Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Yeaaah Bbibi eindelijk!
    Normaal gesproken lucht ongi niet op, maar in dit geval: Super meid! Lekker door naar ronde 2 met Clomid!
    Dat wordt weer opnieuw aanpassen van de banner hihihi :p

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Heee bbibi, das fijn, weet je iig waar je aan toe bent. vol goede moed naar ronde 2! ook bij jou, een goed ei, goed zaad en hopelijk straks ook goede resultaten!
    hier nog steeds maar heeel iets bruin bij het vegen...maar t komt nog wel morgen ofzo.
    heb wel een gelukkig gevoel over mij heen vandaag eigenlijk! zulke goede resultaten van het zaad en mijn bloed doen me eindelijk een keer goed en geven hoop voor de toekomst. Als ze mijn eisprong op gang krijgen met clomid is er niks meer aan de hand qua vruchtbaarheid! dus dat zou suuupper zijn!

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Hier ook acne hoor. :( Echt balen.
    Als ik soms foto's zie ofzo, denk ik echt van pff, met de pil ging het veel beter. Maarja dat kan niet he als je zwanger wil worden. ;)
    Heb ook wel eens gelezen over die roaccutane kuur via dermatoloog. Maar inderdaad heel gevaarlijk als je zwanger wil worden.
    Ik zat ook te denken om eens een verwijzing te vragen naar dermatoloog om te kijken of ik iets kan krijgen voor m'n huid.

Maar die producten klinken ook wel goed.. dus misschien probeer ik dat eens. Het is zo irritant... maar ik heb ook een vervelende tik om aan m'n gezicht te pulken hihi. :p Als ik voel dat ik er iets af kan krabben dan doe ik dat hihi.

Ik heb elke keer middeltjes voor gezichts reiniging en dan werkt het een tijdje en dan niet meer. Ik heb een tijdje tea tree oil producten van de tuinen gebruikt. En ik heb ook tarwekiemolie wat ik dan wel eens op mijn gezicht doe voor het slapen gaan, is ook heerlijk hoor!

Over het bruinverlies voor ongitijd, ik heb dat normaal ook nooit, gewoon soms heel iets bruin verlies en dan vrij snel komt de ongi door. Nu had ik dus vorige ronde (of die daar voor) ineens 3 dagen bruinverlies voordat ongi doorbrak. Zo zie je maar dat het toch ineens heel anders kan zijn.

Bbibi fijn dat het doorgezet is bij je, je kan dan maar beter weten waar je aan toe bent he?! Ik vond dat toen ook vervelend hoor. Je weet niet waar je aan toe bent en ik zou toen beginnen met Clomid, en twijfelde toen heel erg van of kuurtje duphaston doen, of gewoon wachten op ongi. En toen bleef ik 3 dagen spotting houden, lekker irritant. Was toen ook blij dat ik ongi werd hihi.

Nou hier vandaag dagje vrij. Even flink aan de slag met schoolwerk zo. Moet ook gebeuren.
    Man is ook thuis die was niet fit en had zich ziek gemeld. Heeft last van zijn oor, maar volgens mij is het niet ernstig hoor, want hij ligt al de hele tijd lekker op de bank een serie te kijken op laptop met oordopjes in. En hij eet gewoon en alles. Hij is ook erg moe geloof ik. Maar ja het is wel gezellig natuurlijk. ;)

Mijn temp is trouwens echt een stuk lager, je zou haast denken dat er een eisprong aan komt, maar goed dat is haast onmogelijk, aangezien mijn eitje gisteren pas 12 mm was.

4. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Gelukkig bibi! Nu naar ronde.2 :D

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @liefsd jaaaa nu is het toch wel erg fijn hoor weet ik iig waar ik aantoe ben! dus nu wel prettig idee!! :D
    @weegbree, ik hoop zo niet dat het doorzet voor je meid... zo wel moetttt het jou0w komende ronde gegund zijn! perfect zaad en perfect bloed! en een mooi ei uit jezelf... dan moet die clomid net jouw puntje op de I zijn meid!!! dus dan wordt komende maand jouw maand meid!!!

@charise jaaaa dat bedoelde ik die rocutanne idd!! dat is zon troep... daar mag je nu echt niet aan hoor meid!! echt vanaf blijven als je een gezond kindje wil hoor!!
    dus je zou idd mijn advies kunnen opvolgen en dezelfde middeltjes als liefsd kunnen bestellen :)
    en wanneer had jij nou weer een follikelmetiong... jij zat nu aan de 100mg clomid toch?
    spannend meid! hopelijk gauw weer een mooi eitjhe :)

xxx

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Jup eindelijk weet ik waar ik aantoe ben!!
    en ronde 3, die wordt de mijnes meiden ... ik voel het, het moet gewoon ;)

@ meiden wanneer gaan we een keer samen naar ''mijn'' koffievrouwtje...
    het is zooooo verslavend... ik wikl nog een keer ;) hihihi

7. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ik wil serieus best met je mee bbibi!

8. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Zo, ik ben EINDELIJK!! terug uit het ziekenhuis. Pff, ben er 3,5 uur geweest. En, nog niks wijzer!!
    Kreeg weer de zelfde vragen, weer een echo, weer gewicht en lengte...
    Alleen moest nu wel bloed laten prikken en mn man een zaadonderzoek (heeft ie maar meteen ff gedaan in het ziekenhuis, kan maar ingeleverd zijn he hahaha)
    Maar goed, op 8 oktober zijn de uitslagen bekend en op 18 oktober krijg ik pas de uitslagen. Pff... Baal echt hoor! Hoopte zo dat ik ook mocht beginnen. En nu moet ik weer eerst 3 weken wachten!!
    De onderzoeken en vragen waren exact het zelfde! Nou dan had ik vorige keer toch wel bloed kunnen laten prikken en een potje mee kunnen krijgen voor dat zaadonderzoek!!
    Kijk, dat het niet zou lukken, oke... Maar ik wil gewoon zo graag een kans hebben! Ik haat dit zo erg, dat ik gewoon nog niks kan.
    Ze zei wel dat ik waarschijnlijk clomid zou krijgen, maar ja, zal eerst die 3 weken moeten wachten. Ja, en ik moest afvallen! Ja, ben ik al hard mee bezig. Dus ook verteld dat er al 7 kg af is en dat ik hard werk om nog meer af te vallen. En dat was natuurlijk wel heel goed.

Oh ja, nog wel iets grappigs (al vond ik het wel genant eigenlijk)
    Ik zat te wachten en moest eigenlijk best nodig plassen. Maar ik dacht, dat is vies, net voor zo'n echo. Dus ik lig daar en ze zegt: dit is je blaas! Oh, jij moet wel heel nodig plassen! Ga jij eens snel, want ik zie niks zo!
    Had ik natuurlijk helemaal niet bij stil gestaan dat ze dat zou zien... hahaha. Mijn man heel erg lachen natuurlijk hahaha.
    Ik wel blij dat ik een jurkje aan had, omdat ik dus zo door die kamer heen moest.

@Mieks: voor de agenda... 18 oktober uitslagen bloed en zaad

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Peony, vorig jaar heeft iemand gezegd dat ik acht augustus moest onthouden. Was er zo mee bezig dat ik vroeg of het algemeen was of een specifiek jaar. Toen zei hij dat ik me er niet druk om moest maken. Zou iets positiefs zijn en hij bedoelde 2012. Er was natuurlijk helemaal niks toen. Maar kan het toch niet helemaal los laten.

Weegbree, spannend nog. En wat goed, het zaad!

Mijn fm liet nog niks zien, maar had dat ook niet verwacht. Was nu vorige keer pas 9,5 mm op dag 11/12. En ben nu wel 1 dag eerder met clomid begonnen maar toch. 1 plek kon ze niet goed zien. Het leek een cluster van blaasjes, maar het kon ook een grotere zijn. Ze dacht het eerste. Nou ja voorlopig eerst vakantie en dan zien we 10-10 wel weer verder.

10. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    #2510 liefsd, 27 sep 2012
    Laatst bewerkt: 27 sep 2012
    Bbibi / Weegbree, ik meld me ook aan! Lijkt me heel gezellig!! :)

Marral, Ahh wat jammer zeg. Dus nu eerst weer afwachten. Tjonge jonge, beetje omslachtig. Heb je niet gevraagd waarom het niet alvast toch kon? En waarom je perse eerst op de uitslagen moet wachten? Wel goed dat jullie meteen zn zwemmers hebben ingeleverd (wat dat betreft ben je in een net zover stadium als ons, hihi). Hahahaha ja, de allereerste keer zei de gyn ook tegen mij dat ik moest plassen, wist ik ook niet! Hahaha. Ik hoop voor je dat je deze maand zwanger wordt! Al is het alleen maar zodat je niet nog langer hoeft te wachten :) Het is je gegund!

Babke, Krijg je deze ronde verder geen FM's meer?

11. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Charise, Ik heb de producten besteld en zal natuurlijk laten weten of het helpt :)
    Lekker even een dagje samen thuis is ook weleens lekker toch ;)

Hihi, ik ben nooit ziek, vriendlief ook niet. Maar zou het soms best lekker vinden om een dagje ziek te zijn en samen met m’n mop te bankhangen (stoute ik!)
    Maar goed, niet dat je er veel aan hebt als je hard aan je schoolwerk moet.

PS. Eitjes kunnen toch een ongelofelijke groeispurt hebben? Dan is het dus wel mogelijk, toch!

12. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @marral, balen dat je nu nog weer een paar weken moet wachten. Ik ken het gevoel en dat duurt lang! bij mij was het 2,5 maand!
    en vervelend als je zo lang in het ziekenhuis moet hangen zeg!
    knap dat je man het zo direct ff heeft geregeld in zo'n kil kamertje!
    mijne wilde het perse thuis doen, gelukkig kon dat ook! daar zijn we nu mooi vanaf!!!!
    nog ff volhouden meid, dan mag je straks ook aan de clomid en hebben we met zn allen volop eisprongen! dus dan wordt het elke keer spannend!

13. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    @Weegbree: thnx voor je peptalk ;)
    Ja ik snap gewoon niet waarom die 2 onderzoekjes vorige keer niet al konden. Maar ja zal wel procedure zijn daar.
    Hahaha ja manlief wilde er graag van af zijn. En gelukkig heeft hij totaal geen moeite met 'presteren onder druk' ;)
    Hij vond het er alleen wat gelig uit zien. Dus hij maakt zich er wel een beetje druk om. Snap ik ook wel natuurlijk!
    Ach ja, nog 3 weekjes. En wie weet is het dan wel snel raak. We'll see!

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Liefsd ik kom terug op cd 21, dus dat heeft weinig zin.

15. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @weegbree, wat fijn dat het allemaal zo goed was! Top!!

@bbibi, jeee nu ronde 2!!1 Dit wordt'm!! ;)

@marral, oh balen zeg dat alles weer opnieuw werd bekeken.... Balen he dat wachten? Succes!

@charise, hahaha gezellig zo samen thuis!! :D

@babke, balen dat er nog niets te zien was bij je fm!! Afwachten dus. Oehh wel grappig die datum... Zit toch in je hoofd dan idd!

@all, ik heb vnmorgen de clomid opgehaald. Kon het niet laten en meteen in de auto op de parkeerplek 1tje ingenomen met water haha! Dus om 11 uur genomen, zal dat de rest van de dagen ook rond die tijd nemen...
    De gyn had voor 4 maanden uitgeschreven maar ik heb maar 2 kuurtje mee. Beetje zonde als ik straks (hopelijk!!) clomid moet terugbrengen, dat wordt dan vernietigd. Na 2 cyclussen haal ik die 2 andere kuurtjes wel weer op! Spannend!!:D

16. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Babke, Ja inderdaad. Maar geen ovutesten en tempen deze maand toch? Dus volledig op gevoel?

Peony, Ben benieuwd wat je gaat voelen van de Clomid! Spannenddddddd (Ik heb er ook maar een paar + herhaalrecept opgehaald hoor, hoop dat ik ze niet nodig heb.)

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @liefsd nog steeds niks geen kwaaltjes of ongiverschijnselen? zou mooi zijn als je de eerste bent!!
    nog meer op de wachtlijst??

18. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    @Liefsd: Ja, ik vond het ook een beetje maf. Maar ik snap ook wel dat ze eerst mijn bloeduitslagen willen hebben. Dus daarom heb ik ook maar niet om clomid gevraagd.
    Ja, vorige keer was ik thuis nog snel naar het toilet gegaan. Maar nu heeft er 2 uur tussen gezeten. En ik had water op. Dus ja... Maar gelukkig maakte ze er alleen maar een grapje over. En ik kon er ook wel om lachen hoor! hahaha
    Voor jou wordt het nu wel spannend he!!

19. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @liefsd, idd spannend!! :D Ja, ik vond het zo zonde om meteen 4 kuurtjes mee te nemen... als ik met de 3e cyclus moet beginnen haal ik de rest wel op.
    Ik probeer niet teveel op evt kwaaltjes te letten... ik hoor al dat iedere kuur clomid weer anders is dus ik wacht het allemaal wel af. 50 mg moest niet veel bijwerkingen geven zeiden ze in de apotheek... na ja, ik zie wel!:p

20. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    @Peony, wat spannend dat je nu echt begonnen bent zeg! En groot gelijk hoor, dat je wat minder meegenomen hebt. Ik hoop voor je dat je die helemaal niet op hoeft te halen!! :)

Deel Deze Pagina