Goodmorning Ladies! Lies, Ik heb echt nooit hoofdpijn.. Ik heb ook niets gelezen of dat iets is wat typisch bij PCOS hoort.. Maar dat je er last van hebt is natuurlijk heel erg vervelend. Sterkte meis! Zoetje, Ohh wat worden het spannende dagen he! Heb jij al last van kwaaltjes? Mieks, Wat fijn dat ie weer heeft gebeld. Je shotje weer gehad? Hihi. Gelukkig had je hem na de zumba toch nog gesproken. Anders was het wel erg jammer geweest natuurlijk. Charise, Ik heb dus ook echt gevoelige borsten (eerlijk gezegd, meer mn tepels). Dat komt zeker door de Clomid want ik heb dit nog niet eerder gehad! (Of vanwege eventuele zwangerschap, waar ik nu nog even niet van uit ga ) Bbibi, Ben het helemaal met je eens! Er moet toch iemand zwanger zijn deze ronde!! Weegbree, Ohh nee meid.. Is het heus? Wat jammer, maar je kan wel meteen met de volgende ronde beginnen.
Môge meiden!! @zoetje, ohhh lekker speculaas! Klink goed! Misschien dat ik dat een keertje ga maken!! @mieks, wat heerlijk dat je hem weer gesproken had! Zodra die andere groep weg is en iedereen een beetje gesetteld is komt de rust snel weer terug. Mijn man vond het werk leuker op uitzending dan op de basis, haha! @charise, ik heb ook nog nooit gevoelige borsten gehad (zijn ook niet heel gevoelig ofzo met de seks ed...) Je hoort het als ik er nu ook last van krijg met clomid. Zo te lezen zal dat wel... @weegbree, oh balen meid!!! Maar dan idd op naar de 1e ronde clomid! Verder hier geen nieuws! Straks het 2e tabletje clomid (trouwens erg bitter!! haha). Had trouwens nog overlegd met mn man... hij wil het opzich wel weten wanneer ik mn ei heb. Ik weet het zelf natuurlijk ook nog niet dus ik denk dat we gewoon vanaf dag 10 om de dag aan de klus gaan totdat ik mn ei gespot heb met tempen. Of hebben jullie andere tips of ideeën?
@liefsd ik voel vanalles maar kan het niet goed plaatsen kan ook met eventuele menstruatie wat er aan komt te maken hebben... Vandaag dagje school tot 4. ik heb me ook weer iets gemaakt gisteren avond had ik het koud dus dacht neem lekker een kruikje mee naar bed ben ermee in slaap gevallen. Nu word ik vanochtend wakker en me arm gewoon verbrand flinke blaar erop.....
@zoetje, hopen dat het geen menstruatie is. Zwangerschap en menstruatiesymptomen kunnen zoveel op elkaar lijken dus het zegt nog niet zoveel... Wat eng van je kruik!! Wasi open gegaan ofzo? Niet meer mee gaan slapen dus!!
goeiemorgen dames! hier ook geen nieuws, ja de tampons en maandverband weer tevoorschijn getoverd... bleh! dat was het enige wat ik wel waardeerde aan PCO dat je die niet vaak nodig bent! geen buikpijn of krampen of wat, maar nu wel bloed dus zondag start ik met mijn eerste tabletje! ben benieuwd! hoop idd toch wel dat er iemand zwanger is hoor! Mieks?! liefsd of zoetje???? of paniekertje zit ook nog in de race toch? Rest allemaal nog voor hun ei? babke, wanneer is het feestje voor je ouders??? fijne dag allemaal en fijn weekend. duimen jullie dat het morgen heeeel druk wordt bij ons huis (open huizen route)... t zal wel niet. maar goed! you never know!!
Morgen ladys!! @weegbree even vraag tussedoor, ik had gereageerd op PBtje van liefsd met miin nr, heb jij die eigenlijk ook wel gekregen nu ik op beantwoord geduwd heb!??? Of heeft alleen liefsd die gehad Verder balen meid dat je nu ook op "rood" staat gaan we samen vol goede moed de nieuwe ronde in? Ik begin zaterdag! @zoetje zoals peony zei buikpijn kan idd komen van zwangerschap nie alleen van ongi dus spannend meis @liefsd bij jouw nog geen teken van leven of ongi? Spannend meid wanneer was jouw nod? Zondag? Nog ff spannend dus? @peony vandaag dus 2e tabletje? Spannend gaat alweer snel he... Ik zit weer in mn wachtdagen waarin je niks kan doen bahh!! Dus maar leuke dingen zien te plannen !! Fijne dag vandaag dames! Mijn weekend is al begonnen dus lig nog lekker in mn bedje
Ona en wie zit er nu nog in ronde 1 van clomid? Iemand moet er in de eerste ronde zwanger raken toch? Dus momenteel (van onze eerste club) moet dat liefsd of zoetje zijn... Jullie houden het wel spannend meiden!!
@peony nee was niet open gegaan had gewoon denk ik Tegen mijn arm aan gelegen maar heb niets gemerkt Idd die gaat niet meer mee in bed. Hoop idd dat iemand van ons zwanger is kom op meiden Wie is het eerst hihihi.... Je hoeft ook niet echt al symtomen te hebben Zo in het begin toch
@zoetje nee er Zijn schijnbaar genoeg dames zonder kwaaltjes zwanger! Maar pijnlijke boobies en onderbuikkramp klinkt hoopgevend! Wanneer ga je testen meid?
spannend hoor dames!! ik moet zo nog ff met de kliniek bellen en een afspraak plannen. op welke dag hebben jullie eerste FM? ik moest maar even kijken welke dag 10/11-12? 11 is op een maandag, dat maar doen?
@Bbibi heel gek maar ik heb momenteel ook voor het eerst trouwens totaal geen test drang.... Volgens de gyn moet ik dinsdag ongi worden dan is het 2 weken na de eisprong ik wou ook kaartje maken maar omdat ik niet presies weet hoe en wat weet ik niet hoe ik het moet maken...
Dames even een ego berichtje. Mijn temp is langzaam aan het dalen, vrees het ergste . Nog geen tekenen van een naderende ongi, maar die dalende temp zit me niet lekker. Vandaag 9dpo, mssn straks even een kv'tje wagen.
Zoetje, Ja ik ken het gevoel! Wel van alles voelen maar kan ook van alles zijn! Clomid, menstruatie, zwangerschap Arm verbrand? Whaaat? Kan dat gewoon door een kruik? Weegbree, Spannend! Aan de Clomid, ben benieuwd hoe jij het ga ervaren! Ik had op dag 10 mn eerste FM. Ik heb je nummer ontvangen. Ik zal een whatsapp groepje aanmaken! Bbibi, Nee nog nergens tekenen van. Niet van leven en niet van ongi. Hihi ik wacht dus echt maar af tot zondag. Dan zit ik op 16dpo . Dan zou ik toch wel OF ongi zijn, of een posi test krijgen? Paniekertje, Nee toch! Maar het is toch nog te vroeg voor een menstruatie voor jou? Misschien een innestelingsdip?
@liefds ja schijnbaar wel zat gewoon warm water uit de kraan In dit is een blaar aan me bovenarm ook nog een Niet normaal van een kruik
Ik heb denk ik mijn innestelingsdip dinsdag gehad, want toen had ik een daling en stijging van 0.3. Nu neemt het per dag met 0.1 af. Zit nu 9 dpo. Voel nog geen naderende ongi, maar voel me ook niet zwanger ofzo. Echt killing die wachdagen. Kijk anders maar naar mn tempkaartje. Staat onder de dubbele FF in mn handtekening
Net op de wc beetje helderrood bloed bij het afvegen, daarna ook heel snel weer bruin. Wat is dit????