Hoi allemaal, Ik heb in januari een punctie gehad, ben 9 daarna ongesteld geworden op 17 januari en sindsdien niets....nada. Zit vandaag op CD 42 en ik heb het idee dat ze nog niet gaan komen. Zwanger ben ik niet, heb niet getest maar ken mijn lichaam zo goed dat ik dat voor 200% zeker weet. Nu vroeg ik mij af, kan je menstruatie opgewekt worden als het zo lang wegblijft? Waar ik mij eigenlijk nu ook zorgen om maak is of ik niet in de overgang kom. Ik heb Graves en hier schijn je risico te lopen eerder in de overgang te komen. Vervroegde overgang komt niet voor in mijn familie, maar ja je weet nooit. Zijn er meer mensen bij wie de menstruatie zo lang wegbleef? heb dit niet eerder gehad namelijk, was altijd max 34 dagen.
Hoi Smoeltje, Ook ik heb in januari mijn tp gehad en ben toen op 26-1 ongi geworden. Nu ben ik al 4 dagen overtijd en heb ook niet het gevoel dat ik ongi moet worden. Weet niet of dit normaal is (heb er ook geen ervaring mee) Ga morgenochten een test doen om te kijken of ik eventueel zwanger ben. Ik denk het niet.Ik heb net wel een test gedaan maar die test had ik al jaren in de kast liggen dus vond dat niet echt betrouwbaar. Groetjes Jabi
hoi smoeltje, ja hoor komt vaker voor. mijn vriendin heeft 9 nov. de punctie voor mij ondergaan, is toen een paar dagen later ongie geworden. en toen iets van 2 maanden niet meer, ze is toen bij de dokter geweest en heeft een pilletje gekregen om het op te weken. ik heb het ook bij de gyn na gevraagd en het kan hoor bij de een is het eerder en bij de ander komt het later. anders vragen of ze het bij jou ook kunnen opwekken. x lisa.
Het kan inderdaad voorkomen dat je cyclus in de war is, nadat je een IVF-behandeling hebt gedaan. Door al het hormoongebruik moet je lichaam weer even op regel komen.
Zoals de dames boven mij ook al aangeven kan het wel dat je cyclus even ontregeld is. Je hebt tenslotte een hele lading hormonen gekregen in die relatief korte tijd. Ik zou gewoon even naar je fertiliteitsafdeling bellen en het voorleggen. Zij geven dan wel aan hoe lang te lang is en of je er iets voor kan krijgen.
Hey dames, thanx voor de antwoorden. Ik heb nog geen contact opgenomen met het zh, heb daar volgende week afspraak en ging ervanuit dat het voor die tijd wel op gang gekomen moest zijn. Ik vind het echt een aparte gewaarwording, ben normaal altijd stipt op tijd en na een punctie ben ik wel eens 4 of 6 dagen overtijd geweest. Maar ik ben dus nu 15 dagen overtijd. Als het maar door de hormonen komt en niet door overgangsperikelen, want dat zou echt desastreus zijn. @ jabi, vervelend he dat wachten? Ik weet nu ook niet wanneer we weer mogen starten, had gehoopt in maart maar ja, nu weet ik het dus niet meer. Lisa, 2 maanden? Oh my god, dat is dus gewoon 60 dagen! Nou ik hoop niet dat ik zo lang moet wachten.
hoi smoeltje, ik had het ook. 5 nov terugplaatsing gehad. 14 november ongi geworden. en daarna niks. had normaal altijd een cyclus van ong. 32 dagen. 31 dec toch maar het zh gebeld en een recept gekregen. 10 dagen provera slikken en werd 13 jan eindelijk ongesteld. dus ook 60 dagen later... je gaat je idd van alles in je hoofd halen, maar komt denk ik echt door alle hormonen. ik ben daarna maar aan de pil gegaan, omdat ik het niet weer wou meemaken. aangezien we weer snel met een 2e icsi poging willen starten . ik zou even bellen naar het zh als ik jou was. succes!