Pco

Discussion in 'MMM clubs' started by Bbibi, Jul 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    #2541 Babke, Sep 27, 2012
    Last edited: Sep 27, 2012
    Zo ik heb net mijn snorretje weer geharst en ik vond zelfs dit vervelender dan de hsg ;). Dit gloeit zo na. Had het gister moeten doen toen ik toch stijf stond van de pijnstiller haha

2. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Weegbree, google eens op hartkloppingen en zwanger
    Je was nog niet ongesteld toch?

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @WEEGBREE zoals babke zeg kan ook spannend wie weet ... oehhhh spannendddd....
    @ marral je hoort toch al wel bij ons clubje hoor meid ;) hihi maar I know what you mean !!ik had dat ook heel erg... wilde ook vorruit vooruit vooruit... ! :)
    @ babke het zit er weer op dus? dat is mooi ..

@ liefsd & weegbree... ahhhhhhh 8 november pas sniksnik... geen eeeeeen gaatje eerder vrij ;) als het niet anders is is het niet anders.. dan plannen we het 8 november...mits jullie willen hihi
    dat koffievrouwtje kost 20€ p.p. ... geen geld dus :D
    ik hoor het wel als we het gaan regelen ;) bespreken we daarna wel hoe laat waar eten etc etc... ;) gezellie :D

4. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    nee, maar ik heb wel bruin en dat heb ik altijd als ik ongesteld wordt.
    denk dat het gewoon spanning is hoor...
    maar heb echt wel zwangerschapsverschijnsteltjes...alleen is het veel voorkomend en kan ik alles wat ik voel wel aan wat anders koppelen dus. miss ben ik wel schijnzwanger en komt het doordat ik t op die sites heb zitten lezen. maar heb gewoon n naar gevoel op de borst...
    maar ik hoop dat ik bij die mensen hoor die bruinverlies hebben voor nod en toch zwanger zijn, maar denk het niet! ik ga er iig niet vanuit!
    denk gewoon grieperig, algehele malaise!

moest trouwens lachen om je berichtje babke, snorretje en pijn. Gisteren zo'n ding doorstaan en dan dit erger vinden! hahaha.

5. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    evt kan ik de 25e oktober ook!
    maar oktober is hier altijd druk met verkoopavonden etc...
    Heb een auto van mn baas dus cross zo die kant op!

6. liefsd

liefsd Actief lid

Sep 5, 2012
    377
    0
    0
    Hahaha Babke! Harsen doet zeker meer pijn :D LOL

Bbibi, Ik kan wel eerder hoor, hangt denk ik een beetje van Weegbree af.. 25 okt is ook geen probleem. 20 euro valt mega mee idd!

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Oke dan houden we het op 25 oktober ;)
    En jij ff geluk met auto vd zaak hihihi ! jaloers!! die heb ik geen ;)
    Top ik ga volgende week ofzo even bellen voor een afspraak! hoe laat zal ik ongeveer doen (het is 20minuten PP...) maar willen natuurlijk eerst eten... dus en jullie moeten nog een eindje kachelen.. dus wat is handig..?

@Charise wilde jij nou BTW ook nog mee meid? ik weet dat je mee wilde naar een ''meeting'' maar weet niet of eten en koffievrouwtje ook goed is? doen we later met bolle buikjes nog wel een meeting (als het goed bevalt hahahaha) ;)

Nou gezellig chickies! :D

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    ik kan wel wat eerder wegrijden hier hoor... misschien zowieso wel slim ivm files. neem ik gewoon paar uurtjes vrij? wil liever wel rond uur of half tien uiterlijk terugrijden, anders wordt het wel erg laat?

9. liefsd

liefsd Actief lid

Sep 5, 2012
    377
    0
    0
    Ben ik met je eens Weegbree! Dat doe ik ook liever ivm files en dergelijke.

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Top ! Ik kan ook vrij nemen! Ik carpool altijd met ML ! Maar die heeft heel toevallig personeelsfeest die avond... Dus zeg maar hoe laat we daar afspreken? Of jullie komen naar mij... Gaan we hier in de buurt uiteten ( kan je heeerlijk eten) rij ik naar rosmalen op en neer ( rijden jullie met mij mee) en dan naar huis? Kan ook? Wat jullie willen!! Dat we om 8 uur in rosmalen afspreken? Van 8 tot 9 en dan half uur naar huis rijden?? Of we eten juist bij mij ( ik kan niet koken maar regel wel lekker chinees ofzo) en dat we daar naartoe gaan? Anders wordt het zow haasten misschien :) ??
    Wat jullie willen :D

11. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @bbibi, hopelijk hoef je niet (vaak) meer naar de apotheek....;)
    Ik zat idd aan de medicijnen maar met onze kinderwens moest ik daarmee stoppen. Nu slik ik bijna 1,5 maand alleen nog paracetamol....:D

@Marral, komt goed hoor meis! Ik snap natuurlijk je frustratie!! Maar wie weet wordt je ongesteld en kun je ook meteen met clomid beginnen, net als mij. (volgens mij hebben ze redelijk snel de uitslagen van je bloed dus dat kunnen ze dan altijd zien in de comp als je belt). Sterkte!!

@lies, ik heb idd ook gehoord dat ze vaak niet werken met pcos. Maar dat is gewoon uitproberen! Als je daarnaast tempt weet je het zeker!! (en dan in combi met slijm checken kun je haast je ei niet missen);)

@weegbree, oh jeetje! Hartkloppingen ed zijn niet leuk! Hoop dat het iets leuks betekent!!;) En bruin voorspelt echt nog niets hoor!

@babke, hahahaha..... Weet je dat voor de volgende keer... ;) Harsen met medicatie!!! Hihi!

@all, ik merk dat ik echt kapot ben! Ik denk dat alle stress van ongesteld/zh bellen/clomid beginnen ed. nu een beetje eruit komt! Straks lekker warm douchen en vroeg naar bed!!!

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Sorry voor de rest is offtopic meiden zodra we klaar zijn met bespreken is hoofdonderwerd weer pcos hoor girls :D

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @peony owh met alles gestopt ja? En gaat dat goed? En hoef je er ook niet meer opnieuw aan dan?
    En snap dat je kapot bent... Is ook allemaal niet niks... Zoveel nieuwe indrukken etc !! Maar je kunt wel met volle moed aan je officiele ronde 1 beginnen :) en dat voorspeld veel goeds met zon kooie progestronwaarde van jezelf!
    Jij en weegbree zijn zeker binnen NO-Time zwanger! Oja en babke ook met haar HSG

Hopelijk de rest ook... Dan hobbel ik er hopelijk later ook achteraan :( hihi

14. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    Hihi, maakt mij niet uit hoor. En anders sturen jullie pbtjes om het te bespreken. Maar ik lees er gewoon overheen, no problemo! ;) Ben wel benieuwd wat het koffievrouwtje voor jullie in petto heeft....

15. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @bbibi, ik slikte medicijnen tegen de pijn. Ze hielpen niet echt heel veel maar ze maakten me wel lekker duf en rustig...
    Nu ik ze niet meer slik merk ik dat de pijn soms mij met golven omver kan spoelen. Maar het geeft niet!! Het gaat steeds beter én ik weet waar ik het voor doe!!!:D
    Ben ook nog steeds blij met die progwaarde!! Dat is toch al wel een opluchting. En we zijn straks allemaal gewoon heel snel aan de beurt!! (hopelijk iig allemaal tegelijk zwanger... ook al is de 1 misschien 4 weken en de ander 9 maanden...)

16. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Weer een vraagje....(sorry vraag wel veel hè).

Ik heb al jarenlang vaak hoofdpijn, dagelijks bijna.
    Oorzaak is nooit echt gevonden, huisarts noemt het "spanningshoofdpijn".
    Maar naar mijn mening heb ik helemaal geen spanning.

Nu vraag ik me af of dit niet een symptoom kan zijn van pcos??
    Hebben jullie misschien ook last van hoofdpijn?

17. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @lies, niet verontschuldigen als je iets vraagt!!! Echt niet doen hoor! Daar zijn we allemaal voor, we helpen elkaar met alle onzekerheden, maar natuurlijk ook de leuke dingen!
    Ik heb zelf soms last van migraine en ook hoofdpijn is niet iets wat vreemd voor mij is... Ik weet alleen niet of het ook iets met pcos te maken heeft. Kan wel denk ik, sommige meiden hebben altijd last rond hun menstruatie dus hoofdpijn kan ook komen door hormonen lijkt mij!
    Maar ik ben een leek, dit is mijn boerenlogica...;)

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @peony fijn dat het toch wel goed gaat zonder medicatie!! En ja je zal wel wat meer last hebben maar het is wat je zegt... Je weet waar je het voor doet!! Maar ma jij straks nog wel weer die medicatie dan? Met borstvoeding sowieso niet denk ofwel? En vind je het niet gevaarlijk als je suf bent en jij voor je kleine (meid) ;) moet zorgen?

@lies ik durf het niet te zeggen meid... Ik heb bijna nooit hoofdpijn gelukkig... Maar goed dat wil niet zeggen dat dat niet pcos hoort! Want ook niet iedereen heeft acne ondanks dat ze wel pcos hebben... Dus ik durf het je niet te zeggen!! Ik zeg google is je beste vriend he ;)
    Dus ff google? :D

19. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Hoi allemaal,

WOW! Er iz echt een hoop bijgekomen in korte tijd! Wat zijn jullie actief zeg.

@Charise: wat zijn je katjes lieeeffff ik kan daar zo verliefd op worden! Fijn dat er nu een eitje groeit.

@Babke: fijn dat de HSG mee viel en het er goed uit zag :) Wanneer ging je nou op vakantie? Ik heb met al mijn behandelingen en onderzoeken ook steeds mezelf heel erg druk gemaakt. En de meeste keren viel het ook mee.

@Mieks: Fijn dat hij veilig is aangekomen! :) snap hoe blij je bent

@Peony: Ik hoop dat de clomid goed zn werk gaat doen!

@Liefsd: spannen zeg, ik hoop dat je positief gaat testen zondag!

@Acne: ik heb het zelf gelukkig bijna niet, alleen als ik ongesteld ben heel vette huid en puistjes. Wat bij mij helpt is de teatree lijn van kruidvat. De scrub en dag/nachtcreme. Het is ongeveer 3 euro per potje. Het ruikt absoluut niet lekker, maar als ik het gebruikt heb is mn huis veel rustiger, minder rode bultjes en puistjes en minder vet. Voor dat geld is het het proberen wel waard.

@Lies: ik heb echt zelden tot nooit hoofdpijn. Als ik het heb sta ik er echt van te kijken omdat het zo nieuw voor me is. Heb het maar 1 of 2x per jaar zomaar ineens een paar uurtjes, verder nooit. Wel altijd onverklaarbare buikpijntjes rond baarmoeder en eierstokken.
    Verder heb ik geen enkel symptoom van PCOS behalve de cystes en niet ongesteld worden.

Hier dag 10 van de eerste clomidronde. Ovulatietest gedaan, en er was een lichte streep. Dezelfde testen gaven voorheen altijd niks, dus dat is denk ik al een vooruitgang. Verder heb ik echt helemaal niks gemerkt van de clomid, behalve heel erg humeurig. Maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn.

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @lw85 spannend meid!! Dan zal de clomid zekerrr zijn werk hebben gedaan!! Goed hoor!! Nog even doortesten en genoeg klussen zou ik zeggen! Spannend!! :) kreeg je geen echo?

Share This Page