Hoofdpijn, geen idee of het er bij hoort. Ik heb het een tijd terug echt maanden elke dag gehad. Verschrikkelijk. Echt erge hoofdpijn dat je bijna gewoon je ding niet kunt doen. Ook een keer toen had ik zo'n hoofdpijn en hoge koorts (en werk zat te zeiken dat ik moest komen werken, maar dat terzijde), toen dachten ze even dat ik hersenvliesontsteking had, maar gelukkig niet. Arts adviseerde toen om 2 paracetamol (dus 1000 mg) en 1 ibuprofen van 400 mg in te nemen tegelijk. En dat helpt wel hoor. En dan lekker een warme pittenzak in je nek. Dus als ik nu erge hoofdpijn heb dan doe ik dat altijd. Verder heb ik wel eens hoofdpijn als ik te weinig gedronken heb, of als ik te vast geslapen heb. Gelukkig niet zo vaak meer. Bbibi, ik heb inderdaad 100 mg gehad deze ronde ja. Moet nu maandag weer voor FM. Enne ik wil ook best mee hoor, alleen 25 oktober kan ik niet en 8 november ook niet. Dan heb ik nachtdienst en avonddienst. Maar jullie mogen anders wel gewoon gaan hoor, dan ga ik een andere keer mee. Zo hier druk geweest met school, ga zo nog eventjes verder. Katjes zijn zo cute! ben nog steeds elke keer blij als ik ze zie, en ze spelen zo lief samen. Zal binnenkort wel ff filmpje plaatsen ofzo.
@bbibi, ik hoef deze medicijnen gelukkig nooit meer te slikken. Het was puur voor de pijn maar omdat het al iets beter gaat is dat niet meer nodig. Dus borstvoeding ed is geen probleem. Mn hooikoortsmedicijnen heb ik ook veranderd. Heb nu alleen nog een neusspray die veilig gebruikt kan worden met een zwangerschap en borstvoeding. @lw85, das is spannend zon licht streepje.... Hop dati de komende dagen steeds donkerder wordt! @charise, spannend maandag! Gebruik jij ook ovutesten of vindt je de fm en je temp wel genoeg?
@lw85 fijn dat er vooruitgang in zit spannend!! @charise fijn dat het goed gaat met de katjes! Hoe ging het samen met de hond ? @lies hier maar zelden hoofdpijn maar hij lijkt me wel erg vervelend als je er zoveel last van hebt. Ik heb al de hele dag last van maagzuur bah heb ik nooit! Heb ook niet iets vreemds gegeten ofzo avond eten ging er niet eens in.
@Bibi: Nee ik krijg helemaal geen echo's / follikelmetingen. Hij heeft me gewoon een recept voor 3 rondes clomid 50mg gegeven. Dus ik ben zeer benieuwd! We klussen zowieso veel (bijna elke dag eigenlijk) dus ga niet bewust plannen ofzo. Het moet genoeg zijn dacht ik zo haha. Maar mocht ik echt die knaller krijgen op mn ovulatietest dan weet ik hem wel te verleiden. Is het trouwens raar om vriend niet te vertellen wanneer je precies vruchtbaar bent? Wij hebben eigenlijk al sinds de eerste dag ongeveer 5x in de week seks. Vriend heeft ook geen moeite met klaarkomen, integendeel zelfs. Ik wil hem niet de zenuwen geven die ik kan hebben als het om zwanger raken gaat dus ik zeg hem alleen als ik ongesteld ben geworden (of juist niet natuurlijk ) en of de clomid is aangeslagen.
@lw85 zooooooo veel? Ha ha raak je dat niet beu? Ik wel hoor na bijna 8 jaar!! Wij hadden normaal gesproken super weinig sex! Soms zelfs maar 1a2 x per maand! Is dat heel erg meiden? Hahaha! @peony owh fijnnnn dat je die niet meer hoeft!! Dan weet je zeker dat je lichaam claen is voor een zwangerschap! Ik zeg laat die kleine maar komen! @zoetje spannend hoor wan is je NOD? Hoor jij dan bij de ene die wel meteen zwanger is? Ik hoop het dat geeft ons tenminste weer moed !!! @ charise jammer meid dat je dan niet kunt was wel heel leuk geweest als je mee ging!! Vonde keer beter! De meating van de zwangeren doen we nog wel een keer als het zo vermis! Dan plannen we dan gewoon ruim van tevoren hihi Meiden ik ben denk nie meer online net klaar met bed verschonen en was opruimen en nu komen ouders zo bakske drinken Dus fijne avond gewenst!! Xx
LW85, nee hoor dat is niet gek. Mijn man wil het ook niet weten, die krijgt teveel last van prestatiedruk en dan lukt het hem dus niet. Dus ik vertel hem niet wanneer ik vruchtbaar ben. Dus kan ook niet altijd zeggen hoe mijn FM was, dan zeg ik gewoon ja was goed. haha.Nu weet ie het wel hoor, en ook dat ik nog niet vruchtbaar ben nu. Enne Bbibi, wij hebben ook tijd gehad dat we het amper deden hoor. Kwam ook doordat ik aan de pil was, mijn libido was echt 0,0. Kreeg pas zin als we bezig waren. Dus ja voor mijn man niet zo erg leuk. Ook een tijdje last gehad van schimmelinfectie down under wat kwam en ging. Dus ja dan deden we het weer, kreeg ik weer last. Tot ik gewoon de huisarts belde en vroeg om een pilletje en het weg was haha. Zo simpel. Nu gelukkig wel meer zin.
@zoetje, balen van je maagzuur. Glaasje cola nemen? @bbibi, ja heerlijk he dat mn lichaam nu helemaal 'schoon' is! Heb zolang van alles moeten slikken (nu ook wel weer maar dat mag!) Heb er helemaal voor gezorgd dat alles goed is. Foliumzuur, multivitamines, geen medicijnen die niet mogen, lichaam de tijd gegeven die troep eruit te krijgen..... Dus die kleine beeb mag komen! @lies, ben wel benieuwd wat de gyn daarover zegt... @lw85, ik wet eigenlijk niet of ik het zeg. Nog niet over gehad. Wij hebben gelukkig ook vaak genoeg seks (ene week ff meer dan de andere keer) dus het zal niet heel veel anders zijn. Ik denk dat het er ook vanaf hangt... als je heel duidelijk je ei hebt en je kunt je man verleiden dan hoef je het niet te zeggen (behalve als hij het natuurlijk ook graag wil weten). Gewoon doen wat voor jullie het beste werkt! De ene man presteert priima onder druk, de ander weer niet...
@Bbibi dinsdag is mijn NOD maar mijn gevoel zeg van niet maar hopen altijd natuurlijk.... @peony84 Ow nog niet aan gedacht wij drinken geen fris maar heb toevallig fles cola staan van de verjaardag nog ga het eens proberen.
@zoetje, ik drink het ook nooit (zoooveel suiker) maar het helpt altijd wel als ik last heb van mn maag. Schijnt ook te helpen als je misselijk bent omdat je zwanger bent.....
@peony nee wij hebben normaal alleen crystal Claer uit pak in de ijskast staan haha drinken niets anders... Alleen als bezoek komt halen we iets anders in huis....nou ik heb echt gevoel tot ik ongi ga worden maar is nog te vroeg..... Heb van die lichte krampen af en toe Zo man lief komt zo thuis en staat hem een lekkere speculaas cake te wachten net gemaakt vind hij lekker...
Ha meiden, Net heeft manlief weer gebeld. Ikke weer helemaal happy! Hij belde eerst tijdens de zumba les, dat zag ik pas toen zumba klaar was. Ik baalde, want ik kan hem ook niet terug bellen. Gelukkig ging hij daarna internet uitproberen en kwam hij even op skype. Dus kon hem een berichtje sturen en hij belde daarna nog even terug. Dan zie je toch hoe rot het tijdsverschil is, want het was daar inmiddels 11 uur en hij was doodop. Deze week heeft hij het wel super druk met inwerken en overdrachten. Vanaf volgende week staat zijn groep er alleen voor en de groep die er zat gaat dan naar huis. Dan wordt het ook wat rustiger als het goed is. Het gaat in elk geval goed met hem, hij klonk alleen erg moe.. Morgen avond bij mijn schoonouders weer eten en dan komen schoonbroer + -zus ook. Verder wil ik in huis wat rommelen dit weekend en heb ik niet echt plannen. Ik zie wel wat er op mijn padje komt. Wil vooral even uitrusten want merk zelf ook dat ik erggg moe ben! Hebben jullie al weekendplannen? @ Ei "nieuws", ik heb vandaag best wat lichte steekjes in mijn onderbuik, en enorm veel creamy zooi. Het lange wachten is weer begonnen naar de nod datum Vandaag is mijn temp eindelijk weer iets gestegen. Gaat niet hard deze ronde.. Volgens FF (mijn tempkaartje) zit ik nu op 4dpo.. weet alleen niet of het klopt of dat het al iets langer is ivm pregnyl spuit (al steeg mijn temp dan niet). Afwachten dus maar weer. Jullie hebben flink gekletst vandaag! Heb heel wat terug te lezen @ Peony, ik vond het ook heel spannend dat ik om de clomid mocht en we echt weer een stapje verder waren. @ Weegbree, wouw dat is een fijn bericht dat de zwemmers goed waren!! Dat was bij ons ook een hele opluchting toen! Spannend dus nog of het bruin verlies doorzet in rood... Ik duim nog steeds! Bij mij was het op 9dpo ook nog dik baarmoederslijmvlies (toen ze die cystes constateerden). Helaas liep het toch fout af. @ Liefsd, laat maar weten of dat acne pakketje helpt, dan ga ik het ook aanschaffen @ Bruinverlies, hier begint mijn ongi altijd mee. De volgende dag zet het dan meestal wel door. Heb idd ook wel vaker gehoord dat bruinverlies in een beginnende zwangerschap kan voorkomen, dus het kan beide kanten op. @ Bbibi, fijn dat je eindelijk weet waar je aan toe bent. Op naar de volgende ronde dus! @ Marral, moesten jullie niet een paar dagen onthouding hebben voor het potje kwaksel? Of had je die onthouding al gehad? Hier had ik dat ook de eerste keer met mijn blaas Jammer dat je nog niks wijzer bent geworden. Hopelijk gaan die weken snel voorbij en kan je snel beginnen. @ LW, hier ook de laatste weken elke dag wel geklust Mag niet klagen over ons sexleven (nu helaas wel over het ontbreken er van aankomend half jaar haha ). Zou gewoon bespreken of je vriend wil weten wanneer je vruchtbaar bent. Die van mij wilde dat in het begin echt niet weten. De laatste maanden wel, toen was hij echt benieuwd en kreeg ik ook elke ochtend na het tempen de vraag "hoe heet ben je vandaag schat " @ Zoetje, oeeh dat klinkt lekker, speculaas cake. Hoe maak je dat? Agenda 30-09 Liefsd - Nod datum 30-09 Weegbree - Nod datum 01-10 Charise - Follikel meting 02-10 Yvetje - Zaadonderzoek man 02-10 Zoetje - Nod datum 02-10 2dewolk - Nod datum 04-10 Paniekertje - Nod datum 07-10 Mieks - Nod datum 08-10 Bbibi - Follikel meting 09-10 2dewolk - Uitslag tests + gesprek fertiliteits-arts 09-10 LW85 - Bloedprikken progesteron 10-10 Babke - Vervolg traject bespreken 10-10 Susanne - Intake gyn 18-10 Marral - Uitslag bloed en zaad 19-10 Liefde1987 - Voorgangsgesprek/behandelplan gyn 27-10 LW85 - Uitslag bloedprikken
Mieks, fijn dat je je mannetje weer even gesproken hebt. Gelukkig dat hij nog even belde, anders had je mooi zitten balen nu dat je de oproep gemist had. Ik duim heel hard voor je hoor!! Jij moet gewoon zwanger zijn! Meiden, hebben jullie door de Clomid ook meer last van gevoelige borsten? Ik heb echt NOOIT gevoelige borsten, ook niet met ongi of iets. En nu af en aan soort steekjes in mijn tepels enzo. Heel apart. Heb het al vanaf begin deze cyclus.
@mieks dat is eigenlijk heel simpel is gewoon een speculaasmix boter eieren meer gaat er niet in heel simpel wel lekker Alleen ik krijg niets af helaas
@zoetje dinsdag nod? Spannend meid mijn duimen draaien!! Er moet toch iemand ronde 1 zwanger zijn geraakt wat is dat nou toch... Hihi @charise owh vervelen infectie down under vroeger ook eens gehad geen pretje!! Fijn dat het snel verholpen kan worden!! Veel mensen zeggen idd na stoppen pil meer zin... Ik heb er helaas niks van gemerkt hahah Maar ligt er uiteraard ook aan dat ik niet "gezond" ben en vaak extreem afgebrand!! Want daarvoor had ik veel vaker zin toen ik nog niks mankeerde @ mieks ahhh fijn dat je hubbie weer gebeld heeft!! Voor jouw zijn het extra spannende dagen ik hoop echt zooooo dat het raak is meid!!! Jouw gun ik het momenteel het meest van iedereen want anders is het dus gewone ff einde oefening voor jouw dus dat nag echt niet hoor!!! Jij moet echt zwanger zijn!! Iedereen gehad met reageren hopelijk hihi Ik ga zo mn bedje opzoeken ben zooo moe! Truste meiden! X
Bij mij niet...net echt rood boed! Op naar de clomid...vibd t jammer maar ben niet mega teleurgesteld gelukkig... Slaap lekker meiden!
Weegbree, jammer meid, maar weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent. En met volle frisse moed de nieuwe ronde in meid! Maar ik ben wel benieuwd of jullie ook gevoeligere boobies hebben!!!!
@weegbree hè jammer meid maar idd je kunt nu wel op naar de volgende ronde ! @charise nou en hoe je mag er nog net naar kijken! Maar meer ook niet heb ik nog nooit gehad eerst keer....jij ook ?
Ja mijn boobies doen ook pijn ondanks dat ik niet dpo zit. Is bijwerking clomid. Enne Lies, ga er maae vanuit dat hoofdpijn niet door pcos komt. Drink je voldoende? Zodra ik te weinig drink, heb ik hoofdpijn. Geen migraine, dat is anders. Mieks, spannend hoor. Ik houd je kaartje in de gaten