te testen? heb je last van kwaaltjes? ik ben erg benieuwd!

Voor ons is de eerste wachtweek voorbij. Ik vind het erg spannend.
    Gisteren avond had ik felle steken in mijn onderbuik. Als ik de boeken mag geloven kan het duiden op een innestelling. We wachten af, je kunt je ook zoveel in je hoofd gaan halen als je iets graag wilt!

Fijne zondag allemaal!

2. bengel

bengel Niet meer actief

mariska:
    dag 1 is de dag de je bloed verliest...geen spatje, maar wel wat, en dat kan heus wel wat bruiner zijn..ik weet niet of dat erg is als je een dag verlegt, maar ik ben blij met elke dag die ik kan winnen zeg maar

3. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

vandaag 14 dpo, even mijn tempkaartje:

het ziet er spannend uit maar ik heb vandaag en gister wel later getempt dus morgen en dinsdag wordt afwachten, als ik onder de 37,0 kom ga ik nergens meer vanuit...

4. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    linda ziet er nog spannend uit je kaartje mijn duimen blijven draaien voor je!

Milla hoop dat het veel goeds betekent die steken!

5. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Linda en Milla, wat vreselijk spannend.... [-o< [-o< [-o<

Ik ben benieuwd naar hoe het met Meisje is!

Lot, gaat het weer met je, de teleurstelling een beetje te boven?

6. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    ja hoor bloemetje we gaan er weer voor en heb er weer een positief gevoel over zo samen met de metformine dus ga gewoon weer hopen dat het gaat lukken deze ronde.

7. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    Hoi meiden,
    Sorry dat ik niet zoveel meeschrijf, maar ik lees en leef natuurlijk met jullie mee. Ik probeer er niet zoveel mee bezig te zijn. Dat ging gisteren heel goed, vlak voordat we gingen slapen zei mn partner dat hij me vandaag nog geen puregon had zien prikken. pfffff was ik het gewoon vergeten. Nog maar snel even gedaan.
    Soms zit ik wel eens te filosoferen, zou mijn lichaam me zo op de proef stellen om me een geduldiger persoon te maken. Nou dat lukt dan aardig. Heeft het kind er later ook wat aan, dan ben ik een geduldig moeder.
    Ik ben wel super nieuwsgierig of de 3 dames chantje gaan volgen. Ik hoop zelf ook over een paar weekjes chantje te volgen.
    Chantje hoe breed is je zwangerschapsbank? Passen wij daar allemaal bij? Want eens gaat het ons allen ook lukken.

8. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hello dames!
    Hier nog geen nieuws hoor!
    Gezellig weekendje met de vriendinnen gehad, super leuk geweest.
    Mijn banner klopt niet helemaal denk ik, n.a.v. mijn vorige cyclussen zou ik morgen ongi moeten worden! Ik heb een echo gehad, en op een maandag (morgen 2 weken geleden) was het ei 19 mm, ik ga er dus vanuit dat het ongeveer op dinsdag gesprongen is.
    Als er woensdag nog geen ongi is, dan ga ik testen.
    Super spannend dus allemaal....
    Maar ja, 'geen bloed geeft moed' he....
    Zouden we hier in dit forum goed nieuws krijgen deze keer?
    Ik hoop dat wij Chantje mogen volgen!
    Tot snel! :)

9. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Daar passen jullie allemaal op!!!
    Ik wacht op jullie hoor!

Wat wordt het weer spannend dames!

Met mij gaat het eventjes niet zo goed, ik heb me met heel wat moeite van de bank af kunnen sleuren om even boven achter de computer re gaan.
    Sinds zaterdagochtend ben ik onwijs misselijk en spuug ik alles wat ik eet en drink uit! Ik ben er bang wat de vorige keer dat ik zwanger was werd ik ook ziek toen ik ruim 6 weken was en een paar dagen na het ziek zijn verloor ik bloed. ik ben zo bang dat het nu weer gaat gebeuren......
    Ik heb geen buikpijn ofzoiets maar krijg wel helemaal een deja vu!

Hopelijk is het gewoon een beetje toevallig dat ik rond dezelfde tijd als de vorige keer ziek werd.
    We wachten af en ik probeer me niet te druk te maken!

10. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi meiden!

@ Chantje, Wat verschrikkelijk zo'n enorme angst voelen en ziek zijn tegelijkertijd... Wie weet hoort ziek zijn nu eenmaal bij jou manier van reageren op het HCG en heeft het niks met een miskraam te maken. Hopelijk zie jij volgende week maandag een mooi kloppend hartje!
    Beterschap hoor!

@ Meisje0123 wat spannend! Over een paar daagjes weten we meer, de tijd lijkt hier zo langzaam te gaan, heb jij dat ook?

@ Sas7 Wauw mooi hoor je positieve instelling en je vermogen om los te kunnen laten.. Vind ik erg bewonderingswaardig. Zet jij zomaar even de knop om of kost het je veel moeite om niet aan zwanger worden te denken? Mij lukt het niet er een dag niet aan te denken of mee bezig te zijn.

@ Lot, hopelijk gaat die Metformine jou wondermiddel zijn. Moet je jezelf ook gaan prikken, en wanneer moet je dan evt beginnen?

@ Linda, wat een mooi kaartje! Jou temperatuur blijft wel heel lang hoog, spannend zeg! Vorige week schreef je dat je er van uit zou gaan toch weer ongi te worden zodat het niet tegen zou vallen. Voel je dat nog steeds zo of heb je toch stiekem wat hoop gekregen?

@ Bloemetje, bedankt voor het duimen hoor! Hopelijk gaan die emoticons helpen!

Heeft iemand nog wat van Jammeke vernomen, zou ze al terug zijn van vakantie? Ik ben benieuwd hoe het met haar gaat.. Had ze niet deze week een echo? Jammeke hoe gaat het meis?

De steken zijn hier opgehouden.

Liefs Milla

11. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb even terug gezocht... Op 30 augustus schreef ze dit berichtje en heeft 13-9 een echo dus ben benieuwd, mocht je dit lezen, succes hoor Jammeke!

Zal haar nog even toevoegen aan de lijst..

12. Milla

Milla Niet meer actief

kalenderlijst PCO forum meiden:

9 september: Meisje NOD
    12 september: Deborah gesprek gyn. Linda NOD
    13 september: Linda voortgangsgesprek/Jammeke echo
    16 september: Milla NOD
    21 ssptember: Milla op vakantie
    17 september: Chantje 1e echo
    19 september: Bloemetje FM en gesprek kijkoperatie.
    28 september; Milla terug van vankantie
    30 september: Bloemetje NOD
    04 oktober: Cira NOD
    19 oktober: Deborah NOD
    30 april: Chantje Uitgerekend
    ? mei: Jammeke Uitgerekend

13. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    milla krijg nu deze ronde nog metformine met 100mg clomid en als het niet aanslaat moet ik ws gaan spuiten en krijg ik ws meer onderzoeken ,maar dat is niet nodig want het gaat deze ronde gewoon lukken(positief blijven he wel moeilijk)

14. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Lot goed zo, fijn dat je er weer positief tegenaan kunt gaan!

Sas, wat goed dat je het juist een beetje los kunt laten. Ik denk ook altijd dat dingen niet voor niets gebeuren, maar eerlijk vind ik het niet, haha. Wat zullen wij idd geduldige moeders zijn straks :D

Meisje, duim duim duim duim ........... :) Fijn dat je weekendje leuk was.

Chantje, beterschap! Maak je niet al te druk (ja makkelijk gezegd natuurlijk). Ik begrijp goed dat je bang bent, even doorbijten en je zult zien dat het deze keer wel gewoon goed gaat hoor! Hopelijk voel je je gauw wat beter!

Milla, hoe voel je je?

En de rest?
    Ik ben ook wel benieuwd naar Jammeke!

Vandaag ga ik ff naar de ha voor de wondjes van de kijkoperatie, want die zijn ontstoken (bah). Verder alles goed, ik hoop zo dat ik binnenkort een ei heb, spannend!

Succes maar weer allemaal!
    X Bloemetje

15. Milla

Milla Niet meer actief

He bloemetje wat vervelend zo'n ontsteking! Hopelijk heeft de huisarts daar wat voor, is het snel over en krijg jij een mooi ei!

Lot, ik hoop van harte dat het deze ronde voor jou raak zal zijn.. Ik ga heel hard duimen.. Laten we hopen dat het middeltje een wonder middel blijkt te zijn!

Hier gaat alles goed, ik heb geen idee of het raak is of niet. Ik ga er nog maar even niet vanuit. Meer als gevoelige borsten heb ik niet..

Hoe is het met de rest, Meisje0123 en Linda hoe gaat het met jullie?
    Voel je je al wat beter Chantje?

Liefs Milla

16. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

nou hier is het game over :evil: , nog niet echt ongi maar gisteren ineens wat bloed in de wc, nu wat krampen en vanochtend de temp 0,4 omlaag!

ik trek dus mijn conclusies... omdat ik er dit keer echt niet op gerekend had, valt de teleurstelling mee, merk wel dat mijn vriend en ik een beetje down zijn.

Woensdag het gesprek, ik ben erg benieuwd. Ik denk deze ronde een HSG onderzoek, weet ook niet of ik dan wel clomid moet slikken en misschien zegt de Gyn wel iets heel anders hoor. Laat ik dus niet op de feiten vooruit lopen.

Wij hebben alleen wel heel erg het gevoel van 'thuis' lukt het misschien echt niet :( :( :(

Ik hou jullie op de hoogte, sorry dat ik even niet op jullie apart reageer maar ik wens jullie allemaal veel succes, ik hoop een zwanger!

17. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    He Linda wat jammer nou! :( Ik kan me voorstellen dat jullie een beetje down zijn hoor. Sterkte!

18. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou, hier nog geen ongi te bekennen.....

19. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lindag wat jammer zeg :(

Meisje: wanneer ga je testen?

Lot ik hoop dat deze ronde meer succes brengt!

De rest van de meiden ook succes natuurlijk!

Ja hier is her rustig! ongi is weer voorbij en weer elke morgen aan het tempen, woensdag naar de gynocloog dus ben benieuwd!

20. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik ga woensdagochtend (denk ik) testen.
    Hoop echt dat er dan nog geen ongi te bekennen is!

SPANNEND!
    :D

Share This Page