Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Toevallig iemand zin in symphonica in rosso? Vriendin wordt 40, dus kan niet. 20-10. Als je evt de kaartjes wil overnemen pb me maar.

2. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @mieks, fijn he als je er een beetje een voorstelling van kunt maken?
    Fijn dat je schoonouders meegaan! Wij hebben ook uitgebreid thuis afscheid genomen. Toen we eenmaal op het vliegveld waren, collega's en hun vrouwen weer hadden gesproken hadden de meeste ook wel het gevoel van 'nou, kom op, hoop dat ze snel mogen gaan'. Het wachten is zo zenuwslopend en op een gegeven moment ben je 'er klaar mee' en wil je niet meer wachten.
    Ik neem aan dat je man ook eerst moet acclimatiseren.... Dat vond ik wel fijn, nog even een paar weken normaal contact kunnen hebben dus je went er geleidelijk aan dat je niet meer ff kunt smsen ed. (Oh, die thuisfrontdagen zijn zooooo leuk, echt een aanrader!!!):D

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Mieks, fijn als hij toch dinsdag mag gaan!! :D Hopelijk blijft het zo.
    Wel ontzettend rot zeg, ik moet er niet aan denken! Hopelijk vliegt de tijd.

Babke, hoe is het met jou? Last van bijwerkingen? Je bent nu op dag 1 begonnen met Clomid toch? Ga je temp niet bijhouden deze ronde of gewoon niet ingevuld?
    Misschien had je het verteld hoor, maar in de vakantie elke keer maar vluchtig gelezen dus vandaar. ;)

Hier gelukkig geen last van bijwerkingen, af en toe een soort vreemd gevoel in mijn hoofd, beetje hoofdpijn achtig, maar niet storend. Ik heb er geen "last" van. Dus ik mag absoluut niet klagen.
    Opvliegers ook geen last van, heb het koud!!!! ;) Het is hier erg fris natuurlijk, vooral als je bij 35 graden vandaan komt. ;)

4. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @mieks, bedenk me net dat wij geen foto's mochten maken van het vliegtuig.... om logisch redenen natuurlijk....
    Misschien mag het nu wel hoor maar pin je er niet op vast (dat het dan straks een teleurstelling is als het idd niet mag).

5. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @charise, haha ja, het is hier wel fftjes anders dan de 35 graden die je gewend was... :p
    Gelukkig heb je (nog) geen vervelende bijwerkingen, hopelijk blijft dat zo. Na vandaag nog 2 tabletjes toch?

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoo charise, ik doe bewust deze ronde niet tempen. Even rust. Eerst de hsg maar eens ondergaan en dan vakantie.

Ik had nog een vraag. Staat er in jouw hormonenboekbiets over brood? Spelt of volkoren ofzo?

7. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    @ Mieks: Hoe lang wordt je man uitgezonden? Lijkt me heel erg heftig voor je! Sterkte!

Ik blijf vrolijk door tempen en testen ben er zo langzamerhand verslaafd aan geworden;)

@ Liefsd: Ik moet er wel bij zeggen dat ik al mama ben. Heb een zoontje van bijna 22 maanden. ( achteraf blijkt dit volgens de gyn hoogstwaarschijnlijk ook geluk te zijn geweest, en ik maar denken dat ik super vruchtbaar was:(

@ Peony84: Ik zie dat er een maand tussen je diagnose zit en start van de clomid. Ik heb alleen nog maar die echo gehad bij de gyn die 1 x in de 2 weken bij ons in het medisch centrum zit. Ben dus nog niet in het ziekenhuis geweest. Krijg ik daar dan waarschijnlijk eerst nog andere onderzoeken of zal ik zodra ik een afspraak heb ook vrij snel kunnen starten denk je? ( wacht deze hopelelijke eisprong nog even af en anders ga ik midden volgende week bellen).

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Peony, ik ben al klaar met de Clomid. ;) Zit nu op dag 8. Dus heb alles alweer binnen. ;) Dus heb nu op cd 13 een follikelmeting.

Babke, groot gelijk. Je man word ook deze maand geopereerd toch?
    Ik zal nog eens precies opzoeken wat er in staat over brood in die boeken. Maar geloof dat hij het sowieso afraadt. Hij adviseert eigenlijk rijstwafels te eten. Hij is toen eens bezig geweest (of nog bezig) met het ontwikkelen van een goed brood.
    Ik at elke keer rijstwafels en voor de afwisseling haalde ik wel eens een koolhydraat arm brood.
    Ben nu eigenlijk niet zo mee bezig, moet ik weer eens doen. Maar merk wel echt verschil dat ik in vakantie veel bewogen heb (gezwommen, gewandeld en gelopen, stoepje op, stoepje af enz) En dat merk ik echt al bij mijn benen en buik enz ook allemaal wat minder. Dus moet echt meer gaan sporten!

9. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @charise, wat stom, ik had dag 10 in mn hoofd. Maar clomid is natuurlijk dag 3 t/m 7... Nou ja... ik hoop nog steeds voor je dat je geen bijwerkingen krijgt verder!

@susanne, we zijn er hier ondertussen al over uit dat het traject bij iedereen weer totaal anders is! Ik kan dus niets zeggen over wanneer jij evt met clomid mag beginnen. Maar als je de diagnose al hebt gekregen en er is bloed geprikt dan kan je gyn misschien nog zelf een inwendige echo maken maar ik denk dat je dan redelijk snel aan een kuurtje zit. De wachtlijst is wel ook overal weer anders. Ik moest 2 maanden wachten totdat ik een eerste afspraak had. Als je eenmaal 'binnen' bent wordt er gewoon een afspraak gemaakt voor wanneer dat handig is in je cyclus. Iig heel veel sterkte en ik hoop dat je deze cyclus ook nog uit jezelf een goed ei hebt/had. Laat maar weten hoe het verder gaat! (Afspraak kun je altijd alvast maken bij de gyn, als dat net als bij mij dan 2 maanden duurt sta je al ingepland). Maar nogmaals... overal is het weer anders... Hoop dat je snel een 2e wondertje in je armen mag houden!

10. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @susanne, lees net dat je alleen nog maar een echo hebt gehad...
    Ik denk dat je dan nog wel bloed moet prikken ( op dag 3 en dag 23, je hormoonwaardes worden dan gecontroleerd).
    Ik zou maandag gewoon alvast bellen om een afspraak te maken.

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hier nog geen bijwerkingen. Wat prikkelbaar, maar thats it. Oh ja, nu aan jathzee, das wel geinig ;)
    Het is leuk hoor in Drenthe!

12. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Goedemorgen meiden!

@babke, fijn dat het meeviel gisteravond! ;) Fijne dag!!

13. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Goeiemorgen!!!!

14. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Meiden, een vraagje...
    Ik heb sinds een paar dagen last van ontzettend gloeiende wangen. M'n wangen zijn niet rood, ze voelen een klein beetje warmer aan dan normaal maar het gevoel is alsof ze in de fik staan!
    Ik herken het gevoel wel een beetje van de corticosteroïden (hormonale ontstekingsremmers die in mn rug zijn gespoten tijdens mn zenuwblokkades). Dat ging dan vaak na 2 dagen weer weg maar dit duurt nu al een aantal dagen én ik heb helemaal geen spuit gehad... Heeft iemand dat ook wel eens gehad?

15. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Goedemorgen meiden :)

@ Peony sorry daar kan ik je niet mee helpen wel vervelend idd heb je alleen bij je wangen ? Verder voel je je niet ziek of heb je koorts?

@hier ik heb al een aantal dagen gevoelige gespannen borsten weet wel dat dit rond je eisprong kan zijn maar dan is alweer bijna week geleden of kan dat ook langer duren ?

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @peony nooit gehad sorry!
    @zoetje bij mij is dat n dag of vijf...

17. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @zoetje, nee, voel me verder prima. Heb geen koorts (vanmorgen wel hogere temp, 37,2) maar ben verder niet ziek. Ben ook niet meer aan het uitzieken na mijn griepje van 2/3 weken terug...
    Heb het verder wel koud (koude handen en voeten).
    Na ja, misschien toch die wirwar van hormonen. Net ff gegoogled en las dat sommigen er last van hebben als je ongesteld moet worden. Ik wacht het af! :p

18. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @peony kan ook door die weers omslag zijn veel mensen op het moment ziek of niet lekker hopelijk zet het bij jou niet door en trekt het snel weer weg!

19. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @zoetje, oh misschien is dat het idd wel...
    Ik hoop voor jou dat je gevoelige borsten een vroeg teken is van een zwangerschap. ;)
    Als je wilt moet je je banner weer ff aanpassen, ik vind het zelf wel handig om bij iedereen weer ff te zien hoe de cyclus is. :D

20. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @peony ja dat hoop ik ook hihi maar zou wel wat vraag zijn hè ...
    Ja ik wou ook weer aanpassen alleen weet ik niet zo goed hoe dat maar moet je cyclus aangeven maar dat weet ik niet....

Deel Deze Pagina