@bbibi, hahaha ik vind je geen rare vogel hoor!! Tjee, het zou toch top zijn als ze idd gelijk hebben! Koffievrouwtje ed heb ik niet meegekregen maar ik begrijpt dat ze een zwangerschap voorspelde. Oehhh spannend! Dus: geen stress!!;
Peony, Helaas heeft ze dat bij iedereen. Het is een vreselijke roddeltante die de grootste verhalen de wereld in brengt. Zelfs dat van haar eigen man en kinderen. Noem het jaloezie, ongelukkigheid, negatieve aandacht. Hopelijk begrijpt ze op een dag dat het niet opschiet Bbibi, Wat gaaaaaaaaf! Zeker toevallig dat je nu opeens een berichtje krijgt! Hihihi ik hoop zo voor je dat het uitkomt! Joepieeeeeeee (enne ik vind je geen rare vogel hoor! Ik vind je een vrolijke, spontane meid!)
@ liefsd hihi das lief van je meid!! maar dacht zet het er maar nadrukkelijk bij hihi en wat vreemd en nog wel je eigen moeder en dan zulke dingen.. ik ben dat niet gewend vind het nogal raar... dat ze dat over andere doet oke... maar eigen fam nee dat gaat te ver! *dikke knuf voor jouw meid* @ weegbree korrel zout? nee doe maar pak zout! maar wel weer erg bizar en bijzonder om nu opeens zon smsje te krijgen toch..? was via mediumangel ... @peony hihi ja das een heel verhaal... koffievrouwtje ben ik 2x geweest en die wist echt alles over mij te vertellen dat was zooo bizar ook dingen die zij echtttt never nooit niet kon weten... zelfs mijn collegas waar ik mee was schrokken ervan!! ze voorspelde een zwangerschap en ik kreeg een jongetje... nu ben ik 2 weken geleden weer geweest en zij ze dat ik SNEL zwanger zou raken... van een jongetje (ze kende me overigens niet meer!!) en ze zei iets met 3 ...? 3 dagen,3weken,3maanden, 3jaar voor ik zwanger zou zijn.. Nu zei ik het zal toch niet deze maand zijn? 3 sept is mijn cyclus begonnen 3 jaar getrouwd met mijn eisprong 3 weken na haar bezoek dus testen ... owhhh jongens spannenddddddd
@liefsd, oh wat verdrietig! Sommige mensen kunnen zich erg moeilijk verplaatsen in een ander en stellen hun eigen behoeften voorop. Het trieste is dan dat je je moeder dan steeds meer als 'mens' gaat zien met ook haar zwakheden... Ik hoop echt heel erg voor je dat ze het gaat begrijpen en anders hoop ik dat je het voor jezelf een plekje kan geven en op een, voor jou, gezonde manier met haar kan blijven omgaan!
@bbibi, hahah dat is idd allemaal wel errug toevallig! Hoop dat ze gelijk heeft!!! We horen het wel van je! Ik ga mij nu in het zweet werken met fysiosport... pfff helemaal geen zin, heb nog steeds last van mn buik. Na ja, ik sleep mij er wel heen!
@peony zet hem op !! ik mocht dinsdag gelijk na het werk weer naar fysio... maar bij mij is het altijd een stevige (lees: pijnlijke) massage hihi oja enne om nog even aan toe te voegen.. ik zou het zooo onwijs leuk vinden als deze ronde raak zou zijn!! dan kunnen we mijn bday 12weken echo doen, en mijn man zijn bday 20 weken echo !!! dat zou zoooo bijzonder zijn <3 ook al voel ik 0,0 ... zou het echt zooo bijzonder zijn als het zo zou zijn... en nog beter!!! voor ons allemaal!!!!!
Dankje Peony, Je hebt inderdaad helemaal gelijk! Succes met fysiosport, hopelijk kom je niet gesloopt thuis, maar krijg je er wat energie van.
Zo, even vanaf de laptop. @Babske: geniet van je vakantie en de rust! @Mieks: wat balen zeg dat je man eerder weg moet. Ik hoop echt voor jullie dat het deze ronde gelukt is! @Pyony: Succes met sporten! Meestal valt het mee als je eenmaal bezig bent, tenimnste, bij mij Ik heb online een patientenfolder gevonden over ovulatie-inductie in van mijn ziekenhuis. (die was de gyn. denk ik vergeten mee te geven). Daarin staat dat je een week na de vermoedelijke eisprong bloed moet prikken. De gyn. heeft op het formulier gezet dag 21, dus hij gaat denk ik uit van een eisprong op dag 14. Ik ga dus met de testen op dag 12 beginnen Ik heb daarin ook gevonden dat als ik 6 dagen geen positieve test heb gehad ik moet bellen voor overleg en er dan neen echo wordt gemaakt. Er staat dat ik zowieso de eerste ronde met echografie wordt gecontroleerd, maar de gyn. doet dit bij mij niet, zou hij daar een reden voor hebben? Echt zo spannend! Ik weet niet waarom precies, maar ik heb een heel goed gevoel erover. Niet zozeer dat ik gelijk zwanger ben maar wel dat de clomid zn werk gaat doen. Gek he..
Ik hoop het ook, Bbibi! Zou helemaal geweldig zijn toch! En dat het dan zo mooi uitkomt allemaal, klinkt fantastisch! Ik hoop het echt voor je Ik ben zooooooooooooooo benieuwd wie er binnenkort zwanger is! Wordt er helemaal een beetje zenuwachtig van. Nu is er nog niemand zwanger, zou zo leuk zijn om te horen dat het binnenkort bij iemand is gelukt! En vooral om dan de verhalen van 'voor de zwangerschap' te weten, en dan plots: Hé, ik ben zwanger! Hihi, echt gaaf lijkt me dat! Dan vergeet diegene nooit van z'n leven meer, dat wij voor de zwangerschap op ZP hebben zitten babbelen! VIND IK LEUK!
@bbibi het moet!! Gewoon goedkmen met zulke mooie momenten op komst! Voor ons ook een mooi kado voor mijn verjaardag en over 20 weken is mijn paps jarig! @lw85 positief gevoel houwe zo!!! Draagt alleen maar bij!
Hahaha VIND IK LEUK ik zat van de week te bedenken dat zo'n button op zp af en toe echt handig zou zijn
LW85, Clomid slaat ook zo vaak goed aan, dat jouw gevoel hartstikke terecht is natuurlijk! Hopelijk slaat het ook in 1x goed bij jou aan en klopt jouw voorgevoel! En hopelijk ben je binnen no-time zwanger! Het verhaal van de gyn (info folder) is inderdaad wel duidelijk. Als je vanaf dag 12 test, ben je wel op tijd hoor! Geen idee of ze er een reden voor hebben om geen echo te doen. Bij mij hebben ze ervoor gekozen om geen progesteron te prikken, ook geen idee waarom! Maar ik vertrouw erop dat zij weten wat ze doen en waar ze mee bezig zijn!
Bbibi, je zal me wel weer te realistisch vinden. Maar je hebt nu 4 totaal verschillende voorspellingen binnen. (je pendels, koffiemadam, de paragnost en de website) Zou de boodschap misschien niet kunnen zijn dat het lot doet wat het voor jou bedacht heeft en dat het niet de bedoeling is dat je daar naar gaat leven. Die 3 kan van alles zijn. Straks krijg je een drieling. Of wordt je kindje geboren om 3 uur in de nacht. Alles wat je kunt bedenken is het toch niet. Je weet het vaak pas achteraf. Mijn 8 augustus is ook niks geworden. En die site? Daar zou ik totaal geen waarde aan hechten, sorry. Dan nog het meeste aan mevrouwtje koffie, als je perse wil.
@lw85 fijn meid dat je die nog gevonden hebt!! geeft toch een stuk rust! dus ofwel dag 12 beginnen! @ liefsd jaaaa leuk!! hoop het ook allemaal voor ons allen! en idd leuk dat ''later'' terug te lezen!! @ weegbree! nou dat is ontzettend toevallig zeg!! dan moettt het toch voorbestemd zxijn voor ons hihi wij hebben toch al tot nu toe dezelfde cyclus tegelijk gestopt,diagnose, en nu dit hihi!! ik ga ook voor jouw kei hard duimen meid!! @babke ach zoals ik eerder aangaf een pak zout we zullen zien... ik denk dat we er allemaal te veel mee bezig zijn hier in ons forum
Nou dat ben ik niet helemala met je eens Bbibi. Ik ben er van overtuigd dat er 2 vormen van bezig zijn, zijn. Er mee bezig zijn, tja je moet wel door de onderzoeken, maar dat het je verdere leven niet zodanig beinvloedt dat je stress van hebt. Dit kan in mijn ogen geen kwaad. De enige die dit kan beoordelen ben jijzelf. En er obsessief mee bezig zijn, de vorm die wel stress oplevert. Ik ben ervan overtuigd dat dit een zwangerschap in de weg zou kunnen staan. Het forum is voor mij vooral tijdverdrijf tijdens de saaie uurtjes op het werk (schaam schaam) en de trein/auto. Ik kijk thuis wel eens, maar ik merk dat als ik niet op het werk ben, ik minder op zp kijk. In het weekend soms bijna niet. Het is altijd ergens in mijn hoofd aanwezig, hoe kan het ook anders. Maar niet op een manier dat het mijn leven beheerst. Ik heb dingen waar ik me op kan focusses en dan denk ik er even helemaal niet aan. En dat is ook een reden waarom ik mij afmeld voor de komende weken. Niet zo zeer om af te kicken, maar ben behalve dinsdag vrij voor ruim 2 weken (jippie!) Enn natuurlijk laat ik wel van me horen . Al is het maar om af en toe wat nuchterheid te brengen haha. Dat is een mooi evenwicht zo! En ik moe tnatuurlijk verslag doen van mijn clomid experiment en de hsg. (die bezorgt trouwens wel lichte stress, maar stop het lekker weg tot woensdag)
@ Peony, toen ik verkouden/ziek was kon je dat ook wel aan mijn temp zien. Toen was hij ook ongeveer 0,3 graden hoger. Alleen bleef hij bij mij hooguit 36,7. Omdat die van jou toch over de 37 graden blijft zou het me dus echt niet verbazen als je gewoon stiekem toch een eisprong gehad hebt Succes met sporten @ LW, als je ook 2 merken door elkaar gaat gebruiken (eerst die van het ZH en daarna andere) kan het ook zijn dat je je ei idd niet kan vinden, omdat de ene test anders reageert dan de andere.. hopelijk vind je gewoon je ei in die 6 dagen Bij mij wordt er trouwens helemaal geen bloed geprikt na mijn eisprong...Elk ziekenhuis werkt dus weer anders. @ Liefsd, komt me heel bekend voor, zo'n moeder Hier precies hetzelfde..ziet ook alles direct als kritiek en is daarna boos. @ Bbibi, ben benieuwd of het uitkomt Ik geloof wel dat er meer is,maar probeer je er niet teveel aan vast te houden omdat de teleurstelling dan ook gigantisch is natuurlijk..
Babke! Heerlijk nuchter ben je! Ik heb precies hetzelfde, zit vooral overdag op zp, onder werktijd (stoute wij). 's avonds en in het weekend veel minder. Nu is zp ook mijn enige uitlaatklep hiervoor. Verder probeer ik er niet al te veel mee bezig te zijn. Alhoewel, heb net het boek 'vruchtbaarheid voor dummies' uit mn brievenbus geplukt, om er wat meer over te weten te komen hoe het vrouwelijke lichaam precies werkt Mieks, helaas voor jou ben ik dus gelukkig niet de enige met zo'n moeder! Aghh, ze draait wel bij (hoop ik)
Thanx dames, fysio overleefd. Nét klaar met eten. Moet echt ff op de bank liggen... Oef... m'n rug voel ik nu wel! @bbibi, ik heb 2x in de week fysiosport en 1 x behandeling (bindweefselmassage, au!!) @lw85, fijn dat je toch nog extra info vond op de site. Jammer dat ze dat vergeten waren mee te geven mar je weet het nu ook! @mieks, hahaha ik snapm! Ik zou dat misschien ook wel hebben gezegd. Maar de kans is zooo klein dat ik nu zelf opeens een eisprong heb, net nadat ik begin met tempen... Ik wil geen hoop hebben. Wil gewoon lekker relaxen, hier lekker kletsen met jullie en alvast een voorstelling maken hoe het is met clomid ed. En ook wil ik volgende week vrijdag lekker relaxt een test doen... Als ik 'meega' in de gedachte dat ik misschien een eisprong heb gehad (en dus bedenk dati misschien bevrucht zou kunnen zijn aangezien we de afgelopen weken best vaak seks hebben gehad) dan maak ik mezelf alleen maar gek en ongeduldig. Dus het kan idd best door een eisprong komen maar ik doe nog even aan struisvogelpolitiek! (En ik leef al super gezond dus ik doe niks 'verkeerds' mocht het wel zo zijn). Ik merk dat ik nu vooral bezig ben met zp omdat ik er in mijn hoofd heel erg mee bezig ben. Diagnose is nieuw, wist/weet er nog weinig vanaf en ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Maar kan mij voorstellen dat er soms meiden zijn die soms ff wat meer afstand willen nemen (zoals babke). Slim hoor meis!!
Ik denk ook dat het scheelt dat ik vorig jaar al een half jaar een cyclus gehad heb. Ik heb vergelijkingsmateriaal en sommigen van jullie hebben dat nu pas voor het eerst.