@babke vervelend meid! en jammer dat je zon band hebt met je schoonzus... ik heb ook niet altijd de leukste band met mijn schoonzus hoor (autistisch..) mijn man ook lichtelijk maar dat gaat nog... maar met haar is geen beginnen aan... soms ik het leuk soms totaaaaaaaaaal niet... dus lastige situatie... over je HSG ... je moet het maar gewoon doen nu het gepland is... het valt allemaal reuze mee! ben je er vanaf zeg je gewoon dat als ze niets gevonden hebben (waarschijnlijk) dat je aan de hand van clomid gewoon de komende maanden zelf aan de slag wilt! zij denken juist dat iedereen is zoals ik snel snel snel meehelpen... werkt iets niet hun rap doorgaan met volgende behandeling (zo denk ik persoonlijk) dus zij denken jouw daar een pklezier mee te doen! dus zelf aangeven dat je dat juist niet prettig vind dan is niets verplicht en laten ze je vast wat meer met rust meid! veel succes morgen!
@peony hahahaha looop je leeg ja? hihihi... zal wel zijn dat je veel bm-slijmvlies hebt opgebouwd!! dus alleen maar goed dan is zometeen alles lekker schoon van binnen voor een plakbeeb... dus laat maar stromen hihihi
@Peony, misschien heb ik iets gemist, maar wat bedoel je? Leeg met snot en overgeven, omdat je ziek bent of ben je mega ongesteld? In beide gevallen niet tof overigens. Sterkte ermee.
@babke, tuurlijk morgen je HSG... pff heftig hoor meid! kan me voorstellen dat je er tegen op kijkt. Inderdaad maar n aleve nemen en proberen te ontspannen... makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe laat moet je? Vervelend verhaal met je schoonzus. probeer het een beetje los te laten, van irritaties etc. wordt je alleen maar bozer en verdrietiger. @peony, sterkte met al dat bloed! ja als je het wenst komt het dubbel zo hard he!
@babke Ben vanmorgen net ongesteld geworden... Dat had ik al gehoopt (had gisteren al last van mn buik). Vanmorgen zh gebeld of ik donderdag met clomid kan beginnen (heb vrijdag gesprek met gyn, lekker planning, hahaha niet dus...) Scheelt mij voor nu dus een kuurtje provera, krijg morgen te horen of ik deze cyclus met de clomid mag beginnen!
Peony, dan heb je wel een eisprong gehad 2 weken terug! Of niet? Weegbree of Bbibi, weet ff niet meer wie het vroeg, ik doe er niets mee (mijn schoonzus). Daar schiet ik toch niets mee op. Ik was juist blij dat het eindelijk redelijk soepel gaat. Ik berust me maar met de gedachte dat ik volwassen genoeg ben om erboven te staan. Want het is denk ik toch een vorm van jennen. "Vorige keer mocht ik niet, dus nu mag jij niet". Even kort: vorige keer was gewoon oud en nieuw en dat was bij ons thuis. Dat is elk jaar bij iemand anders van de familie en toen bij ons. Sta ik er bij stil dat zij daarmee wilde helpen. Nee dus. Ik dacht gewoon het is bij ons, dus ging ervan uit dat het ook van mij verwacht werd. Toen ze uiteindelijk ging helpen, wilde ze heel veel geld aan hapjes uitgeven. Ze doet aan catering. heel leuk, maar elke deelnemer betaalt maar een tientje en ik had niet zo'n zin om bij te leggen, omdat zij chique hapjes wilde. Dus nou ja, toen was het bonje . Maar we zijn 2 jaar verder, ouder, hebben geleerd. Dacht ik. Nou ja, ik doe in ieder geval niks meer samen regelen. Zij doet het of ik. Dan gaat het goed.
@babk,e haha ik heb geen idee of ik een eisprong had. Je zou het zeggen maar het schijnt ook vaak zo te zijn dat als je zo weinig ongesteld word als ik je helemaal geen eisprong hebt. Dus ik weet het niet. Toen nam ik mijn temp nog niet dus kan er niets over zeggen. Ben iig niet zwanger (dus vrijdag testen hoeft niet)... Ik zou ook niets zeggen tegen je schoonzus. Gewoon erboven staan idd! Je weet het nu iig voor een evt volgende keer... gewoon alleen dus!
Bbibi, hoe is je temp vandaag? Ik ben best wel geschrokken van de mijne! 0.3 lager dan gister! Heb nog helemaal geen teken van ongi of wat dan ook, ook wrl erg vroeg voor 6dpo. Voelde me gister wel anders. Mssn innestelingsdip?
Zeg meiden, jullie zijn ook beestenliefhebbers. Ben ik nou echt zo smerig, ik ben benieuwd. Ik heb een tijdje terug vergeten de kattenbak op tijd te verschonen. Mijn kat heeft wraak genomen (zwaar terecht!) en die heeft op mijn bed gepoept. Vies natuurlijk. Ik ruim de kattenbak dus nu echt wel op! Maar dat is de vraag eigenlijk niet haha. Ik heb die drollen met een zakje van mijn dekbed geraapt en de hoes eraf gehaald. Die hoes heb ik toen in de kookwas gestopt en om mijn bed heb ik schone lakens gedaan. Is dit raar? Er heeft iemand een topic in de lounge waarbij de kat op het bed van de buren had gepoept en geplast. Ook vies natuurlijk, beestje was per ongeluk opgesloten. Ze hebben toen dat dekbed weg gegooid. Ik reageer daar op, dat ik dat gek vind. Dat kan toch gewoon op de hete stand in de machine. Maar dat vinden ze dus gek. Ik dacht, jullie zijn ook van de beestje, zouden jullie wassen of weggooien?
@ charise & peony, Oké thhx voor jullie antwoorden. Hopelijk wordt het gewoon vergoed bij mij, dat merk ik dan vanzelf wel hihi.
Bbibi, Ik ben dan toch benieuwd wanneer je ongi wordt! Als je het nu nog steeds niet ben, kon die bloeding natuurlijk van alles zijn! We wachten het rustig af Hoop zo voor je dat je geen korte LF krijgt. Ik heb nog geen klachtjes, of nou ja, geen extreme. Ik heb nog steeds gevoelige tepels, mijn temp is nog steeds 37,0 en ik heb al 2 dagen een opgezette buik. Het kan dus van alles betekenen. Komt mn ongi eraan? Komt het door de Clomid? Ben ik zwanger? Geen idee! Ik wacht rustig tot zondag en dan ga ik testen! Hihi Babke, Wat dat betreft ben ik het volledig met je eens. Wij willen ook zooooo graag op een leuke manier zwanger worden en met kindjes bezig zijn. En het is zoooo jammer dat ik PCOS heb. Maar wat dat betreft ben ik toch alweer een stap verder, ik ben nu toch blij dat we geholpen worden (jammer omdat we het liever zelf hadden gedaan), maar toch zijn mijn kansen nu zo vergroot. Jeetje, wat vervelend zeg, zon relatie met je schoonzus. Maar net wat je zelf zegt, 2 controlfreaks samen, wordt lastig! En wassen of weggooien: Wassen uiteraard! Als je alles moet weggooien waar zon ongelukje gebeurd, wordt het een dure grap als je bijvoorbeeld een onzindelijke pup hebt o.i.d. Of als je een nestje krijgt! Haha Ik heb weleens een kleedje gehad, die na een aantal keren wassen, toch smerig bleef. Die heb ik weggegooid. Dat lijkt me logisch. Maar dat is eigen inzicht toch Peony, Ja het is een lekker gevoel om nu te weten waar het aan ligt (PCOS). Ik ben er ook echt van overtuigd dat alles nu op zn plekje valt. Het zijn zoveel verschillende dingen, maar ze staan allemaal in de lijst van PCOS. En het rare is, ik had er hiervoor nog nooit van gehoord! Heerlijk toch dat alles er nu GOED uitkomt, ben je lekker leeg en is straks alles mooi schoon voor je! En als je een klein beetje ongi wordt, net wel net niet, dan brengt het je weer in onzekerheid. Wel jammer van de last uiteraard, die je erbij krijgt. Lekker warme deken, kopje thee en relaxen maar!
@paniekertje spannend meid! 6dpo kan makkelijk innesteling zijn!!! Mijn temp schommelt geloof ik nogal @liefsd vind het echt onwijssss knap dat jij zo lekker nuchter bent hihi en zoooown geduld!! Geef mij een beetje!! Spannend meid!! Mare had net een hele veeg bruin opeens bij afvegen dus ik schat zon 12 uur en dan ongi... Zo niet gebeurd er een wonder maar dat zal niet helaas!! @ babke gewoon wassen wat dan? Wij hadden net een half jaar ons matras van 1000 en toen kwam de hond van mijn vriendin boven en heeft heel mijn bed onder gezeken ghrrrrr!!! Heb het haar maar niet gezegd wat weet hoe erg se dat zou vinden!! Heb het schoon gemaakt maar je ziet nog steeds een dikke plek!! Ja jammer maar helaas! Ik ben suuuuper van de hygiene!!! Mevrouwtje dettol, of mevrouwtje smetvrees is de bijnaam maar ik ga no way voor 1000 een nieuw matras kopen voor zon plek!!! Dat doe ik wel zodra ik aan een nieuwe toe ben!! Dusse lekker zo laten als je het in de kookwas gegooit hebt!!
@babke ik weet dat het voor iedereen anders is, en het voor mij nu niet meer intressant is... Maar hoe lang duurt het voor je temp daalt voor je ongesteld wordt? Paar uur? Een dag? Meer dagen? Ik heb nu nog toch weer een hoge temp ( ik weet het smiddags) maar was 37,2 dus zegt voor mij voldoende ipv 36,2 ... Maar weet eigenlijk zeker dat ongi moegen komt.. Of eventueeeeel donderdag... Wanneer zakt dan mijn temp??
@paniekertje, misschien idd een innestelingsdip?? @babke, ik zou het ook gewoon lekker heet wassen, niks aan de hand toch? Hoe doen die mensen dat als bijv je kinderen kotsend en poepend de griep hebben? Alles maar weggooien?? (Het zal voor sommigen heus anders zijn van je kind dan van je kat of hond maar mij zou dat eigenlijk niet veel uitmaken hahaha). @liefsd, ja idd. Echt alles valt gewoon als een puzzel in elkaar, alle vage en rare klachten en dingen waar ik eigenlijk nooit over heb nagedacht kan ik nu verklaren. En idd ook wel fijn dat ik goed leegloop... Er is nu geen twijfel oid... duidelijker dan dit kan niet haha! En ach, zere buik hoort erbij. Nu lekker idd op de bank met een kop thee (en een stukje chocolade....) @bbibi, niet te blind staren op alle kwaaltjes ed hoor. Volgens mij is iedere cyclus weer anders. Wel met beide benen op de grond blijven maar niet té nuchter blijven, hopen en dromen mag altijd! (Al snap ik het ook wel, als je nu al zegt dat het niet raak is komt de klap misschien minder hard aan als je dan toch ongesteld wordt!) Had net antwoord van iemand... nov/dec zwanger van een meid. Ze vond het heel duidelijk een meid! Hahaha! Hoe hilarisch dat als ik ooit zwanger mag worden het een stoere knul blijkt te zijn!
Bbibi. Dat kan alles zijn. Bij mij was het nu twee dagen ervoor. Ik heb het ook een keer gehad dat het de dag zelf was. En er zijn vrouwen die pas dalen als ze al ongesteld zijn. Maar jouw nod is toch pas 1-10? Dan daalt het waarschijnlijk pas zondag of maandag.