@charise hoe toevallig! Hahaaaa noem je ene katje naam mij Bibi en je andere naar de bijnaam van mijn broer : Odin whahahaha super toevallig en erg grappig!!! Vind ze zoooo schattig!!
@mieks hè balen zeg! Hoop ook dat je morgen nog een echo krijg en veel sterkte de komende dagen !! @charise oooh wat een dropjes zeg!! Haha dieren naam is al lastig laat staan als we dadelijk baby naam moeten gaan puzzele haha... Of zijn jullie daar al over uit ? @ hier druk maar leuk weekend achter de rug jeetje wat heb ik last van mijn borsten zeg! Heb ik nog nooit gehad
Bbibi, dat is wel heel erg super toevallig. Mijn man vind Odin niet zo leuk, maar ga het nog even overleggen. Ik had eerst Pepper gezegd, en vind ik ook nog wel leuk. Misschien Pepper en Pixel ofzo. Maar denk er nog even over na. Jip en Puck vind ik ook wel schattig. Enne Zoetje, ja namen voor kindje hebben we al wel ongeveer een idee. Alleen meisje nog niet definitief. Maar we hebben nog wel even haha.
@charise ja super toevallig! maar de andere namen vind ik ook erg leuk hoor! heh ... lastig altijd he! vind het wel knap dat je ze niet meteen mee hebt genomen! zou het niet kunnen laten hihihi zal je wel veel werk mee krijgen denk 2 poezenbeesten hihih.. dan nog een hond straks nog een kindje (of 2 of 3) hihihi wel gezellig een happy familie!! leuk! @zoetje hmm wat vreemd van je borsten! zal komen door extra progestron aanmaak!! dus dat is een goed teken! had jij ook nog nooit een ei van jezelf gehad? en je kan mijn pb een foto sturen! dan zal ik je morgen pendelen op mijn vrije dag! een foto waar jij alleen op staat idd!!
@Bibi nee waarschijnlijk is dit mijn eerst ei en eisprong geweest maar dat je gevoelige borsten heb rond om de eisprong hoor ik vaker maar een week later pas ?.... Zal zo een foto sturen via de iPad gaat dat niet bedankt alvast
komt goed meid! ik zie hem vanzelf verschijnen! en ja veel vrouwen hebben dat tussen hun ei en ongi... maar het kan ook goed nieuws betekenen! je houd het nog even spannend voor ons meid hihi! @ all ... hier iets vreemd... ik heb al de hele dag licht oud bloed verlies... dit heb ik al 2x gehad voor ik ongi werd. zon 4 dagen van tevoren! zit nu pas op 7 dpo wat dus wil zeggen dat ik wss maar een heeeeele korte lf ga krijgen helaas! vreemde is wel dat mijn temp hoog blijft! zelfs nog hoger dan normaal (37,5) JA JA ik wet het met oor thermometer!!! maar hb momentel niks anders.. maar innesteling kan het ook niet zijn want heb totaal geen klachten (dus ook geen gevoelige tepels, steekjes etc etc) echt 0,0 ! dus dat kan het ook niet zijn... ik zeg vreemd?
Nou heel de dag mega sjagrijnig. Het kwam eruit. Flink staan huilen en heb geen flauw idee waarom. Maar ben het kwijt. Dat is toch raar??? Zoetje, staat er geen paperclipje bij waar je op kan klikken.
Zoetje: Heb ik ook nog steeds hoor! Alleen niet echt mijn borsten, meer pijnlijke tepels.. Misschien is het gevoel extra versterkt door de Clomid? Want normaal heb ik dit niet zo erg. Bbibi: Wat gek zeg, en je hebt dit wel vaker gehad? Maar wordt je dan nu ook echt ongesteld, of nog niet? Babke: Jaa zo herkenbaar en zo vervelend! Ik had dat ook toen ik de Clomid slikte. Voelde me wazig en gek en kon binnen no-time in huilen uitbarsten. Wel vervelend voor je zeg dat je er juist dit weekend mee te maken hebt. De huilbui ergens in je eentje gehad? Of kreeg je direct vragen van alle kanten? En wat betreft een foto in een PB: Ik had de foto gewoon gekopieerd en geplakt bij de tekst. Toen werd ie gewoon goed verzonden
Toen ik even samen was met manlief. Gelukkig. Baalde er zo van dat ik ongezellig was. Volgens hem snapt de rest het wel. Ik hoop het.
@liefsd ja vaker gehad helaas! 4 dagen ofzo bruin en dan ongi!! Dus wordt wss maar een lf van hooguit 10dagen ofzo!! Zucht! Morgen even bespreken met ziekenhuis!! Ben benieuwd of ze er wat een kunnen doen Fijne aaf allemaal
Bbibi, ik duim voor een innesteling voor je. Zou best kunnen. Je hoeft verder ook niets te voelen toch... Kan nog komen. Babke, vervelend die huilbui, maar wel lekker dat je het even kwijt bent! Dat zijn nou hormonen denk ik dan. Kan je gewoon niets aan doen. Lekker laten gaan hoor. Nou meiden, vakantie is hier echt voorbij. Morgen weer naar school, bah. Het is ook ZO koud vind ik... wil weer lekker terug naar in de 30 graden. Hihi. Ik ga morgen na school spulletjes kopen voor de katjes, en dan misschien morgenavond ophalen. Even kijken of het lukt.. Enne ja, zal wel eventjes veel werk zijn, maar ben vooral benieuwd hoe mijn hondje het gaat vinden. Hoop dat het goed gaat. Enne ben er nog steeds niet helemaal over uit welke namen het gaan worden hoor haha.
Goeiemorgen dames! @all hier nog geen kwaaltjes jammer genoeg. (8 of 9 dpo). Zou nu dan toch wel een beetje moeten komen? Heb wel mijn thermometer teruggevonden en vanmorgen 37,0 geen idee of dat goed/slecht is aangezien ik t voor de 1e keer voor ik uit bed ga heb gemeten...gister 37,2 maar toen was ik er twee keer heel snel uitgegaan. Wat denken jullie? @merel succes vandaag! Spannend hoor! @bbibi succes met je uitslag! @babke balen hoor...gelukkig heb je n lieve man!! En de rest v d fam zal het vast begrijpen! @charise echt jaloers op jullie gezinsuitbreiding! Veel plezier met spulletjes kopen. En vaak gaat t met jonge katjes en oudere hond wel goed. Andrrsom is vaak lastiger...had jij nou n chiwawa of bulldog? Fijne dag allemaal! Ik moet nog tot vrijdagochtend wagen voor mn eerste testje samen met mn vriend. Miss doe ik woe stiekem vast n 2v5...
Goedemorgen meiden, Heb niet echt veel meegekletst afgelopen weekend maar ik had de afgelopen dagen geen zin om er uitgebreid mee bezig te zijn.. @merel, zie dat je vandaag de uitslag van het zaadonderzoek krijgt en van je bloedonderzoek. Spannend! Hoelaat bellen ze denk je? @babke, oh meis wat vervelend dat je je zo emo voelt! Gewoon lekker uitgooien! Hoop dat je je snel beter voelt. Ik zou ook ff bespreken met het zh dat je er zo heftig op reageert, misschien willen ze idd wel gaan spuiten. Ben je al erg zenuwachtig voor woensdag? @mieks, goed dat je zh gebeld hebt, straks kun je bellen.. Ben benieuwd wat ze zeggen. Snap dat je niet mag vertellen waari heengaat. Geniet van jullie laatste dagje en nacht samen, ik hoop dat je ei toch gesprongen is of snel nog springt! @charise..... ahhhhhhhhhh!!!! *smelt* @zoetje, wie weet zijn je gevoelige borsten wel een teken... spannend! Ik hoop het voor je! @bbibi, hoop ook voor jou dat je afscheiding een goed teken is en niet dat je een korte lf hebt. Laat je weten wat je prog uitslag was vandaag? @all, mijn temp is aan het zakken (36,8) en heb last van ongikrampen dus ik denk dat ik binnenkort ongesteld moet worden... Heb echt heel erge last van mn buik (misschien niet zo raar aangezien ik al maanden niet ongesteld ben geweest)... Hoop dat het doorzet, dan hoef ik niet aan de provera en kan ik hopelijk meteen aan mn 1e kuur clomid!
@merel succes vandaag @mieks jij ook heeeeeel veel succes, ben benieuwd!! Hoop dat je langs mag! @charise succes op school, en heeeeel veel plezier met je spulletjes uitOeken en katjes halen!! Suuuuper leuk! Blijf wel een beetje jaloers hoor!! @peony dat had ik soms ook ff wat minder... Ook vaak dat ik wel hele dag aan het lezen ben overal hoor ( zoeken naar kwaaltjes etc) maar dan niet reageer!! En hoop dat je ongi wordt @zoetje ik pendel je vanmiddag/ vanaaf je zult de uitslag wel ontvangen in je mailbox @hier nee geen innesteling temp al wat gezakt!! En dit is aankondiging van.... Echt 100% zeker!! Vanmorgen opeens kramp dacht ook huhhh nu al maar was toch nog niet soorgeset... Verwacht Zo overmorgen!! En van progestron laat ik weten! Ze belt pas 4 uur dus wordt wel pas laat dat ik het meld Oja enne Goodmorning all
@bbibi, wat raar dat je lf dan waarschijnlijk zo kort is. Enig idee hoe dat zou kunnen komen? Ja, ik merk dat ik dagen heb dat ik er heel druk mee bezig ben in mn hoofd en soms ben ik 'er ff klaar mee'. Luister gewoon goed naar mn lichaam en geest.... als ik geen zin heb om hier mee te kletsen doe ik het niet en als ik er wel behoefte aan heb kom ik gezellig mee kletsen. maar ik hoop dat iedereen dat doet!! Zp is om je te helpen en je beter te doen voelen, het moet geen 'must' worden.
Goedemorgen dames, @Bbibi bedankt alvast ik wacht af op een berichtje hihi... @merel heel veel suc 6 vandaag @charise het is idd vies koud en nat weer hier brrr.... Suc6 op school en met shoppe natuurlijk ben ook wel benieuwd hoe de hond erop reageert zou ik hier niet moeten proberen haha @hier lig nog in bed met vreselijke keelpijn en ik had vandaag zoveel op de planning staan hopelijk komt er nog iets van vandaag morgen bloedprikken van wie krijg ik die uitslag eigenlijk daar heb ik niets over gehoort alleen maar mocht ik ongi worden dag 3 weer beginnen en op dag 10 afspraak maken mocht ik niet ongi worden en positief testen afspraak over 5 weken maken....